eMAG Marketplace kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: eMAG Marketplace

Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek

Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.

2021. október 7. 14:00

A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez

A designbútorokat és lakáskiegészítőket árusító online bútoráruház magyar leányvállalata értékesítési csatornáinak bővítése révén növeli eladásait, a Beliani ennek részeként csatlakozott az eMAG Magyarország internetes piacteréhez. Mivel a pandémia óta itthon is jelentősen nőtt e termékkategóriák forgalma, az eMAG számára is kapóra jön, hogy egy jól ismert márka kiemelkedő minőségű termékeivel bővítheti kínálatát.

2021. augusztus 25. 19:59

Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja

A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével az eMAG segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.

2021. augusztus 13. 12:53

Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG

A hazai e-kereskedelmi piacra nézve előremutató megállapodást kötött az eMAG Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal: a vállalat kifizeti a 2018-as Black Friday kapcsán kirótt bírságot, ezzel párhuzamosan pedig minden vásárlójának 3 ezer forint értékű kupont biztosít, a hazai kis-, és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét pedig több, mint 4 milliárd forint értékű programmal segíti. E támogatás révén a hazai kis és közepes kereskedők versenyképesebbek lehetnek a már az európai piacon is terjeszkedő külföldi online kereskedőóriásokkal szemben, amelyeknek nem érdeke előnyben részesíteni a helyi kereskedőket.

2021. május 13. 13:20

Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez

Magyarország egyik legnagyobb játék kis- és nagykereskedelmi áruházlánca, a REGIO Játék is elérhetővé tette termékeit az eMAG Marketplace-en. A hazai játékpiac egyik legjelentősebb szereplőjének csatlakozása révén több ezer játékkal bővült ki az eMAG piacterének kínálata.

2021. április 7. 19:42

Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat

A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében. 

2020. október 5. 09:38

Több millió termék egyetlen webáruházban

A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.

2019. október 15. 18:42

Ilyen volt az idei eMAG Black Friday

Az immár ötödik alkalommal megrendezett Black Friday-en, az év legjobban várt értékesítési eseményén az eMAG 6,8 milliárd forint értékben könyvelhetett el megrendeléseket Magyarországon, ami majdnem 19 százalékkal ugorja meg a tavalyi év Black Friday forgalmát. Az oldal 2,7 millió látogatót regisztrált, ami 40 százalékkal haladja meg az előző év adatait, a látogatók összesen 253.859 terméket rendeltek az oldalról, 27 százalékban a Marketplace-ről. 

2018. november 27. 12:32

Hatalmas siker az eMAG Marketplace

A tavalyi évben már több mint hárommillió magyar vásárolt a hazai webshopokban a GKI adatai alapján. Ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb dolga van azoknak az értékesítőknek, akik az online csatornákat nem használják. Éppen ezért indította el 2014-ben az eMAG a Marketplace nevű platformját, melynek elsődleges célja összekapcsolni a keresletet a kínálattal az eMAG-tól megszokott, kiváló minőségben és a már ismert formában.

2018. május 15. 13:58

Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace

Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.

2016. július 28. 10:39

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Hosszabbít Az Év Honlapja Pályázat

Meghosszabbított nevezési határidővel 2021. november 8. éjfélig várják a jelentkezésedet az online szakma legrangosabb díjára, az idén 20 éves ’Az Év Honlapja’ pályázatra! A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, blockchain, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 28 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 8-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd Magad a digitális világban!

2021. október 15. 18:12

Google: környezetbarát keresési funkciók érkeztek

Több új, Magyarországon is elérhető környezetbarát keresési funkciót jelentett be a tegnapi napon a Google vezérigazgatója. 

2021. október 7. 17:13