Avaya Aura: a vállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a Facebookot és a Twittert is

Korszakos új üzleti kommunikációs architektúra az Avayától

Kovács Attila, 2009. március 30. 15:21

Új kommunikációs architektúrával jelentkezett ma az Avaya. Az Avaya Aura állítólag radikálisan egyszerűsíti a kommunikációt a felhasználók, az alkalmazások és a rendszerek térben való korlátlan, rugalmas összekapcsolása révén. Használatával könnyen integrálható a kommunikáció az olyan heterogén környezetű vállalatok esetében is, ahol több telephely és többféle kommunikációs csatorna is megtalálható.

A világszerte várhatóan 2009 májusától elérhető Avaya Aura egyszerűsíti a komplex kommunikációs hálózatokat, csökkenti az infrastruktúraköltséget, és bármilyen helyszínen gyorsan elérhetővé teszi a dolgozók számára a hang és videó alapú kommunikációt, a hangpostát, jelenlét-indikációt valamint a webes alkalmazásokat.

Az új architektúra központi eleme a kommunikáció vezérlését és az alkalmazások integrálását központosító SIP-alapú (Session Initiation Protocol), nyílt szabványú Aura Session Manager. Ennek révén a felhasználóknak nyújtott szolgáltatásokat a tényleges igények határozzák meg – nem pedig az, hogy hol dolgozik, vagy milyen képességű rendszerhez csatlakozik az adott személy. A Session Manager csökkenti a komplexitást és alapot teremt a kiterjedtebb egységes kommunikációs stratégiák megvalósításához is.

Az Avaya szerint az Aura ideális költségkímélő megoldás. A felhasználók heterogén eszközeiket és alkalmazásaikat meghagyva, azokat az új termék segítségével konszolidálva, jelentős költségmegtakarítást érhetnek el. Az Avaya állítja: az új megoldással gyors beruházás megtérülésre, a jövőben pedig nagyobb reagáló készségre tehetnek szert a vállalatok.

Az Avaya Aurát használó nagyvállalatok biztonságosan integrálhatják működésükbe a közösségi kommunikációs rendszereket (pl. a Facebookot és a Twittert), az SMS-t és a peer-to-peer kommunikációt. Kevin Kennedy, az Avaya elnök-vezérigazgatója szerint számos szervezet a SIP alapú irányítás használatával 60 százalékról 20 százalékra csökkentette az összekapcsolódási (trunking) költségeit. Ugyanő állítja: az új architektúrával a hálózat helyett az alkalmazások és a felhasználó határozza meg a kommunikáció módját.

Az Avaya Aura előnyei:

  • új alkalmazások létrehozása és tetszőleges helyszínen dolgozó felhasználókra történő gyors kiterjesztése;
  • az alkalmazások leképezése egyedi dolgozói profilra;
  • költségcsökkentés a központilag felügyelt, teljes vállalatra kiterjedő hívószám-feldolgozás (dial plan), a hálózaton belüli (on-net) hívások, a globálisan költségoptimalizált útvonalválasztás és a leginkább költséghatékony helyszínről történő PSTN-elérés révén;
  • a helyi alkalmazásszerverek megszüntetése és a szoftverlicenc-kezelés optimalizálása a teljes vállalati szervezetben;
  • tág skálázási lehetőség 250 ezer üzleti felhasználóig és 25 ezer helyszínig.


Az Avaya Aura ágazatvezető egységes kommunikációs képességei:

  • a Communication Manager, mely az Avaya vezető hangalapú és videotelefon-szoftvere, BFS-ként (Business Feature Server) működve lehetővé teszi, hogy a cég alközponti platformjába beépített évtizedes innovációk a Session Managerből koordinált szolgáltatások formájában jelenjenek meg a rendszerben;
  • a Presence Services megoldás a korábbinál központibb szerepet tölt be a kommunikációs alapplatformban;
  • Application Enablement Services és Integrated Manager, mely nem változott.
  • a fiókirodákkal rendelkező vállalatoknak az Avaya Aura Branch Edition SIP-alapú központosítási lehetőséget biztosít;
  • az Avaya IP Office Customer Call Reporter egy új kereső-alapú alkalmazás a kis- és középvállalatok számára, mely által lehetővé válik az ügyfélszolgálat és az ügynökhatékonysági szintek követése és mérése.


Az Avaya egyúttal bemutatta Intelligent Customer Routing (ICR) új contact center megoldását is, amely elsőként kamatoztatja az Avaya Aura SIP technológiájának előnyeit. Ezzel a vállalatok javíthatják az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatási szintet, ugyanakkor hatékonyabbá és olcsóbbá tehetik contact centerük üzemeltetését. Az ICR-rel a SIP különösen az ügyfélszolgálati szervezetnek nyújt előnyöket, hiszen az alkalmazás birtokában a contact centerek heterogén rendszerek esetén is egyszerűen és sikeresen irányíthatják a globális ügyfél-kommunikációt. Ez számos előnnyel jár: pl. a gyorsabb és intelligensebb híváskezelés révén rövidebb az ügyintézőre várás ideje. Ez a termék az EMEA régióban közvetlenül az Avayától, vagy viszonteladóitól már megvásárolható.

Kulcsszavak: Avaya

Infogazdaság ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Az ABB 2022. IV. negyedévi eredményei

„2022 újabb sikeres év volt az ABB számára; folytattuk az üzleti portfóliónk további optimalizálását, és a tervezettnél korábban elértük árréscélunkat. Erőfeszítéseinknek köszönhetően az ABB még ellenállóbbá vált. A jelenlegi piaci bizonytalanságtól függetlenül 2023-ban is meg akarjuk mutatni, hogy képesek vagyunk folyamatosan, legalább 15%-os üzemi EBITA árrést elérni." – mondta Björn Rosengren, vezérigazgató.

2023. február 4. 16:30

Ezek a nemzetközi trendek dominálnak idén a hazai villamosenergia-szektorban!

Kulcsfontosságú év lesz az idei a globális és hazai energiaszektorban. Egyrészt tovább fokozódik a nyomás a kontinens energiabiztonságának növelésére, másrészt pedig továbbra is fókuszban marad a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése. Az Eaton globális energiagazdálkodási vállalat honi leányvállalatának piaci prognózisából megtudhatjuk, hogy idén milyen kihívásokkal néz szembe a villamos energetikai szegmens, és a nemzetközi trendek milyen hatást gyakorolnak a magyar piacra.

2023. február 4. 12:32

Hitelkártya helyett itt a BNPL: vásárolj most, fizess később!

A Buy Now Pay Later (BNPL) pénzügyi szolgáltatás néhány éve kezdte meg hódító körútját az Egyesült Államokban és Nyugat-Európában, ma már több mint 30 országban van jelen. Emberek milliói vásárolnak online és próbálnak ki termékeket anélkül, hogy fizetniük kellene értük. Az új finanszírozási szolgáltatás könnyen válhat a hitelkártya új versenytársává lakossági ás üzleti körökben is – a Deloitte szakértői szerint.

2023. február 4. 10:39

Top 10 trend 2023-ban a bankszektorban

A már jól ismert folyamatok és a legújabb innovációk együttesen alakítják át a bankok működését. Az elmúlt 17 év alacsony kamatlábai megdöntötték az iparág alapvető egyenletét – miszerint a betétek mozgatják a hitelezést. Ebben az időszakban a pénz nagyon keveset ért a bankok számára – gyakorlatilag ingyen volt –, így elsősorban olyan termékekre fókuszáltak, amelyek továbbra is díjbevételt termeltek. Ezzel egyidejűleg megjelentek a fintech innovátorok is, akik a pénzügyi megtérülés helyett a volumenre koncentráltak. 

2023. február 3. 18:42

Nehéz felmérni a vállalatok zöld törekvéseinek valós értékét

A piaci szereplők számára egyre fontosabbá válik, hogy elérjék a párizsi éghajlatvédelmi egyezmény szerint 2050-re kitűzött nettó nulla kibocsátást. Ennek megfelelően a vállalatok mind gyakrabban kommunikálnak a szénsemlegesség eléréséhez kapcsolódó terveikről, vállalásaikat viszont gyakran kevés releváns adat birtokában teszik. A zéró kibocsátással kapcsolatos költéseik mértékét nehezen látják át, a cél eléréséhez szükséges beruházásokra pedig a legtöbb cégnek közel sincs elegendő erőforrása. A bizonytalan gazdasági környezet és az emiatt gyakoribbá váló rövid távú döntések pedig további akadályokat jelentenek a vállalatoknak a hosszú távú eredmény elérésében – derül ki a Baker McKenzie friss, 1000 vezető bevonásával készült nemzetközi felméréséből.

2023. február 3. 15:33

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!

2023. január 27. 09:47

Látássérülteknek fejlesztett eszköz nyerte az LG versenyének fődíját

2023. január 26. 14:02

Közeleg a 31. Magyar Innovációs Nagydíj felhívás beadási határideje

2023. január 16. 18:51

A Bullitt műholdas szolgáltatása lefedettlenség esetén is biztosítja az üzenetküldést

2023. január 9. 15:46