GKI Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: GKI Digital

Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday

Az Amerikában hagyományosan egy napos Black Friday Magyarországon egyre inkább átalakul a magyar kereskedők és fogyasztók igényeinek, elvárásainak megfelelően. Az idei – immár ötödik – Black Friday mostanra az online és hagyományos kereskedelem minden fontosabb szereplőjét valamilyen formában megmozgató, a vásárlók számára valódi „kincsvadászattal” felérő eseménnyé nőtte ki magát, ahol felértékelődik a többcsatornás értékesítés szerepe is. 

2018. november 15. 15:02

GKI-Euronics: idén minden ötödik szülő már műszaki cikket is vásárolt az iskolakezdéshez

A szeptemberi iskolakezdés anyagi szempontból hagyományosan megterhelő időszak a gyermekeket nevelő családok számára. A kiskereskedelemben pedig ilyenkor szokás szerint megugrik a tanszerek, iskolai felszerelések, valamint a ruházati cikkek iránti kereslet. Ezen felül az iskolakezdési akciók remek alkalmat adnak a műszaki cikkek vásárlására is. Ráadásul az idei iskolakezdési szezon a szülőknél – pénztárcától függően – még akár október elejéig is eltarthat, hiszen számos felszerelést, kelléket csak 3-4 héttel az évnyitó után vásárolnak meg gyermekeik számára – derül ki a GKI és az Euronics közös piaci jelentéséből.

2018. szeptember 27. 15:04

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről

2018 első félévében az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami csaknem 25 milliárd forinttal (17%-kal) több, mint 2017 hasonló időszakában. A magyar online vásárlói bázis növekedési korlátai miatt, azonban már egyre nehezebb pusztán új vásárlói csoportokra alapozva bővülni. Az e-kereskedők ezért nagyobb és érezhetőbb hangsúlyt helyeznek a vásárlók megtartására, valamint a vásárlási intenzitás növelésére, ebből pedig végső soron mi vásárlók profitálhatunk a legtöbbet – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből.

2018. szeptember 1. 10:35

A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket

Kevesebb gond van velük, jobb minőségűek, nem kell a felújítással bajlódni – többek között ezeket a tényezőket emelték ki a Jófogás és a GKI Digital közös felmérésében megkérdezett internetezők az új ingatlanok előnyeivel kapcsán. A már most is új házban vagy lakásban élők egyértelműen pozitív tapasztalatokat gyűjtöttek, az új ingatlanokat kívülről szemlélők közül azonban sokaknak nem tetszik az üres telkek beépítése.

2018. augusztus 29. 09:56

e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.

2018. augusztus 15. 19:20

Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben

Hagyományosan az év legmelegebb időszaka augusztus eleje, ilyenkor a legmagasabb a napi átlagos középhőmérséklet, ezért sokan csak az év ezen időszakában eszmélnek rá, hogy hűtőjük már nem (vagy csak nagyon nagy fogyasztás és zaj árán) képes leadni az elvárt hűtési teljesítményt. 

2018. augusztus 10. 15:39

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

Hogyan ünnepli a magyar a Valentin-napot?

A Valentin-nap körüli felhajtás hazánkban is évről évre egyre nagyobb méreteket ölt. Felmerül tehát a kérdés, hogy van-e már létjogosultsága nálunk is a „szerelem ünnepének”? És ha igen, az miről szól a leginkább? Az érzelmeink kimutatásáról, a közös romantikus programokról, a felfűtött testiségről vagy inkább csak egy újabb kereskedői „találmány” a pénzünk elköltésére? – Ezt a témát járta körbe a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös kutatása, amely a Valentin-nap megítélése mellett az ünnephez fűződő szokásainkat is boncolgatta, nem mellőzve a szorosan ide köthető szexuális és párkapcsolati kérdéseket sem.

2018. február 14. 10:22

25-30 milliárdos forgalmat várnak az e-kereskedők az idei fekete péntekre

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62%-a jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

2017. november 22. 21:31

E-kereskedelem Európában

A ShopAlike nemzetközi csapata idén nyáron sem lustálkodott. Felkeresete 13 európai ország 100 partnerüzletét egy külön, számukra kidolgozott, felméréssel. A kérdőív lényege az e-kereskedelem trendjeinek illetve kulcsfontosságú mozgatóinak elemzése volt.

2017. november 11. 08:46

Az iskolakezdés már nemcsak a szülők pénztárcáját terheli

A dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital az eMAG vásárlói körében készített felmérésében arra kereste a választ, hogy az iskolakezdési időszakában mely termékek voltak a legkelendőbbek. A kérdések főként a nyár végi-őszi eleji általános vásárlási szokásokra vonatkoztak, de kiemelt szempont volt az is, hogy a vásárlók milyen jellemzők alapján döntenek a számukra megfelelő termékek mellett.

2017. október 26. 15:16

A futárhiány nehezítheti az online rendelések kiszállítását

Az online vásárlás hazánkban is évről évre egyre népszerűbb. 2017-ben egy átlagos online vásárló már 11 alkalommal intézte vásárlását webáruházon keresztül. A szektor 18%-os növekedése messze meghaladja a hagyományos kiskereskedelem bővülési ütemét, ami természetesen a csomagszámok emelkedésében is megmutatkozik. A gyors fejlődésnek köszönhetően a logisztikai folyamatok lekövetése is egyre nagyobb kihívást jelent, miközben az ünnepi szezon még csak most fog elindulni. Tovább súlyosbítja a helyzetet a futárcégeket is elérő, fokozott munkaerőhiány – derül ki a GKI Digital iparági jelentéséből.

2017. szeptember 28. 12:55

A munkavállalók negyede munkahelyén is a webáruházak kínálatát böngészi

A dél afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu felkérésére a GKI Digital 1500 ember megkérdezésével elkészítette az E-Commerce riport második reprezentatív kutatását. 

2017. szeptember 28. 09:39

A jövő kulcsa a személyre szabott ajánlatokban rejlik

Világszerte – így hazánkban is – évről évre többet és többször vásárolunk online. Ráadásul a vásárlási gyakoriság növelése ma már nálunk is sokkal fontosabb tényezője a piac bővülésének, mint az új vásárlók bevonása. Ehhez viszont egyre inkább szükség van a perszonalizált marketing eszközök használatára – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből, melynek fókuszában a webáruház-marketing állt.

2017. szeptember 2. 09:58

A pelenka volt a slágertermék 2017 első félévében

A GKI Digital felmérése szerint a dél-afrikai Naspers csoport érdekeltségébe tartozó eMAG.hu csaknem 40 százalékkal több megrendelést regisztrált 2017 első felében az egy évvel korábbi időszakhoz képest. Kiderült, hogy a vásárlók legnagyobb számban pelenkákat, mobiltelefonokat, valamint mobiltelefon tartozékokat rendeltek. Forgalmi érték szerint a háztartási gépek, televíziók, valamint a mobiltelefonok adták az eMAG bevételének legnagyobb részét.

2017. július 15. 11:19

GKI: 62 milliárdos a belföldi online szálláspiac

A GKI Digital 2017 áprilisában készített kutatást a belföldi szálláshelyek körében, melyből kiderült, hogy tavaly a belföldi szálláspiac forgalmának 68%-át már az online csatornák adták és a közvetített szállásdíj volumene pedig megközelíti a 30 milliárd forintot. A belföldi utazók tekintetében szálláshelyek legfontosabb hazai közvetítő partnere a Szállás.hu, és a maiUtazás.hu.

2017. május 25. 15:15

1 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

2017. február 23. 10:57

Dübörög az online szektor

Továbbra is töretlenül növekszik a hazai online kiskereskedelem. A piac az idei első félévet 18%-os bővüléssel zárta – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei harmadik felméréséből.

2016. szeptember 3. 09:34

E-TOPLISTA 2016 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital immáron második éve publikálja a magyar piac 10 legnagyobb e-kereskedőjének rangsorát.

2016. június 5. 08:17

22 milliószor vásároltunk tavaly az interneten

2015-ben több mint 22 milliószor vásároltunk terméket online, melynek közel 30%-át személyesen a webáruház saját boltjában vettük át, azonban éves szinten így is közel 15 millió csomag talált gazdára valamely köztes logisztikai szereplő révén – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei második, logisztikára fókuszáló felméréséből.

2016. május 26. 13:09

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Windows 10 Professional olcsón és ingyenes kézbesítéssel

A Microsoft Windows 10 a legújabb operációs rendszer, amely ötvözi a Windows 8 és a népszerű Windows 7 erősségeit. Az egyetlen hátránya, hogy a Pro verzió eredeti ára 172 EUR. A Goodoffer24.com azonban, most korlátozott ideig 10 euróért kínálja a Windows 10 licenszet. 

2018. november 8. 16:27

eTrends Monitor: a készpénzmentes fizetés már népszerűbb a netezők körében

Egyre többen választanak inkább készpénzkímélő fizetési megoldásokat Magyarországon. Míg az elmúlt években a felnőtt internetezők egyharmada fizetett inkább készpénzmentesen – ha tehette; arányuk mára már 44 százalékra nőtt. 

2018. október 8. 10:12
cloudappsportal.com