Testre szabott reklámok: két év előny
Az úgynevezett "felhasználói adatbázis szerinti célzott reklámok lehetőségét" a T-Online megbízásából az Adverticum Zrt. fejlesztette ki 2005 augusztusára, akkor még csak a Freemailhez, az Origo ingyenes levelezőrendszeréhez. A felhasználói adatbázisban megadott adatok alapján az Adverticum AdServer képes tetszőleges szempontok szerint összeálló csoportok számára hirdetést kiszolgálni. A fejlesztés révén a hirdetések célbajuttatása már a Freemailen is sokkal nagyobb hatásfokú volt, ám az igazán átütő sikert a rendszer az IWIW közösségi site-on történő alkalmazása során tudta elérni.
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.