Új arculat, új szolgáltatások az Adverticumnál

forrás Prim Online, 2011. december 22. 12:02

Kívül-belül megújul a hazai fejlesztésű hirdetéskiszolgáló rendszer, az Adverticum AdServer. Színesebb, dinamikusabb logót, figyelemfelkeltőbb arculatot kapott a cég weboldala, de számos, a rendszert érintő újítással is találkozhatnak a jövő év elejétől a felhasználók.

Az Adverticum létrehozott egy úgynevezett demo site-ot, ahol a hirdetők, tartalomszolgáltatók, értékesítők valós környezetben nézhetik meg az Adverticum AdServer által biztosított banner típusokat, ezzel is megkönnyítve a kampánytervezést. Az oldalon átlátható, letisztult formában található meg az összes választható banner megjelenési forma, de természetesen az Adverticum AdServere lehetőséget biztosít egyéni display típusok megvalósítására is.

 A megújulást kíséri a december közepén indult Adverticum image reklámkampány is, amellyel számos szakmai és életmód oldalon találkozhatnak az internetezők. A kampány szlogenje, Adverticum AdServer – Cég a banner mögött, célja, hogy ne csak a szakmai közönség, hanem az üzleti, hirdetői célcsoport előtt is egyértelművé váljon, hogy a hazai weboldalakon látott bannerek túlnyomó részét az Adverticum AdServere szolgálja ki. A hirdetők és a vállalati szegmens napjainkban még ritkán alkalmaz saját hirdetéskiszolgáló rendszert, pedig céljaik hatékonyabb elérését nagyban segítheti az Adverticum felkészült szakemberei által kínált megoldások.

„ Célunk, bevinni a köztudatba, hogy mire használható az Adverticum AdServer. Egy hirdetés megrendelőjének, egy üzleti weboldal tulajdonosának ugyanolyan fontos, hogy beállítható legyen egy adott reklám megjelenésének pontos ideje és célcsoportja, mint egy médiumnak. A megrendelőnek azt is érdemes tudnia, hogy az adott hirdetés hányszor jelent meg, mennyi internetezőhöz jutott el, és persze, hogy hányan kattintottak rá, jutottak el a hirdető weboldalára, hányan kezdeményeztek akciót ott, hány vásárlót hozott egy kampány. Ehhez biztosít magas szintű, technológiai megoldást az Adverticum AdServere.” - fejtette ki Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. kereskedelmi igazgatója, aki hozzátette:
A december közepétől január végéig tartó kampány keretében bannerek és PR cikkek jelennek meg szerte a weben, szakmai és életmód oldalakon, többek között a Nők Lapja Café, a Piac és Profit, a Figyelő.hu, a marketinginfo és a btl.hu oldalain.
 

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Számos díjjal jutalmazták az LG innovációit a 2024-es CES-en

Az LG Electronics (LG) több mint 200 díjat és elismerést kapott az idei CES-en a háztartási elektronika, a szórakoztató elektronika, valamint a B2B megoldások terén bemutatott számos innovációjáért és technológiai újításáért.

2024. január 29. 16:07

Felvásárolta a Siemens a Helioxot

Lezárta a Siemens az e-busz és e-kamion flották, valamint elektromos személygépkocsik számára kínált DC gyorstöltés terén vezető pozíciót betöltő Heliox vállalat felvásárlását. A holland székhelyű, mintegy 330 főt foglalkoztató cég akvizíciójával a Siemens a meglévő e-töltési portfólióját a 40 kilowattostól (kW) a megawatt töltésig, valamint a depó- és flottamegoldásokkal egészíti ki.

2024. január 17. 19:40

Vezető nélküli navigáció a töltőállomásokhoz

A parkolóhelykeresés, majd az autó újbóli megtalálása – különösen a labirintusszerű parkolóházakban – meglehetősen fárasztó és időigényes lehet, és hasonló a helyzet a szabad töltőállomások keresésével is. A Bosch és a Volkswagen leányvállalata, a Cariad most közösen teszteli az automatizált töltési asszisztens (Automated Valet Charging) megoldását, amely az automatizált parkolási asszisztens (Automated Valet Parking) rendszeren alapul. 

2024. január 11. 12:39

Együttműködési megállapodást kötött a Delta és az evosoft

Több hónapos előkészítés után írt alá együttműködési céllal szándéknyilatkozatot a Delta Systems Kft. és az evosoft Hungary Kft. Az elmúlt időszakban a legmodernebb platformok és dobozos rendszerek integrációját igénylő megoldásokon túl egyedi fejlesztéseket is magukban foglaló megrendelések egyre gyakoribbá váltak a piacon. Magyarország egyik legnagyobb rendszerintegrátora és Magyarország egyik vezető ipari szoftverfejlesztője mostantól egymás támogatását élvezve sokkal magasabb hozzáadott értékű informatikai fejlesztéseket lesz képes végrehajtani, így növelve versenyelőnyüket a hazai és nemzetközi piacon.

2024. január 4. 10:13

A Wolt Drive és a MediaMarkt ultragyors, kétórás kiszállítást indít

A magyar Wolt Drive a MediaMarkt első ultragyors kiszállítási partnere. Az együttműködés a teljes hazai MediaMarkt hálózatra vonatkozik, így országszerte Szombathelytől Gyöngyösön át Békéscsabáig 28, Budapesten pedig mind a 11 MediaMarkt üzletből elérhető a villámgyors kiszállítás.

2023. december 15. 16:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar fejlesztők programján ámul a világ: Már nem csak tanul, teremt is a magyar MI

2024. február 27. 20:28

Magyar siker a bahreini Forma 1-en

2024. február 21. 16:15

Közös mentorprogramot indít a Corvinus és az OTP

2024. február 20. 11:27

Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!

2024. február 8. 09:30