kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kutatás

Az automatizáció a bérszámfejtést is forradalmasítja

A Process Solutions számviteli- és bérszámfejtési szolgáltató 150 vállalat adatait vizsgálta meg kutatásában, amely szerint egyre többen térnek át a papírmentes, vagy akár teljesen automatizált megoldásokra. Ennek oka legfőképp az, hogy az automatizált folyamatok gyorsabb és megbízhatóbb megoldások.

2019. december 4. 11:58

Ötszörösére nőtt a startup akcelerátorok és inkubátorok száma az utóbbi 10 évben

Ma az innováció fő motorjai a startup cégek, ezért világszerte több ezer akcelerátor és inkubátorprogram indult, hogy támogassa a kezdő vállalkozókat projektjeik elindításában. Számuk pedig egyre nő: jelenleg csaknem ötször annyi akcelerátor és inkubátor van, mint egy évtizeddel ezelőtt, és a gyors terjedésük miatt egyre erősödik a verseny a programok között. Ezek a főbb megállapításai a Roland Berger új „Revisiting the market for innovation (Az innovációs piac átgondolása)” című kutatásának, melynek során a cég szakértői világszerte mintegy 200 akcelerátort és inkubátort vizsgáltak meg.

Kulcsszavak: Roland Berger kutatás
2019. november 25. 16:17

A gyerekek ’jóságról’ alkotott nézeteit kutatta a Cartoon Network globálisan

A Cartoon Network nemcsak Magyarországon, hanem a világ számos más országban is sokadjára indítja el bántalmazás elleni kampányát, amelynek jelszava: „Aki ver, az nem haver”. A népszerű gyerekcsatorna az ötödik év alkalmából globális kutatást végzett a gyerekek körében, amiből kiderült, mit gondolnak a gyerekek jótettnek, mit és hogyan tesznek azért, hogy másoknak jobb legyen.

2019. november 20. 17:18

A Fujitsu kutatása szerint a munkaerő átalakítása az üzleti siker kulcsa

A Fujitsu új kutatási eredményeiből kiderül, hogy a munkaerő kiterjedt átalakítása kulcsszerepet játszott a stratégiai célkitűzéseiket az elmúlt három évben „jelentősen túlteljesítő” vállalatok közel háromnegyedénél (72%). A Fujitsu és a Citrix megbízásából végzett vizsgálat* megerősítette, hogy annak ellenére, hogy a munkaerő átalakításának jelenleg a dolgozói ellenállás a legfőbb akadálya (38%), ennek előnyeit is a dolgozók élvezik: a magasabb béreket, az átképzést és a technológiafrissítést. 

2019. november 20. 10:18

Hódít az agilis módszertan az IT után az üzleti területeken is

A vállalatok többsége már ma is az informatikai fejlesztéseknél létrejött agilis módszertan szerint szervezi a munkát – állapította meg az IFUA Horváth & Partners német nyelvterületen végzett felmérése.

Kulcsszavak: trend kutatás IT informatika
2019. november 15. 14:33

Kutatás mutatja be a televízió társadalmunkra gyakorolt pozitív hatásait

A TV technológiában és a műsorkínálatban megjelenő újdonságok pozitív kulturális változást indítottak el az európai felhasználók körében, derül ki a Samsung új kutatásából. A felmérés, amelyet a vállalat 50 éves évfordulója alkalmából készített, azt mutatja, hogy a televízió fejlődése hatással van az emberek mindennapi életére. Legyen szó a legújabb technológiákról, mint például a 8K felbontás, vagy a ma már elérhető magas minőségű és sokszínű tartalmakról, a tévének komoly szerep jut a hétköznapokban.

2019. november 11. 10:18

Árukereső.hu – GKI: idén közel 50 ezer forintot szánunk karácsonyi ajándékokra

Alig másfél hónap van hátra karácsonyig, közeledik a kereskedelemben már megszokott ünnepi roham, amit – immár hagyományosan – hazánkban is a november második felében esedékes Black Friday akciók nyitnak majd meg. Az Árukereső.hu és a GKI Digital éves rendszerességű közös kutatása, a hazai internetező felnőtt lakosság körében idén is arra keresi a választ, hogy milyen ajándékokkal tervezzük meglepni szeretteinket, barátainkat, ismerőseinket. 

2019. november 7. 18:36

Nem igaz, hogy függők vagyunk a közösségi médiától

Sok időt töltünk a közösségi médiával, de nem tartjuk magunkat függőnek. A Facebook hanyatlik a fiatalabbak körében, de helyette jönnek fel az újabb közösségi média platformok. Az ArvaliCom kommunikációs ügynökség 1128 fős Nagy Közösségi Média Kutatása a közösségi média csatornák népszerűségét és az egyes korosztályok használati szokásait vizsgálta.

2019. november 5. 17:53

Több év végi jutalommal terveznek idén a cégek, mint tavaly

Kevesebb fizetésemelést adtak idén a cégek, mint amit terveztek, de az év végén több prémiummal és bónusszal is számolnak. Az állandó béren kívüli juttatások közül a mobiltelefon és a képzési lehetőségek biztosítása után az étkezési támogatás a legnépszerűbb - derül ki a legnagyobb magyar állásportál friss kutatásából. Továbbra is optimisták a cégvezetők, legtöbbjük növekedéssel, vagy legalábbis stabilitással számol a munkavállalók létszámát illetően.

2019. október 30. 11:33

A Samsung európai felmérése rámutat a telefontöltés társadalmi szerepének átalakulására

A mobiltelefonok ma már sokkal többet jelentenek a felhasználók számára egyszerű kommunikációs eszköznél. A Samsung nemzetközi kutatása alapján az európai emberek erősen kötődnek a készülékükhöz és tartanak akkumulátorának lemerülésétől. Ilyen helyzetben a válaszadók 35 százaléka a pénznél is jobban örülne a felajánlott töltésnek.  

2019. október 22. 15:02

A mobiltelefonok az érzelmi biztonságunkban is fontos szerepet játszanak

A mobiltelefonok mára a társas érintkezés egy új formáját jelentik. A felhasználók nem pusztán telefonálásra és üzenetváltásra alkalmazzák ezeket a készülékeket, számos adatot, dokumentumot, fotót készítenek és tárolnak az okostelefonokon. A Samsung kutatásából kiderült, hogy a mai mobilok a felhasználók meghosszabbított kezeként és gondolataként is funkcionálnak, éppen ezért az egyéni biztonságérzetben is fontos szerepet játszanak.

2019. október 9. 18:33

A technológiai innovációk bevezetésében élen járó vállalatok megduplázhatják bevételeiket

Az Accenture új Future Systems kutatása arra a hatásra világít rá, amelyet a technológiai beruházások és az új technológiák bevezetése gyakorol a vállalatok pénzügyi teljesítményére, és – ami talán még fontosabb – az iparágvezető cégek gondolkodásmódjára. A 22 országban 20 iparág 8 300 vállalatának bevonásával végzett kutatás („Full Value. Full Stop. How to scale innovation and achieve full value with Future Systems”) célja, hogy segítsen a vállalatoknak megismerni és áthidalni az innovációs szakadékot – azaz megszüntetni a technológiai beruházások lehetséges és tényleges értéke közötti különbséget. 

2019. október 9. 16:49

Gondolkodó városok és hálózatba kötött valóság

A Dell Technologies közzétette Realizing 2030 című tanulmányának két új részét, amelyek azt vizsgálják, hogy a feltörekvő technológiák hogyan alakítják át az életünket és a munkavégzést a 2030-ra. A kutatást az Institute for the Future (IFTF) és a Vanson Bourne készítette 40 ország 4600 üzleti vezetőjének megkérdezésével. Az eredmények egy lehetőségekben bővelkedő jövőt írnak körül, hiszen a fejlett technológiák az emberi fejlődés potenciális mozgatórugói világszerte. 

2019. szeptember 25. 10:17

Vállalkozó generáció

Ötből négy egyetemista indítana saját vállalkozást, a legtöbben azért, hogy megvalósítsák önmagukat – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) felméréséből. A kutatás szerint a diákok nagy része külföldön is kipróbálná magát, a legtöbben több évre vagy akár örökre is kint maradnának. 

2019. szeptember 10. 12:14

Házhoz mennek a kellemetlen tapasztalatért

A magyarok jelentős része önként és dalolva adja ki személyes adatait az interneten anélkül, hogy elolvasná az adatbiztonsági szabályzatot, sőt, a 18 és 40 év közöttiek 40%-a kifejezetten előnyösnek tartja, hogy a különböző webhelyek adatokat gyűjtenek róla – derül ki a Lounge Group adatbiztonsággal kapcsolatos kutatásából. A szülők fele előszeretettel kutakodik gyermeke internetes tevékenysége után is.

2019. szeptember 4. 10:15

A fogyasztók 82%-a habozás nélkül feketelistára tesz márkákat

Az emberek többsége elégedetlen és kiábrándult a cégek által nyújtott vásárlói élmények miatt, derül ki az Oracle legújabb kutatásából, amelyet Jeanne Bliss vásárlói élmény szakértő közreműködésével készítettek. A négy különböző generáció körében több mint 1100 fogyasztó megkérdezésével készült „One Size Doesn’t Fit All” című felmérés szerint az emberek 43%-a elpártol azoktól a márkáktól, amelyek nem felelnek meg az elvárásaiknak, továbbá a márkákba vetett bizalom hiánya mellett egyre nehezebbé válik a vásárlói viselkedés befolyásolása.

2019. augusztus 26. 19:20

A fiatalok többsége negatív előítéletet érez okostelefon-használata kapcsán

A Honor okostelefon márka az új Honor 20 széria bevezetése kapcsán közvélemény-kutatást végzett az Egyesült Királyságban, ahol a márka erős jelenléttel bír. A felmérés jelentős különbségekre mutat rá az egyes generációk okostelefon-használattal kapcsolatos hozzáállásában. A kutatás* szerint a 18-24 évesek 76 százaléka érzi úgy, hogy az idősebb generáció szerint túl sok időt tölt okostelefonjával, miközben ők azok, akik tudatosabban használják okostelefonjukat. A fiatalok mindössze 8 százaléka gondolja úgy, hogy az okostelefon negatív hatással van az életére, 60 százalékuk véli, hogy okostelefon segítségével hatékonyabb lehet.

2019. augusztus 7. 12:57

Gamer a gyerek? Ezek a sportok lehetnek nála nyerők

A 15 évesnél idősebb gamerek 82 százaléka mozog rendszeresen, 29 százalékuk pedig heti több mint 4 alkalommal végez aktív testmozgást. A sportolási szokások kialakítása tehát akkor sem lehetetlen, ha gyermekünk idejének nagy részét inkább tölti online játékokkal, mintsem sportolással. A K&H az egészséges életmód és az e-sport támogatójaként ezért azt javasolja, érdemes megfigyelni, hogy a gyerekünk melyik online játékkal foglalkozik a legtöbbet. Könnyebben választhatunk számára olyan offline tevékenységet, mozgásformát, ami valóban tetszik neki, élményt nyújt, ha az kapcsolódik a játék típusához.

2019. augusztus 7. 11:20

Biztonsági öv nélkül száguldozunk az internetes sztrádán

Hazánkban is egyre kedveltebb az online vásárlás. Ma már a rendszeresen internetező magyarok 94%-a szokott online beszerezni árucikkeket – derül ki az eNET Internetkutató friss kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából készült. Az interneten vásárlók között többségben vannak a készpénzmentes fizetési módokat preferálók, ám az online vásárlás biztonságosságában saját felelősségét még csak kevés felhasználó látja.

2019. augusztus 3. 12:45

NMHH: a rádióműsorok vetélytársaivá válnak az egyénileg összeállított tartalmak

Egy év alatt öt százalékponttal csökkent a hazai rádióhallgatók száma, ugyanakkor egyre többen rádióznak naponta legalább három órát a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint. A hatóság tavalyi, 2018 végén készült vizsgálatából az is kiderült, hogy az internet terjedésével a rádióhallgatási, zenehallgatási szokások is gyorsan változnak: a szerkesztett tartalom felől egyre többen fordulnak a saját maguk által összeválogatható, elsősorban digitális klipek, zeneszámok, videók felé. 

2019. július 16. 08:58

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

Kihirdették a 2019-es Az Év Honlapja pályázat díjazottait!

18. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 183 nevezés érkezett.

2019. december 3. 18:18

Megtartották Magyarország eddigi legnagyobb informatikai versenyét

Minden idők legnagyobb informatikai versenye zajlott a múlt héten Magyarországon: a Neumann Társaság és az ELTE Informatikai Karának szervezésében lezajlott e-Hódon 202 magyarországi iskola 27 702 diákja vett részt. A kezdeményezés célja, hogy felkeltse a diákok érdeklődését az informatika iránt, megmutassa annak sokszínűségét, és eloszlassa az azzal kapcsolatos negatív előítéleteket.

2019. november 26. 11:05
online sportfogadás