EnergiaKaland - interaktív oktatási website
A Carnation az E.ON Hungária megbízásából elkészítette az EnergiaKaland website-ot. A website oktató-animációi az E.ON UK EnergyExperience anyagai alapján készültek. Emellett a tartalom az eredeti angol példák helyett hazai információkkal biztosítja 4 korosztály (6-18 év) számára játékos formában az ismeretszerzést, a környezettudatos gondolkodás elsajátítását, valamint az energiával kapcsolatos kompetenciák fejlesztését. A weboldal tartalmának összeállítását pedagógus szaktanácsadók valamint az E.ON Hungária szakértői támogatták.
A website fejlesztésének első fázisa lezárult, de a nyár folyamán folytatódik a bővítés, egyrészt a most még angol nyelvű animációk lokalizálásával, valamint új, ismeretterjesztő anyagok és tanári segédletek megvalósításával, remélve, hogy a website egy progresszív folyamat kezdete a diákok környezettudatos nevelése terén.
Kapcsolódó cikkek
- LG: arccal a környezetvédelem felé
- Az energiatakarékosságra összpontosít az új Bluetooth szabvány
- Fekete színű zöld mobil a T-Mobile-nál
- Megújuló energiákra épül az Alcatel-Lucent nyertes pályázata
- Öko-billentyűzet a Fujitsutól
- Két és fél milliárd PC kerülhet szemétre a lusta szoftverfejlesztők miatt
- 19 tonna e-hulladékot gyűjtött a Pannon
- Környezettudatos nyomtatógyártás az OKI-nál
- Oszd meg utazási élményeidet az iWiW-en!
- A Green Touch kezdeményezéssel zöld útra lépett a kommunikáció
Infotársadalom ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Yettel: Tudatos utazási tippek
Elfogyott a mobilnetünk, lemerült a készülék vagy éppen a vízállósági teszten bukott el a mobilunk? Az okostelefonok korában már nem kérdés, hogy a mobilunk egyszerre az utazási irodánk, a beszállókártyánk, a fényképezőgépünk, a térképünk és a tudakozónk.
A Brancs tőkegyűjtő portál első nagy dobásai
Az alig egy hónapja indult első hazai közösségi piactéren már meg is vannak az első sikeres projektek: egy nemzetközi kiugrás előtt álló magyar találmány, amely újrahasznosított PET palackokból készít nyomtatószálat, és az első hazai felnőtt szörp, amely az áfonyás íz mellé alkoholos “cselt” is bevet.
Új Philips modell az egyszerűbb közös munka érdekében
A Philips monitors széles portfóliójához egy olyan új modell csatlakozik, amely megfelel a videohívások új sztenderdjeinek: a Philips 34E1C5600HE.
Az AR segítségével emlékezik az OPPO
Az OPPO globális okoseszköz márka, a wimbledoni teniszbajnokság hivatalos támogatójaként, a kiterjesztett valóság segítségével teszi újra átélhetővé a legnagyobb hagyománnyal bíró teniszverseny történetének legszebb pillanatait.
A neves divatfotós örökítette meg a HONOR Magic4 Pro szépségét
A HONOR globális technológiai márka Nima Benatival, a tehetséges olasz, évek óta haute couture divatfotózással foglalkozó művésszel dolgozott együtt, hogy egy új oldaláról mutassák meg az egész világnak a HONOR Magic4 Pro készüléket. A HONOR a 2022-es Mobile World Congress-en mutatta be vadonatúj prémium termékcsaládját, élén a zászlóshajó HONOR Magic4 Pro-val.