Sms-alapú vásárlás az Amazonnál
Az amerikai lakosok tegnaptól vehetik igénybe az online kereskedő TextBuyIt nevű szolgáltatását. A TextBuyIt használata roppant egyszerű; a klienseknek egy sms-ben be kell küldeniük egy központi számra az általuk keresett termék nevét, leírását vagy UPC-kódját, a rendszer pedig rövid idő elteltével leküldi az érdeklődő mobiljára a legelső két találatot, s természetesen azok árait is tartalmazza az informáló üzenet. Ha az ügyfélnek megtetszik ezek valamelyike, akkor meg is rendelheti azt, ám tovább is keresgélhet.
Az Amazon szóvivője arra vonatkozó információt nem közölt, hogy mikor vezetik be az új szolgáltatást Európában is.
Kapcsolódó cikkek
- Napi 80 sms-t küldenek a tini-lányok
- Apple gépeken is olvashatók az Amazon könyvei
- Napi kétmilliárd sms-t küldtek 2009-ben Kínában
- Sosem ment ilyen jól: 71 százalékkal nőtt az Amazon profitja
- Az Amazon új alkalmazásokkal kínálja a Kindle-t
- Mobilozz okosan - Hatóság a fogyasztókért
- Emelt díjas SMS: szigorít a hírközlési hatóság
- Két dél-korei tinédzser nyerte az sms-világbajnokságot
- Hamarosan piacra kerül a Kindle DX nemzetközi verziója
- Vodafone: 25 millió ünnepi sms és mms, 33 millió hívás
Telekom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így parkolunk mi: hol és mennyit fizetnek a magyarok a várakozásért?
Országosan 720 forintot fizetnek átlagosan az autósok egy parkolásért, de 1000 forint alatt ritkán ússza meg az, aki Budapest belvárosában áll meg a járművével – derül ki a Simple mobilapplikáció statisztikájából. Több órát inkább a népszerű kirándulóhelyek és fürdők környékén várakoznak a magyar autósok, ezért vidéken a nyár számít kiemelt időszaknak parkolás szempontjából.
Karácsony korlátok nélkül
Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő sokféle gátat legtöbbször mi magunk teremtjük meg, és hogy tudatos igyekezettel ugyanolyan egyszerűen lebonthatjuk őket – sokszor éppen a hétköznapok innovációi által – mint amilyen észrevétlenül felépültek.
A Samsung AI-alapú újításait ismerte el a Consumer Technology Association
A Samsung legújabb termékeit és szolgáltatásait a rangos CES 2025 Innovációs Díjjal ismerte el a Consumer Technology Association (CTA) szervezet, a vállalat négy kategóriában a „Legjobb Innováció” címet is elnyerte. A díjakat két hónappal a világ egyik legnagyobb és legjelentősebb technológiai eseményét, a CES 2025 kiállítást megelőzően osztják ki, ezek az elismerések is kiemelik a Samsung elkötelezettségét a fogyasztói elektronika határainak bővítése iránt. A mesterséges intelligencia, a fenntartható tervezés, valamint az inkluzív felhasználói élmény terén megvalósított fejlesztéseivel a Samsung továbbra is mércét állít az iparágban.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet. Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
Rejoy: Vitték a felújított telefonokat, mint a cukrot
A Rejoy november 17-ig tartó Black Fridayának első napján a magyar vásárlók több mint ezer darab felújított okostelefont, tabletet, laptopot és okosórát rendeltek meg. A mobilok közül a vásárlók az iPhone 12, 13 és 15-ös modellév felújított példányait keresik a leginkább, míg laptopból az M1 lapkával szerelt MacBook Air volt a legnépszerűbb. Utóbbi 199 990 forintos felújított példányait néhány óra alatt elkapkodták.