=affiliate kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: =affiliate
![](/download/viewattach/97869/1/40/570728-2059557431.jpg)
A Tchibo elindította online partnerprogramját weboldal tulajdonosoknak
A Tchibo Budapest Kft. a mai napon elindította a weboldal tulajdonosoknak szóló online partnerprogramját. Ennek köszönhetően több ezer, a vállalat célcsoportját megszólító tematikus weboldal tulajdonos számára nyílik lehetőség, hogy saját oldalaik látogatottsága által – a Tchibo hirdetéseinek megjelenítésével, és a webáruház termékeinek értékesítési jutalék (affiliate) alapon való promótálásával – extra bevételhez juthasson.
Körkép az affiliate marketingről
Az elmúlt egy év során az új gazdaságot megrengető események igencsak felforgatták az affiliate marketing piacát. A témáról készített körképet az aktuális nemzetközi trendek ismertetésével kezdjük, a folytatásban pedig részletesen bemutatjuk a hazai lehetőségeket is (keretes cikkünkben a fogalommeghatározás mellett rövid történeti visszatekintés olvasható).
Körkép az affiliate marketingről (III. rész)
Sorozatunk első részében azt foglaltuk össze, miként segítheti az affiliate marketing a különböző termékek értékesítését, a folytatásban pedig az elmúlt egy év változásait, a nagyobb affiliate ügynökségeket és az ott végbemenő változásokat vettük sorra. A sorozat zárásaként arra keressük a választ, hogy Magyarországon milyen (és üzleti szempontból mekkora) lehetőségeket kínál az internetes világ néhány szegmensében már bizonyítottan bevált módszer.
Stratégiaváltás az ügynökségeknél
Előző számunkban azt foglaltuk össze, miként segítheti az affiliate marketing a különböző termékek értékesítését - most az elmúlt egy év változásaival foglalkozó cikkünkben a nagyobb affiliate ügynökségeket és az ott végbemenő változásokat vesszük sorra.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.