Létrejött ­a Nemzeti Segélyvonal

Kovács Attila, 2009. november 27. 17:50

A Magyar Telekom T-Home/T-Mobile kommunikációs igazgatósága az NSV létrejöttéről tájékoztatta ma szerkesztőségünket. Lakossági Szolgáltatások otthonokhoz kapcsolódó (T-Home-), illetve mobil kommunikációs (T-Mobile-) vonalairól, a Magyar Telekom hálózatából hívható Nemzeti Segélyvonal (NSV) célja, hogy sokakat érintő, váratlan katasztrófa vagy vészhelyzet esetén a lakosság azonnal megsegíthesse a bajbajutottakat. A 1752-es hívószám tárcsázásával elérhető NSV újdonsága, hogy segítségével a támogatások gyorsan, néhány napon belül, készpénzben, szakszerűen és nyilvánosan jutnak el a kárvallottakhoz.

A Nemzeti Segélyvonal Alapítvány kuratóriumában az öt legnagyobb magyar karitatív szervezet – a Katolikus Karitász, a Magyar Baptista Szeretetszolgálat, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet és a Magyar Vöröskereszt – valamint az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság vezetői döntenek a gyűjtések meghirdetéséről és az adományok felhasználásáról.

Két rendkívüli esemény közötti időszakban az alapítvány készenléti számláján fogadja a működését segítő és a jövőben bekövetkező tragédiák áldozatainak szánt adományokat.
Az alapítvány által működtetett www.nsv.hu honlapon folyamatosan nyomon lehet követni a hívásszámok alakulását, ahol a működés részleteiről, például az adományozás után igényelhető adóigazolásról is tájékozódni lehet.

„A Magyar Telekom sokrétű adományozási és támogatási tevékenységet végez, ennek folyamatába illeszkedik a Nemzeti Segélyvonal létrehozásában és működtetésében vállalt aggregátori szerepünk” – mondta Winkler János, a Magyar Telekom Nyrt. vezérigazgató-helyettese. A Nemzeti Segélyvonal Alapítvány 1752 telefonszámának hívásával gyorsan és közvetlenül 250 forintot lehet adományozni, amely hívószám jelenleg csak a Magyar Telekom vezetékes és mobilhálózatából, a T-Home és T-Mobile vonalain hívható.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A rádiós szolgáltatók elégedettek a Médiatanács támogatási programjával

Százas skálán 71-es értékelést adtak a rádiók képviselői a Médiatanács támogatási rendszerére – derül ki egy új felméréséből, amit a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa e heti ülésén fogadott el. A grémium rádiós pályázatokat is lezárt, illetve eljárásokat indított, amiért egyes szolgáltatók eltértek szerződéses vállalásaiktól.

2022. január 20. 21:26

Előrendelhető a Samsung The Freestyle sokoldalú, hordozható projektora

Az ágyból a plafonra, a kempingben a sátorponyvára vagy akár a kertben, a ház falára is kivetíthetők a legújabb filmek a Samsung hordozható projektorával. A CES 2022 kiállításon bemutatott The Freestyle-on azonnal elérhető a streaming szolgáltatók kínálata, kiváló hangzással szólalnak meg a bulizós lejátszási listák és koncentrációt segítő hangulatvilágítást is rábízhatják a felhasználók. A készülék okoshangszóróként és a házimozi központjaként is különleges élményt biztosít, amelyet az előrendelők számára a termék mellé igényelhető stílusos tok és egy Galaxy Buds2 vezeték nélküli fülhallgató tehet még izgalmasabbá.

2022. január 20. 20:49

Fenntarthatósági elit klubban a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.

2022. január 20. 19:20

Minden kezdet nehéz: a TOP 5 leggyakoribb akadály, amivel a kezdő vállalkozások szembesülnek

A vállalkozásindítás, illetve a fiatal cégek első időszakának hatékony menedzselése soha nem volt kockázatoktól és nehézségektől mentes – nincs ez másképp manapság sem. Sőt, sok szempontból napjainkban még több problémával kell megküzdeni, gondoljunk csak a kommunikációs csatornák bővülésére és átalakulására, a túltelített piacokra, vagy akár az elmúlt két évben az életünk részét képező globális pandémiára és annak többek között például a személyes kapcsolattartásra való hatására. Van azonban néhány olyan nehézség, amellyel minden kezdő vállalkozás szembesül. A Brillit.com online üzleti platform szakértői bemutatják a TOP 5 leggyakoribb problémát és megoldásait.

2022. január 20. 17:58

Végérvényesen átalakulhatnak a fogyasztói szokások

Az emberek többsége már megszokta a világjárvány miatt kialakult új életmódot, és arra számít, hogy ezek a változások velünk is maradnak – derül ki az EY legfrissebb, 16 000 résztvevő bevonásával készült nemzetközi kutatásából. A megkérdezettek megfontoltabban költenek és egyre jobban ragaszkodnak a rugalmas munkavégzéshez.

2022. január 20. 16:21

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Ez a három újdonság határozza meg az online marketinget 2022-ben

2022. január 18. 15:29

Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája

2022. január 12. 15:07

Már lehet regisztrálni az NMHH mobilkészülék-csere programjára

2022. január 7. 13:58

Átszámítva közel 40 millió forintot fizettek a világ első SMS üzenetéért

2021. december 21. 17:35