Trendi netrandi: jellemzőbb az online társasági élet, mint a valós
A Baby Boomereknek (46-64 évesek) csupán 15%-a, míg az X generáció (32-45 évesek) 19%-a állítja, hogy számára az internet a barátokkal való kapcsolattartás elsődleges terepe. Az Y generációhoz tartozó legfiatalabbak (31 év alattiak), a technikára leginkább nyitottak, negyedük (24%) állítja, hogy inkább on-, mint offline a személyközi kommunikációja.
Marketingesek, készüljetek! Az idő előrehaladtával a boomersek is fogékonyabbak lesznek a modern világra, az X és Y csapat is jobban erőre kap, ami pedig az utánuk következőket illeti, hát ők feltehetően köldökzsinórként lógnak majd a neten. Valószínűtlen, hogy az interneten töltött idő mennyisége a jövőben mérséklődne.
Kapcsolódó cikkek
- Fogyókúra szórakoztató számítógépes programmal
- Szigorodhat a webes gyerekzár az Egyesült Államokban - Készül az új adatvédelmi szabályzat
- A betegápolásban segédkeznek és a szolgáltatási szektor kapuján kopogtatnak a legújabb robotok
- Újabb hivatalnokot buktattak meg "online megfigyelők" Kínában
- Online média trendek a mezőgazdaságban
- Pszichológiai napok: a veszélyes internet
- Plan X: előtérbe kerülhet a kiberhadviselés - Valóban veszélyes a nagyobb nyilvánosság?
- Egymilliárd kínai mobiltelefon kerül külföldi piacra az idén
- Internet Hungary - Szalai Annamária: egyenlő hozzáférést kell biztosítani az információhoz
- Internet Hungary - A matematikaoktatás az informatika korában felemelheti az országot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.