TGI-hu kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: TGI-hu

Online életstílus kutatás 2004

A 330 mintavételi ponton egyidejűleg zajló adatfelvétel során eddig több mint 11 000 hazai internetező segítette válaszaival a hazai internetes társadalom megismerését.

Kulcsszavak: kutatás média NRC TGI-hu
2004. február 26. 21:02

Befejeződött a Visitor Lifestyle Research 2003 adatfeldolgozása

A Visitor Lifestyle Research 2003 egy évente ismétlődő kutatássorozat része, amelyet az NRC és a TGI Magyarország piackutató cégek készítenek el a hazai vállalatok részére. Az online kérdőíves felmérés 222 hazai honlapról volt kitölthető január-március között.

Kulcsszavak: felmérés TGI-hu NRC
2003. március 12. 18:12

Elindult az online honlap-látogatói életstílus-kutatás

Január 28-án ismét elindult és három héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása az NRC Piackutató Kft. és a TGI Magyarország szervezésében - jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. A kutatás célja, hogy a honlapok hiteles adatokkal tudják segíteni a hirdetők munkáját, a reklámtervezést, és a honlapmenedzsmenttel kapcsolatban megbízható adatokkal rendelkezzenek saját látogatóikról.

Kulcsszavak: NRC felmérés TGI-hu
2003. január 28. 17:09

Befejeződött a legnagyobb online életstílus-kutatás adatfeldolgozása

Január 28-án indult és négy héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlott Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása a TGI Magyarország és az NRC piackutató cég szervezésében. A kutatás célja az volt, hogy a honlapok minél jobban megismerjék látogatóikat, és ezáltal még sikeresebben működhessenek.

2002. április 29. 17:54

Január 28: indul Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása

Január 28-án ismét elindul és négy héten át, több mint 170 hazai honlapon zajlik majd Magyarország legnagyobb online életstílus-kutatása a TGI Magyarország és az NRC piackutató cég szervezésében - jelentette be Klenovszki János, az NRC ügyvezető igazgatója. A kutatás célja, hogy a honlapok minél jobban megismerjék látogatóikat, és ezáltal még sikeresebben működhessenek.

2002. január 25. 22:27

Internetkutatás az internetszakmának

A Net Research Center Kft. a TGI Magyarországgal közösen elindította a Visitor Lifestyle Research kutatássorozatot. A kutatás célja, hogy hiteles képet kapjanak a honlapok üzemeltetői, az internetes szakma és a kutatók a hazai internetes társadalom demográfiai összetételéről, média használati- és fogyasztási szokásairól, továbbá életstílus jellemzőiről.

2001. október 16. 10:23

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett. 

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36