Kinek hisznek 2011-ben a netezők?
A közösségi média hatalmat adott a fogyasztók kezébe azáltal, hogy mind az információt, mind a véleményüket (egy árucikkről, egy eladóról) sok emberrel megoszthatják. A Global WebIndex 2011-es kutatása, mely a Trendstream és a Lightspeed reserch adatain alapul, azt mutatja, hogy a közösségi oldalakon megosztott információkba vetett bizalom a 2009-es évhez képest 50%-kal emelkedett, miközben a TV-kbe, újságokba és más hírforrásokba vetett hit gyakorlatilag nem változott. Emelkedett a mikroblogokon (pl. Twitter) ajánlott termékek iránti bizalom is, mintegy 20%-kal.
A „bizalom barométer” azt is kimutatta, hogy az emberek egyre kevésbé bíznak a „több embernek tetszik” / „person like me” típusú ajánlatoknak, miközben fontos - talán a legfontosabb - a barátok véleménye, és emelkedik a szakemberek által tett ajánlatokba vetett hit is.
Kapcsolódó cikkek
- Google One Pass kontra AppleStore - 10 százalék a 30-cal szemben
- Yahoo: személyre szabott tartalom
- Arculatváltás mellé egy új online médium: Ispiro.hu
- Új Yahoo termék: Livestand, avagy személyre szabott hírek
- Letölthető az online sajtótermékek regisztrációjához szükséges formanyomtatvány
- Online televíziós és rádiós hírszolgáltatás Magyarország és Románia között
- A német lapkiadók nem akarják, hogy előfizetőik inkább AppStore-ügyfelek legyenek
- The Daily Mirror
- Naponta a Napiról
- The Daily: az újság és az online között félúton
hirek.com ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az SAP AI-alapú fejlesztéseivel a gyáripar is átalakul
A termelékenység, a hatékonyság és a precizitás újabb szintje érhető el azokkal az AI-alapú fejlesztésekkel, melyeket az SAP mutatott be az ellátási láncokhoz kapcsolódó megoldásaiban a Hannover Messe kiállításon. A valós idejű adatokból származó, mesterséges intelligencia által felfejtett következtetések abban segítenek a vállalatoknak, hogy jobb döntéseket hozzanak az ellátási láncok egészében, racionalizálják a termékfejlesztést és javítsák a gyártás hatékonyságát.
Az LG OLED evo televíziók már a negyedik egymást követő évben kapják meg a környezetbarát minősítést
Az LG 2024-es OLED evo televíziói megkapták a Carbon Trust* szén-dioxid-kibocsátás csökkentéséről** és szén-dioxid méréséről*** szóló tanúsítványait, valamint a Société Générale de Surveillance (SGS) környezetvédelmi védjegyét****, amellyel az LG folyamatos ESG-kezdeményezéseit immár negyedik egymást követő évben ismerték el. Az LG legújabb OLED tévéi továbbá kiérdemelték az Intertek újrahasznosítási tanúsítványát*****, amely immár második éve bizonyítja ezen a téren is az LG környezetvédelmi felelősségvállalását.
Megjelentek az első HMD okostelefonok
A Human Mobile Devices (HMD) bemutatta első saját gyártású okostelefonjait: megérkezett a HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ és HMD Pulse. A Pulse kollekció már most lefekteti a HMD designalapjait: merész vonalvezetés, egyedi tónusok, modern és letisztult esztétika, elegáns kialakítás, előkelő formatervezés – és mindez elérhető áron.
A Samsung legújabb képernyői az AI TV-k új korszakát hozzák el
A Samsung az Unbox & Discover eseményen mutatta be 2024-es Neo QLED 8K és 4K, valamint OLED televíziókból és hangprojektorokból álló portfólióját. A világ egyik élvonalbeli televíziógyártójaként elismert Samsung idén bevezetett készülékei olyan hatékony, mesterségesintelligencia (AI)-alapú funkciókkal rendelkeznek, amelyek minőségibb otthoni szórakozást kínálhatnak.
Kiderült, hogy állnak a magyarok a robotokhoz
Idén is kitárta kapuit a HVG Állásbörze, ahol több mint száz munkaadóval személyesen és hibrid formában is találkozhattak azok az álláskeresők, akik ellátogattak április 17-19-e között a Papp László Budapest Sportarénába. Mindenki kedvence, a Bastion Group robotkutyája is jelen volt az eseményen, ahol hatalmas volt az érdeklődés a robotika iránt.