eMAG Marketplace kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: eMAG Marketplace
![](/download/viewattach/156734/1/40/1893041-1779653566.jpg)
Új Marketplace-vezető az eMAG Magyarországnál
Házon belülről érkezik az eMAG Marketplace új vezetője: Polgári Balázs korábban a társaság ügyfélszolgálatát vezette, 2024. márciustól viszont az online kereskedő bővülése szempontjából kulcsfontosságú piactér platform működését fogja irányítani.
![](/download/viewattach/147700/1/40/1643364-239767199.jpg)
1,1 milliárd forint értékben váltották be a 3 ezer forintos kuponokat az eMAG-nál
Nagy kiszerelésű vízlágyító só és öblítő, illetve havi pelenkacsomag vásárlásához váltották be a legtöbben az eMAG bruttó 3 ezer forint értékű vásárlási utalványait, de sokan használták fel a kupont vezeték nélküli fülhallgató és fitneszpánt beszerzésére is. Az utalványokat a vállalat a Gazdasági Versenyhivatallal 2021 májusában kötött megállapodás keretében küldte ki azoknak az ügyfeleknek, akik az ezt megelőző 12 hónapban bármilyen értékben az eMAG-nál vásároltak. A kuponokat tavaly június eleje és december közepe között váltott be az eMAG mintegy 350 ezer ügyfele.
![](/download/viewattach/145490/1/40/1583974-728623026.jpg)
Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
Csaknem minden második hazai kereskedő a pandémia óta csatlakozott az eMAG Marketplace-hez, legtöbbjüknek 10 főnél kevesebb alkalmazottja van, saját webshopot is működtet, továbbá Facebook-oldallal is rendelkezik. Külföldre egyelőre csak a partnerkereskedők harmada értékesít, de további 40 százalék tervezi ezt - derül ki abból, a cég piacterének partnerállományára reprezentatív kutatásból, amelyet az eMAG megbízásából a GKI Digital készített.
![](/download/viewattach/144993/1/40/1571947-376850605.jpg)
A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
A designbútorokat és lakáskiegészítőket árusító online bútoráruház magyar leányvállalata értékesítési csatornáinak bővítése révén növeli eladásait, a Beliani ennek részeként csatlakozott az eMAG Magyarország internetes piacteréhez. Mivel a pandémia óta itthon is jelentősen nőtt e termékkategóriák forgalma, az eMAG számára is kapóra jön, hogy egy jól ismert márka kiemelkedő minőségű termékeivel bővítheti kínálatát.
![](/download/viewattach/144885/1/40/1569403-604524872.jpg)
Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja
A 2021. augusztus 12-én elindult Értékesíts hazait az eMAG-on! program keretében a Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en. Online tudásbázisa segítségével az eMAG segít profi e-kereskedővé válni az internetes értékesítéssel még csak most ismerkedő cégeknek.
![](/download/viewattach/143857/1/40/1542861-268240470.jpg)
Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
A hazai e-kereskedelmi piacra nézve előremutató megállapodást kötött az eMAG Magyarország a Gazdasági Versenyhivatallal: a vállalat kifizeti a 2018-as Black Friday kapcsán kirótt bírságot, ezzel párhuzamosan pedig minden vásárlójának 3 ezer forint értékű kupont biztosít, a hazai kis-, és középvállalkozások online értékesítési tevékenységét pedig több, mint 4 milliárd forint értékű programmal segíti. E támogatás révén a hazai kis és közepes kereskedők versenyképesebbek lehetnek a már az európai piacon is terjeszkedő külföldi online kereskedőóriásokkal szemben, amelyeknek nem érdeke előnyben részesíteni a helyi kereskedőket.
![](/download/viewattach/143442/1/40/1532642-772176768.jpg)
Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
Magyarország egyik legnagyobb játék kis- és nagykereskedelmi áruházlánca, a REGIO Játék is elérhetővé tette termékeit az eMAG Marketplace-en. A hazai játékpiac egyik legjelentősebb szereplőjének csatlakozása révén több ezer játékkal bővült ki az eMAG piacterének kínálata.
![](/download/viewattach/141051/1/40/1472119-1555704025.jpg)
Az online piacterek menthetik meg a magyar vállalkozásokat
A pandémia alatt a kkv-k több mint harmada növelte eladásait az online piactereken – derül ki a GKI és az eMAG reprezentatív kutatásából. A felmérésben többek között azt vizsgálták, hogy a hazai kis- és középvállalkozások hogyan tudtak alkalmazkodni a koronavírus-járvány miatti állapotokhoz, milyen a digitális felkészültségük és milyen lépéseket tettek az online értékesítésre való átállás érdekében.
![](/download/viewattach/136972/1/40/1372941-1753653429.jpg)
Több millió termék egyetlen webáruházban
A GKI Digital becslése szerint már több mint 4500 hazai vállalkozás érdekelt valamelyik hazai vagy akár nemzetközi online piactéren. Az általuk realizált online forgalom pedig csak tavaly elérte a nettó 12 milliárd forintot. Magyar kereskedők körében az eMAG Marketplace platformja a legnépszerűbb.
![](/download/viewattach/133279/1/40/1292848-257886228.jpg)
Ilyen volt az idei eMAG Black Friday
Az immár ötödik alkalommal megrendezett Black Friday-en, az év legjobban várt értékesítési eseményén az eMAG 6,8 milliárd forint értékben könyvelhetett el megrendeléseket Magyarországon, ami majdnem 19 százalékkal ugorja meg a tavalyi év Black Friday forgalmát. Az oldal 2,7 millió látogatót regisztrált, ami 40 százalékkal haladja meg az előző év adatait, a látogatók összesen 253.859 terméket rendeltek az oldalról, 27 százalékban a Marketplace-ről.
![](/download/viewattach/130786/1/40/1241031-1575798990.jpg)
Hatalmas siker az eMAG Marketplace
A tavalyi évben már több mint hárommillió magyar vásárolt a hazai webshopokban a GKI adatai alapján. Ez azt is jelenti, hogy egyre nehezebb dolga van azoknak az értékesítőknek, akik az online csatornákat nem használják. Éppen ezért indította el 2014-ben az eMAG a Marketplace nevű platformját, melynek elsődleges célja összekapcsolni a keresletet a kínálattal az eMAG-tól megszokott, kiváló minőségben és a már ismert formában.
![](/download/viewattach/120175/1/40/1050644-1836226193.jpg)
Dinamikusan növekszik az eMAG Marketplace
Mintegy 450 partner csatlakozott már az eMAG Marketplace felületéhez, segítségükkel pedig több mint 350 ezer terméket kínál az eMAG, és a megrendelések 20%-át is ez az online felület biztosítja.
Cikkgyűjtő
További híreink
A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?
A hibás CrowdStrike-frissítés okozta széleskörű informatikai leállások előtérbe helyezték a szoftverfrissítések kérdését. Frissítsünk vagy inkább ne? Az ESET kiberbiztonsági szakértői most elmondják, miért fontosak a hibajavítások, és miért nem jó megoldás, ha ezeket elmulasztjuk.
Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY
A fenntarthatóság iránt elkötelezett vállalkozókra is reflektorfényt irányít az EY Az Év Üzletembere Program. A független bírálóbizottság első alkalommal osztja ki idén az EY Fenntarthatóságért Különdíjat, hogy kiemelje azokat, akik környezetbarát, társadalmilag hasznos és emberközpontú társaságok tulajdonosai és vezetői.