GKI Digital kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: GKI Digital

Iskolakezdés 2020: tavaly még kérdés volt, hogy kell-e a kütyü a tanuláshoz, idén már nem

A koronavírus második hullámának elején, minden iskolás korú szülőt izgat a kérdés, hogy vajon miként alakul majd az őszi félév? Lesz újra digitális oktatás? Tanszerre vagy inkább új számítógépre költsünk? Egyáltalán jó a gyereknek a digitális oktatás? A GKI Digital augusztus végén készült lakossági kutatása ezt a témát járta körbe.

2020. szeptember 12. 11:36

Rekordbővülést hozott a koronavírus az e-kereskedelemben

A koronavírus-járvány hatásaként jelentősen megnőtt az online vásárlási kedv, így gyorsult az online kiskereskedelmi szektor növekedése is: az év első hat hónapjában az összesített belföldi online forgalom meghaladta a bruttó 355 milliárd forintot, ami közel 35%-os bővülés 2019 azonos időszakához viszonyítva. Leginkább az élelmiszerek, a drogériai és háztartási cikkek, az otthon, kert és barkács termékek, valamint a számítástechnikai eszközök iránt ugrott meg az online kereslet – derül ki, a GKI Digital és az Árukereső.hu friss kutatásából, mely a hazánkban működő webáruházak körében készült.

2020. szeptember 2. 12:21

A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem

2020. március közepén a koronavírus egyik napról a másikra átrajzolta Európa és Magyarország hétköznapjait. Az emberek nagy részét teljesen felkészületlenül érte, amikor a járvány hazai megjelenésével szinte egyidejűleg a kormány meghirdette a #maradjotthon kampányt, ezért mindenki elkezdte a legszükségesebb élelmiszerek, tisztítószerek, távmunkához és otthon tanuláshoz szükséges eszközök pánikszerű beszerzését. Miközben a gazdaság szinte teljesen leállt, a koronavírus miatt kialakult helyzet sebességváltásra késztette az online kereskedelmet. Az új vásárlók megjelenése és a karácsonyi szezont idéző csomagszámok vajon meddig tartják lendületben az e-kereskedelmi piacot és hogyan reagáltak a helyzetre a kereskedők? – ezekkel a kérdésekkel foglalkozik a GKI Digital friss online kiskereskedelmi gyorsjelentése.

2020. május 7. 14:43

Bruttó 625 milliárd forintért vásároltunk tavaly a hazai webáruházakból

A GKI Digital és az Árukereső március 11-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2019-es eredményeit: a hetedik éve készülő, szektorszintű felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2019-ben elérte a bruttó 625 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 16%-kal múlta felül a 2018-as szintet. Az online értékesítés adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalom 6,3%-át.

2020. március 12. 09:17

A magyar e-kereskedelem szabadon értelmezi a Black Friday-t

2019-ben a magyar webáruházak nem várták meg a Black Friday hivatalos, november 29-i dátumát, és a vásárlók sem vártak a kifejezetten ehhez az eseményhez kapcsolódó akciókra, korábban elkezdték a beszerzéseket. Az e-kereskedelem csúcsszezonja a korábbi évekhez képest korábban, már november elején elkezdődött, az egész hónapra vetítve 75-80 milliárd forintos online forgalom várható – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozat idei negyedik jelentéséből.

2019. november 28. 18:33

Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra

Alig másfél hónap van hátra karácsonyig, közeledik a kereskedelemben már megszokott ünnepi roham, amit – immár hagyományosan – hazánkban is a november második felében esedékes Black Friday akciók nyitnak majd meg. Az Árukereső.hu és a GKI Digital éves rendszerességű közös kutatása, a hazai internetező felnőtt lakosság körében idén is arra keresi a választ, hogy milyen ajándékokkal tervezzük meglepni szeretteinket, barátainkat, ismerőseinket. 

2019. november 7. 18:36

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

GKI Digital-Árukereső: még mindig készpénzben fizetjük az online rendeléseket

2018-ban a magyar vásárlók több mint 38 milliószor rendeltek online áruházakban. Bár évről évre nő az egy vásárlóra jutó online rendelési gyakoriság, egyre tapasztaltabbak, rutinosabbak vagyunk, fizetéskor még mindig a készpénz dominál – derül ki a GKI Digital és az Árukereső közös, Online Kiskereskedelmi Index című kutatássorozatának idei második felméréséből.

2019. június 14. 14:21

GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai

A GKI Digital ötödik éve publikálja a legnagyobb forgalmú webáruházak rangsorát, melynek élén 4 év után változás történt: a magyar online vásárlók 2018-ban az eMAG webáruházában költötték a legtöbbet.

2019. május 28. 12:05

Vezet a Telekom az online értékesített mobiltelefonok és tabletek piacán

2018-ban a Magyar Telekom volt a legnagyobb forgalmú mobiltelefon- és tablet értékesítő a magyar online kiskereskedelmi piacon – derül ki a GKI Digital piacelemzéséből.* Az elemzőcég mérései szerint az értékesített mobiltelefonok és tabletek 2018-as online forgalmának harmadát adja a Telekom online értékesítési platformja.

2019. április 25. 16:24

Friss online kiskereskedelmi számok – 2018

A GKI Digital és az Árukereső ma publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit: a szektorszintű, mintegy 3200 magyar webáruházzal rendelkező e-kereskedő bevonásával készült felmérés alapján a hazai online kiskereskedelem 2018-ban elérte a nettó 425 milliárd forintos éves forgalmat, ami mintegy 17%-kal múlta felül a 2017-es szintet és 4,5%-át adja a teljes magyar kiskereskedelmi forgalomnak.

2019. március 12. 15:58

Megkezdődött az ünnepi hajrá az e-kereskedelemben

Immár két hete Black Friday lázban ég az ország, de a karácsonyi ajándékok beszerzése csak most indul be igazán. Egyes kereskedők az éves online forgalmuk akár 60%-át is realizálhatják az ünnepi időszakban, míg a piaci átlag 35-37% között várható. 

2018. november 26. 15:04

Az internetezők idén átlagosan 41 ezer forintot szánnak a karácsonyi ajándékokra

A GKI Digital és at Árukereső.hu immár negyedik éve vizsgálja az internetező magyar lakosság karácsonyi ajándék vásárlási szokásait. Idén már a karácsonyi tervekben is érezhetővé vált a lakosság egyre javuló jövedelmi helyzete, hiszen több személy megajándékozását tervezzük, miközben csaknem 18%-kal többet – közel 41 ezer forintot – szánunk az ajándékokra.

2018. november 25. 09:56

Euronics-GKI Digital: elhúzódik az idei Black Friday

Az Amerikában hagyományosan egy napos Black Friday Magyarországon egyre inkább átalakul a magyar kereskedők és fogyasztók igényeinek, elvárásainak megfelelően. Az idei – immár ötödik – Black Friday mostanra az online és hagyományos kereskedelem minden fontosabb szereplőjét valamilyen formában megmozgató, a vásárlók számára valódi „kincsvadászattal” felérő eseménnyé nőtte ki magát, ahol felértékelődik a többcsatornás értékesítés szerepe is. 

2018. november 15. 15:02

GKI-Euronics: idén minden ötödik szülő már műszaki cikket is vásárolt az iskolakezdéshez

A szeptemberi iskolakezdés anyagi szempontból hagyományosan megterhelő időszak a gyermekeket nevelő családok számára. A kiskereskedelemben pedig ilyenkor szokás szerint megugrik a tanszerek, iskolai felszerelések, valamint a ruházati cikkek iránti kereslet. Ezen felül az iskolakezdési akciók remek alkalmat adnak a műszaki cikkek vásárlására is. Ráadásul az idei iskolakezdési szezon a szülőknél – pénztárcától függően – még akár október elejéig is eltarthat, hiszen számos felszerelést, kelléket csak 3-4 héttel az évnyitó után vásárolnak meg gyermekeik számára – derül ki a GKI és az Euronics közös piaci jelentéséből.

2018. szeptember 27. 15:04

Idén már közel 180 milliárd forint értékben rendeltünk terméket az internetről

2018 első félévében az online kiskereskedelmi forgalom megközelítette a 180 milliárd forintot, ami csaknem 25 milliárd forinttal (17%-kal) több, mint 2017 hasonló időszakában. A magyar online vásárlói bázis növekedési korlátai miatt, azonban már egyre nehezebb pusztán új vásárlói csoportokra alapozva bővülni. Az e-kereskedők ezért nagyobb és érezhetőbb hangsúlyt helyeznek a vásárlók megtartására, valamint a vásárlási intenzitás növelésére, ebből pedig végső soron mi vásárlók profitálhatunk a legtöbbet – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei harmadik, marketingre fókuszáló felméréséből.

2018. szeptember 1. 10:35

A jó minőség és a kevesebb gond vonzza az újépítésű otthont keresőket

Kevesebb gond van velük, jobb minőségűek, nem kell a felújítással bajlódni – többek között ezeket a tényezőket emelték ki a Jófogás és a GKI Digital közös felmérésében megkérdezett internetezők az új ingatlanok előnyeivel kapcsán. A már most is új házban vagy lakásban élők egyértelműen pozitív tapasztalatokat gyűjtöttek, az új ingatlanokat kívülről szemlélők közül azonban sokaknak nem tetszik az üres telkek beépítése.

2018. augusztus 29. 09:56

e-Toplista 2018 – A legnagyobb webáruházak listája

A GKI Digital 2018-ban negyedik alkalommal publikálja a hazai online kiskereskedelem 10 legnagyobb szereplőjének rangsorát. A lista élére ezúttal is az Extreme Digital került.

2018. augusztus 15. 19:20

Hűtővásárlási csúcsszezon van a kereskedelemben

Hagyományosan az év legmelegebb időszaka augusztus eleje, ilyenkor a legmagasabb a napi átlagos középhőmérséklet, ezért sokan csak az év ezen időszakában eszmélnek rá, hogy hűtőjük már nem (vagy csak nagyon nagy fogyasztás és zaj árán) képes leadni az elvárt hűtési teljesítményt. 

2018. augusztus 10. 15:39

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Bosch új koronavírus tesztje 39 perc alatt ad megbízható eredményt

A Bosch új PCR tesztet fejlesztett ki a SARS-CoV-2 kórokozó kimutatására szolgáló Vivalytic elemző eszközéhez. A teszt 39 perc alatt megbízható eredményt ad, és jelenleg világszerte a leggyorsabb polimeráz láncreakciós (PCR) teszt. A Bosch új tesztjét kifejezetten mobil tesztközpontokban, például autópálya-töltőállomásokon vagy repülőtereken történő használatra fejlesztette ki. 

2020. szeptember 30. 14:58

A vírusveszély miatt idén online rendezik meg a cégvezetők csúcskonferenciáját

Október 13-án immár nyolcadik alkalommal rendezik meg az Országos Cégvezetői Csúcskonferenciát, az esemény viszont ezúttal a koronavírus-járvány terjedésére való tekintettel online formában zajlik majd. A konferencia résztvevői megtudhatják, hogyan építhetnek stabil céget a jelenlegi instabil piaci környezetben. Piroska Gyula szervező tájékoztatása szerint a rendezvényen több olyan szakértő és sikeres vállalkozó is előadást tart majd különböző területekről, akik korábban már átéltek nehézségeket, és hiteles információkat tudnak átadni az érdeklődőknek.

2020. szeptember 21. 10:11
online sportfogadás