Antenna Hungária: vállalati portál Sitecore alapokon
Az Antenna Hungária nemrégiben csatlakozott a francia TDF csoporthoz, így a Carnation a website arculati terveit a nemzetközi arculati guide alapján készítette el. Ennek jegyében a jól ismert márkanév teljesen új logóval, és színvilággal mutatkozik be.
Az Antenna Hungária elkötelezett a .NET platform mellett, ezért a grafikai megjelenésen túl, a website-ot kiszolgáló rendszert is meg kívánta újítani. Így esett a választás a Carnation által Magyarországon kizárólagosan forgalmazott Sitecore tartalomkezelő rendszerre.
A Sitecore bevezetésével a Carnation nemcsak a website közvetlen kezelésére alkalmazott előremutató és kiemelkedő megoldást, hanem olyan további kiegészítő modulokkal könnyíti meg az Antenna Hungária munkatársainak dolgát, mint a vállalati intranetet és a website-ot összekapcsoló modul, valamint a Microsoft Word programba épülő publikáló funkció.
Az arculatváltás és a számos új funkcionalitás bevezetése mellett a weboldal rekordszámba menő, alig 3 hét alatt készült el, köszönhetően a Carnation felkészült szakembereinek, valamint a Sitecore keretrendszer moduláris felépítésének.
Kapcsolódó cikkek
- Online pálinkamagazin
- Három csatornát átrendeznek a MinDig TV szolgáltatásban
- Megújult az MTI honlapja
- Ismét indíthatnak új weblapot magánszemélyek Kínában
- Oszd meg utazási élményeidet az iWiW-en!
- AH MindigTV: robbanásszerű készülékeladás, már 170 ezer felhasználó
- Web 2.0-ra váltott az LG
- Létrejött az első hazai Online Hószolgálat
- Bővült a digitális tv-hálózat lefedettsége a Dél-Alföldön
- Decembertől minden megyében lesz ingyenes digitális műsorszórás
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.