MKB NetBANKár: százezer felhasználó
Az MKB Bank internetbanki szolgáltatásait igénybe vevő lakossági ügyfelek száma több mint két és félszeresére növekedett az elmúlt másfél év alatt, a bank NetBANKár felhasználóinak száma elérte a százezret - közölte a hitelintézet az MTI-vel hétfőn.
Az MKB 2003-ban vezette be a NetBANKár szolgáltatást.
A közlemény szerint a szolgáltatások iránt érzett bizalom növekedésével, az igénybe vehető funkciók bővülésével az egy főre jutó átlagos havi tranzakciók száma is nő: 2006 elejéhez képest 40-50 százalékkal több megbízást, illetve információlekérést indítanak az ügyfelek.
Az MKB a NetBANKár meglévő funkcióit szeretné még ügyfélbarátabbá tenni, ezért az eddiginél szélesebb körben teszi lehetővé a szolgáltatások paramétereinek beállítását az interneten keresztül. Ide tartoznak egyebek között a limitek, értesítő üzenetek feltételei, vagy a választható bankkártya megjelenés, amire eddig csak a bankfiókokban, személyesen volt lehetőség.
A bank fejleszti a befektetési funkciókat is. Az idén lehetőség nyílik prepaid (előre fizetett) mobiltelefon kártyák internetbankon keresztüli feltöltésére is, ez lesz az első internet vásárlási opció az MKB NetBANKár szolgáltatásban.
Kapcsolódó cikkek
- Nőtt az internetbanki ügyfelek száma tavaly
- Hitel- és lízingválasztó program indult a PSZÁF honlapján
- Banki rendszerösszeomlást okozott egy vesszőhiba
- MKB: banki "Gazdálkodj okosan" az IND új szoftverével
- Október elején új bankbiztonsági rendszer indul a fővárosban
- Postán kapják a trójait a bankok
- Hárommillió felhasználó nem tévedhet (el)
- Még alacsony az interneten bankolók aránya
- Újabb, az MKB-ügyfeleket célzó adathalász e-mailt fogott el a VirusBuster
- Az elektronika győztesként kerülhet ki a válságból
Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!
A jövőben a tartalom forradalmára figyeljünk! A személyes, a hiteles, az egyedi, az őszinte, a releváns, tehát csak emberi érzelmi intelligenciával alkotott mondanivaló a nyerő. A habkönnyű lózungok divatja lejár. A tartalomban zajló trendek tehát nem a gépiesség irányába mutatnak. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Social Media 2025. Ahol az AI-trend születik!” című, szeptember 12-én megrendezendő hibrid konferenciáján mindenki felfrissítheti tudását a legfrissebb trendekkel.
A technológia etikai kérdéseire is fókuszál a Huawei nyári női vezetőképzője
Az összes EU-s tagországból, valamint Ukrajnából és a Nyugat-Balkánról vesznek részt tehetséges fiatal nők az Európai Vezetői Akadémia által negyedszerre megrendezett, „Női vezetők a digitális korban” intenzív képzésen, amelyet ezen a héten tartanak Varsóban.
Generatív mesterséges intelligencia: használatában Kína, teljes körű bevezetésében az USA világelső
Kína világelső a generatív mesterséges intelligencia (generatív MI) alkalmazásában a Coleman Parkes Research Ltd. globális felmérése alapján. A SAS vállalat megbízásából készített kutatás megállapítja, hogy a kínai üzleti döntéshozók szerint vállalataik 83%-a használja a technológiát.
Új imázsfilmmel erősíti munkáltatói márkáját a Lufthansa Systems Hungária
Új, employer branding fókuszú imázsfilmet készített a Lufthansa Systems Hungária, melyben a légiipari informatikával foglalkozó cég legfontosabb vállalati értékeit mutatja be. A Lufthansa Systems Hungária a közelmúltban két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a „Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a – Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
Ikonikus alpesi hütte és drótkötélpálya kapott Siemens-technológiát
Az Alpok egyik legmagasabb és legismertebb, 4478 méteres Matterhorn-hegyéről híres Zermatt városa Svájc egyik legnépszerűbb turisztikai célpontja, 2023-ban mintegy 2,5 millió vendégéjszakát regisztráltak itt. A térségben összesen 38 olyan hegycsúcs található, ami 4 ezer méternél is magasabb, ráadásul a város távoli fekvése és zord terepviszonyai miatt sajátos kihívásokkal néznek szembe a helyiek.