Budapestre helyezte régiós ügyfélszolgálatát az LG

MTI Sajtóadatbank, 2012. szeptember 8. 07:11

Budapesti központjába helyezte szeptember 6-ától eddig Lengyelországban működő régiós ügyfélszolgálatát az LG Electronics (LG) - tájékoztatta a társaság pénteken az MTI-t.

Az LG budapesti irodájában fogadják csütörtöktől a Magyarországról, Bulgáriából, Horvátországból, Szerbiából és Romániából érkező megkereséseket.

A közlemény szerint a cég 23 új munkahelyet teremtett Magyarországon. Az új állásokra kétnyelvű - magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő - munkatársakat kerestek. Az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a call center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.
 
A fejlesztés eredményeképpen ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudnak majd segíteni, ha az ügyfeleknek az LG termékeivel kapcsolatban bármilyen kérdésük van - közölte a társaság.
 
Az LG Electronics világszerte 120 országban több mint 93 ezer alkalmazottat foglalkoztat. Az LG  2011-ben 54,3 ezer milliárd koreai wonos (49 milliárd dolláros) árbevételt ért el négy - szórakoztató elektronikai, a mobilkommunikációs, a háztartási elektronikai, valamint a légkondicionáló és energetikai megoldások - üzletágában.
Kulcsszavak: +céginfo LG

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55