A Xerox nyomtatói már értik az emberi beszédet

forrás: Prím Online, 2018. január 18. 16:19

A tavaly bevezetett, a dokumentumkezelési folyamatokat alapjaiban megváltoztató 29 új Xerox ConnectKey kompatibilis nyomtató, illetve multifunkciós berendezés számos olyan funkcióval ruházható fel, amelyek gyorsabbá és egyszerűbbé teszik az irodai feladatok megoldását. Ezek egyik első hírnöke a hangfelismerő technológia, amelynek köszönhetően már hozzá sem kell érni a készülékek kezelőfelületeihez, elég csak szóban utasítani azokat a munka elvégzésére.

Ezt a funkciót a Xerox a Vision-e Voice-szal és az Amazon hangfelismerő rendszerével, az Alexával együttműködve biztosítja, és kifejezetten a ConnectKey i-sorozatához tartozó nyomtatókon, multifunkciós berendezéseken, valamint az új Xerox WorkCentre és a szintén újonnan bevezetett Xerox VersaLink és AltaLink modelleken működik. Ugyanakkor a használatához Amazon Echo eszközre és a Vison-e Voice alkalmazásra van szükség.

 

A hangfelismerés viszont nem csupán arra alkalmas, hogy másolási, szkennelési feladatokat menedzseljenek vele az irodákban, hanem arra is, hogy információkat szolgáltasson az adott dokumentumkezelő berendezésről. A biztonságos használatot erősíti, hogy az Alexa minden utasítást megismétel a végrehajtás előtt. Így teljesen biztosak lehetünk abban, hogy valóban az történik, amit kértünk.

 

 

Hangutasítással egyebek mellett az alábbi feladatok intézhetőek:

  • egy-vagy kétoldalas másolás a megadott darabszámok pontos betartásával,
  • szkennelés és a szkennelt dokumentum email üzenethez csatolása, valamint a dokumentum Dropbox-ba szkennelése,
  • információátadás arról, hogy a berendezés rendelkezik-e elegendő papírral, festékkel az adott munka sikeres elvégzéséhez,
  • a nyomtató működéséért felelős szoftverszintek (firmware levels) ellenőrzése,
  • direkt kapcsolatfelvétel a Xerox partnerével, illetve értékesítési képviselőjével

 

A Vison-e Voice bekapcsolásával a felhasználók a Xerox multifunkciós berendezéseinek számtalan funkciójához kapnak hozzáférést, és ezzel hathatós támogatást kapnak ahhoz, hogy még egyszerűbben, eredményesebben hajthassák végre a nyomtatással, vagy más dokumentumkezelési folyamattal összefüggő feladataikat.

 

A hangfelismeréshez hasonló alkalmazásfejlesztések ösztönzése világszerte kiemelt szerepet kap a Xerox üzleti stratégiájában. A hazai leányvállalat, a Xerox Magyarország is minden támogatást megad a partnereinek ahhoz, hogy azok olyan testreszabott alkalmazásokat fejlesszenek, amelyek leegyszerűsítik a dokumentumkezelési folyamatokat, optimalizálják a munkameneteket, és hatékonyabbá teszik a működést. A Xerox személyre szabott, nyílt platformú alkalmazáskészítő programjáról erre a linkre kattintva találhatóak bővebb információk.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Új Oracle megoldások

Az Oracle OpenWorld 2019 konferencia második napján számos új megoldást jelentettek be: mostantól elérhető az Oracle AI-vezérelt hangasszisztens, új CX platform és új ERP tulajdonságok is.

2019. szeptember 18. 11:16

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Mától rendelhetők az Apple legújabb termékei

Nem omlik össze az ekereskedelem: egy év haladék az erős ügyfélhitelesítésre

2019. szeptember 11. 08:34

A budapesti ITU Telecom World kulcsszava az 5G

2019. szeptember 9. 23:51

Az ESET az egyetlen kihívó a végpontvédelem területén

2019. szeptember 3. 13:26

30 év a hazai KKV vállalkozások fejlesztéséért

2019. szeptember 1. 13:27
online sportfogadás