Google+: a mobilfelület is átalakult
A Google számos újítással rukkolt elő I/O fejlesztői konferencián, egyebek közt a Google+ is megújult.
Már korábban beszámoltunk róla, hogy megváltozik a Google+ asztali felülete, azonban itt nem áll meg a sor. A mobilfelület is új arcot kap. Kedden jelentették be a változásokat, ahol azt is elmondták, hogy a fejlesztéssel a céljuk a megjelenés és a hangulat javítása volt mobil felületen is.
Az újratervezés azt is magában foglalja, hogy a posztok kártyák formájában jelennek meg a hírfolyamban, amelyeket állítólag könnyebb olvasni és megosztani. Ezen kívül a profilok és oldalak kinézete is megváltozott, a borítóképek is megjelennek. A mobilwebes megjelenés az asztali frissítéseket követi, és az új dizájn a Pinteresttel is mutat hasonlóságokat.
Forrás: CNET.com
Kapcsolódó cikkek
- Új dizájnnal és még több funkcióval érkezik az Airbnb friss mobilalkalmazása
- Kitörési lehetőség kis cégeknek: saját mobilalkalmazás ingyen!
- Megújult a Flickr
- KMOP projektet zárt a NanGenex Zrt.
- Okostelefonról és tabletről irányítható lámpa
- Közelíti az egymilliárdot az Android-telepítések száma
- 50 milliárd alkalmazás-letöltés az AppStore-ban
- Gmailen is küldhetünk pénzt a jövőben
- Odateszi magát a Google az I/O-n
- Változások a Play Store Android verziójában
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen már 45 településen lesz elérhető a generációk digitális edukálását célzó program. A digitális infrastruktúra fejlesztése érdekében a Magyar Telekom a Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár és az Informatikai és Könyvtári Szövetség részére 100- 100 darab monitort adományoz a programban résztvevő könyvtárak számára.
Tabudöntögető témákat feszegetnek a diákok a Megoldások a holnapért programban
Kiválasztották a Samsung és az EdisonKids által meghirdetett Megoldások a holnapért kihívás legjobb 50 diákcsapatát. A fenntarthatóság, a jövő oktatása és a közösség hívószavára összesen 120 jövőformáló és kreatív pályázat érkezett az ország számos pontjáról. A továbbjutók új készségekkel és ismeretekkel gazdagodhatnak a Megoldások a holnapért speciális tanulási platformján, hogy újszerű megoldást dolgozhassanak ki az általuk felvetett problémára. Az oktatási anyagok összeállításában, a diákok tervezői gondolkodásának elmélyítésében idén ismét kulcspartner a Cellux Csoport. A csapatokat támogató tanárok mentorálásában a Hősök Tere Alapítvány ad szakmai segítséget.
A márkák megítélése szenvedhet kárt a visszaeső életszínvonal miatt
Az összes vizsgált szempont szerint romlott a fogyasztói elégedettség az elmúlt egy évben a KPMG Customer Experience Excellence globális kutatása szerint. A jelenség mögött első sorban a globális megélhetési válság áll. Ugyanakkor a pandémia idején a márkák részéről tapasztalt odaadó hozzáálláshoz képest a mostani krízisjelenségek kezelésében nem érzik a fogyasztók a cégek részéről a partneri hozzáállást. Míg például a covid okozta fogyasztói nehézségeket közös összefogással lehetett megfelelően kezelni, a mesterséges intelligencia kérdésében akár a front ellentétes oldalára is rendeződhetnek a szolgáltatók és a fogyasztók – hívja fel a figyelmet jelentésében a KPMG.