Robotokat lehet nyerni

forrás: Prím Online, 2018. szeptember 21. 13:55

Az Epson elindította a teljes EMEAR-régióra kiterjedő nyereményjátékát egyetemek, főiskolák és kutatóintézetek részére, amelyben akár 3 robotot is lehet nyerni..

A jelentkezőknek 2018.szeptember 1 és  december 15. között kell benyújtaniuk pályázataikat, hogy projektjük támogatásaként akár 3 Epson robotot is nyerhessenek. A pályaművek elbírálása többek között olyan szempontok alapján történik, mint az innováció, az oktatás, a képességfejlesztés, a robot egyedi felhasználása és a fenntarthatóság.
 
A második körre kiválasztott jelentkezők személyesen mutathatják be a pályázatukat a szűri előtt.
 
„A képességek és a kreativitás adják az innováció központi elemeit. Az Epson felismerte a tehetség és a képességfejlesztés népszerűsítésének, valamint támogatásának szükségét. Az Y generáció tagjai, akik a világ lakosságának 50%-át adják, a jelenlegitől radikálisan eltérő munkakörülményekkel fognak találkozni. Mi tudjuk, hogy a fiatalokban megvan a lehetőség, ezért a nyereményjátékunk is arra szolgál, hogy a technológiát a jövő kezébe adja” – mondta Volker Spanier, az Epson Europe robotikai megoldásokkal foglalkozó részlegének vezetője.
 
A világon üzembe állított ipari robotok száma várhatóan 2,6 millióra növekszik 2019-re. Különösen Közép- és Kelet-Európában várható gyors bővülés, ahol a robotok alkalmazása évente 20%-kal növekszik a következő két évben, amely Kína után a második legerősebb növekedési ráta.
 
 
Ez a növekedés központi szerepbe helyezi a robotikát a gyártás, az egészségügy és számos egyéb iparág jövőjében. A robotok emellett segíthetik a képzéseket, valamint a hulladéktermelés és az energiafogyasztás csökkentését. Az Epson lehetőséget nyújt az EMEAR-régió fiataljainak, hogy egy jobb világot képzeljenek el a robotokkal.
 
A nyereményjátékban való részvételhez kattintson ide: https://www.epson.eu/robots-contest
Kulcsszavak: pályázat robot Epson

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Erősödő fogyasztóvédelem a digitális piacokon

A digitális piacokon megjelenő új üzleti modellek korábban nem ismert és egyre összetettebb problémákat vetnek fel, amire a Gazdasági Versenyhivatal is reagál, ahogyan azt a szervezet digitális fogyasztóvédelmi stratégiája is mutatja. Az eddigi tapasztalatok alapján a szolgáltató vállalkozásoknak különösen körültekintően kell eljárniuk ügyfélkezelési gyakorlatuk és kommunikációjuk kialakításakor.

2018. október 16. 19:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

2018. október 8. 10:12

Videót vetít, kezet fog, ölel, táncol a robot

2018. szeptember 21. 14:07

Mely területeken jelenti a fejlődés motorját a nyílt forráskód

2018. szeptember 19. 14:18

A drón vagy a Tesla gyorsul jobban?

2018. szeptember 18. 14:04
cloudappsportal.com