kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kutatás

A munkáltatók többsége egyáltalán nem támogatja alkalmazottainak sportolását

Bár a munkavállalók fele rendszeresen sportol, ez nem a munkahelyük érdeme. A munkáltatók 74 százaléka semmilyen módon nem támogatja alkalmazottainak testmozgását, és csak 31 százalékuknak van lehetősége a munkahelyén, vagy annak közelében sportolni - derül ki a Profession.hu legfrissebb reprezentatív kutatásának*  adataiból. 

2019. március 18. 11:59

Az irodai dolgozók 82%-a naponta fél órát tölt információkereséssel

A tavasz kezdete arra ösztönöz bennünket, hogy régi rutinjainkban nagytakarítást végezzünk, és új energiával töltsük meg őket. De a rendnek nemcsak az otthonunkban kell uralkodnia; a munkahelyen is szükség van a tiszta struktúrára, az ügyekre való világos rálátásra, valamint a hatékony folyamatokra. 

Kulcsszavak: kutatás OTRS
2019. március 16. 13:39

A vállalaton belüli egyenlőség a munkahelyi innováció katalizátora

Az Accenture pár napja közzétett „Getting to Equal 2019” kutatása egy fontos megállapításra hívja fel a figyelmet. Az Egyesült Államokban közel ötször erősebb azon vállalatoknál dolgozók innovatív gondolkodásmódja – innovációra való hajlandóság és képesség –, ahol a vállalati kultúrában elfogadott és meghonosodott az egyenlőségre való törekvés. Itt mindenki számára egyenlőek a lehetőségek a fejlődésre és az előrejutásra, szemben azokkal, ahol ezt nem tartják fontosnak. A munkahelyi egyenlőség kultúrája katalizátorként ösztönzi az innovációt és a növekedést – állapította meg a kutatás.

2019. március 14. 11:24

Az üzleti felhasználók számára is a törött telefon jelenti az egyik legnagyobb kihívást

A vállalkozások egyre többet költenek mobiltelefonra Európában. A telefonok növekvő árai, a meghibásodásukból fakadó munkakiesés és költséges javítások miatt a strapabíró készülékek iránti igény egyre erősödik, derül ki a Cat phones legfrissebb kutatásából.

2019. február 28. 08:27

Vodafone: Megkerülhetetlen az IoT a vállalatok szerint

A Vodafone, amely 80,9 millió IoT kapcsolatával globális, vezető szerepet tölt be a Dolgok internete terén, ismertette a legutóbbi IoT-Barométer kutatásának eredményeit. A Barométer, amely 1758 vállalkozás adatait gyűjti össze világszerte, megállapította, hogy a cégek több mint egyharmada (34%) használja a Dolgok internetét (IoT), a használók 70%-a jutott túl a kísérleti szakaszon, 95%-uk pedig már látja a technológiába történő befektetés előnyeit, így az IoT egyre ismertebb megoldássá válik. 

2019. február 24. 09:43

Online vásárlási szokásaink

Vajon mennyi időt szánunk egyes termékek megvásárlására? Ebben a cikkben a ShopAlike csapata megvizsgálta, hogy mennyi ideig tartott az európai vevőknek bizonyos termékek online vásárlása 2018-ban. Vajon ki a leggyorsabb döntéshozó az online piacon és melyek azok a termékek, amelyeket alaposan megfontolunk vásárlás előtt? Vajon mennyire különböznek az európai nemzetek egymástól?

2019. február 19. 19:03

eNet kutatás a hazai e-sport piac helyzetéről

Folyamatosak a viták arról, sportnak tekinthető-e a versenyszerű videojáték használat. Közben pedig az iparág egyre erősödik: már 24 milliárdos éves forgalmat tudhat magáénak. A játékok közül repülőstartot vett idehaza is a PuBG és a Fortnite, játékplatformot tekintve pedig erősödik a konzolok részesedése, de nem ez az egyetlen átrendeződés tavalyhoz képest. Merre tovább, e-sport? Kiderül az eNET, az Esport1 és az Esportmilla immár harmadik alkalommal elkészített, közös e-sport kutatásából.

2019. február 19. 12:51

Nem a költségkeret szab határt a vállalatok zöld működésének

A nemrég megrendezett davosi Világgazdasági Fórumon többek között a világhírű természetfilmes, David Attenborough is felhívta a figyelmet a klímaváltozás veszélyeire, és sürgette a kormányokat, valamint az üzleti élet képviselőit a gazdaság jelenlegi működésének mielőbbi megváltoztatására. 

2019. február 11. 16:37

Aktivitást mérő okoseszközök használati szokásai Magyarországon

Magyarországon jelenleg minden tizedik felnőtt internetező hord okosórát és/vagy karkötőt, okostelefonos aktivitásmérő alkalmazást pedig negyedük szokott használni. Az okosórát és/vagy okoskarkötőt használók egészségtudatosabbak a nem használó társaiknál, rendszeresebben járnak szűrővizsgálatokra, nagyobb arányban sportolnak és jobban odafigyelnek a táplálkozási szokásaikra is – derült ki az eNET 2018 novemberi „Okosóra és okoskarkötő” kutatásából.

2019. február 7. 13:42

Felnőttekhez fordulnak a gyerekek a netes zaklatások miatt

Sok kéretlen szexuális ajánlattal és temérdek álhírrel találkoznak a magyar internetezők, akiknek csaknem a fele élt már át zaklatást a világhálón. Utóbbi miatt egyre több tinédzser fordul segítségért a szüleihez vagy felnőttekhez – derül ki a Microsoft Digital Civility Index elnevezésű kutatásának legfrissebb kiadásából.

2019. február 6. 08:58

Fontos a munkavállalói adatok felelősségteljes kezelése

A vállalatvezetőknek előbb-utóbb felelősségteljes munkaerőadat-kezelési stratégiát kell kidolgozniuk, hogy dolgozóik bizalmát megnyerve, fenntartható bevételnövekedést tudjanak elérni – állapította meg az Accenture új kutatása.

2019. február 4. 09:59

A Dell Technologies új felmérése: digitális lemaradásban az üzleti vezetők

A forradalmi technológiák töretlen terjedése ellenére a Dell Technologies legújabb, Digital Transformation (DT) Index felmérésének eredményei azt mutatják, hogy számos vállalkozás digitális átalakulási programja még mindig gyerekcipőben jár. Ezt bizonyítja, hogy az üzleti vezetők 78 százaléka szeretné, ha a digitális átalakulás elterjedtebb lenne a vállalaton belül. A vállalkozások több mint fele (51%) gondolja úgy, hogy öt év múlva nehezen tud majd megfelelni a vásárlók igényeinek, és majdnem minden harmadik (30%) még mindig aggódik amiatt, hogy a vállalat lemarad a versenyben. 

2019. február 1. 17:11

Nehezen tudjuk megfogalmazni, hogy mit is jelent pontosan az MI

Annak ellenére, hogy a magyarok nincsenek pontosan tisztában a mesterséges intelligencia (MI) jelentésével és a benne rejlő lehetőségekkel, háromnegyedük használná az MI-t - derült ki a Huawei Technologies Hungary megbízásából készített reprezentatív kutatásból. 

2019. január 26. 09:49

További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon

A 2018-as év végi, ünnepi időszak kereskedelmi szempontból sikeresnek bizonyult: csak a Black Friday közel 78 milliárd forintnyi, a teljes karácsonyi vásárlási időszak pedig 323 milliárd forintos forgalmat hozhatott (online és offline együtt) az eNET 2018 decemberében és 2019 januárjában végzett felmérései szerint. 

2019. január 24. 15:26

Felpörgeti a családi vállalkozásokat a digitalizáció

Kedvezően hat a családi vállalkozások fejlődésére a jelenlegi üzleti ökoszisztéma, a vállalkozások kiemelt figyelmet fordítanak az innovációra és pozitívan értékelik a digitalizációt – derült ki a Deloitte Private családi vállalati tulajdonosokkal, vállalatvezetőkkel készített felméréséből.  

2019. január 24. 09:05

eNET kutatás a hazai videojátékos piac helyzetéről

Magyarországon stabilan magas, 60% körüli azok aránya, akik videojátékoznak – derül ki az eNET 2018 szeptemberi kutatásából, amelyet immáron harmadik alkalommal készítettek el. Bár érdemben nem nőtt a videojátékosok köre, viszont, akik játszanak, azok egyre többet költenek videojáték vásárlásra, illetve a játékhoz kapcsolódó hardver és periféria beszerzésre is. Mindeközben folyamatosan nő azok száma is, akik okostelefonon játszanak, megerősítve ezzel a mobiltelefon elsődleges játékplatform szerepét.

Kulcsszavak: kutatás videojáték eNET
2019. január 22. 11:16

Egyre több e-matricát vásárolnak online

Ez derült ki abból a kutatásból, amelyben az autópálya-matricák beszerzésének módjai kerültek górcső alá. Az elektronikus úton, jellemzően mobiltelefonunkon keresztül lebonyolított tranzakciókat a korábbi hasonló felmérések eredményeihez képest megbízhatóbbnak, kényelmesebbnek tartják a válaszadók. 

2019. január 12. 12:45

A magyar kamaszok fele aggódik digitális lábnyoma miatt

A Z generáció beleszületett a digitális korba, sokuk már az általános iskolában saját mobiltelefonnal rendelkezett. 

2019. január 7. 10:33

Merj digitális ajándékot tenni a fa alá

A karácsonyi hagyományok közül az ajándékozás a legelterjedtebb szokás, melyben a digitális ajándékoknak egyre nagyobb szerep jut. A napokban még sokaknak fejtörést okoz, hogy megtalálja szerettei számára a leginkább vágyott, a legideálisabb ajándékot. Vajon tudjuk, mit szeretnének gyermekeink, szüleink, nagyszüleink vagy éppen unokáink? Ezt is vizsgálja az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” novemberi kutatásának harmadik része.

2018. december 17. 15:59

IBM kutatás: a magyarok megbíznak a mesterséges intelligenciában

Tíz emberből kilenc már hallott a mesterséges intelligenciáról (MI) Közép- és Kelet-Európában – derül ki egy friss kutatásból, amelyet az IBM megbízásából végzett el az NMS Market Research piackutató cég. Bár nem mindenki tudott felidézni olyan esetet, amikor MI-alkalmazást használt, a megkérdezettek 80%-a a technológia szélesebb körű elterjedésére számít.

2018. december 13. 09:49

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

MagyarBrands díjas a Cellum

A Cellum, Európa egyik vezető nemzetközi mobiltárca-szolgáltatója elnyerte a megtisztelő “MagyarBrands” elismerést. A díjkiosztó gálára március végén kerül sor, a nagysikerű Brand Excellence konferencia egyik kiemelkedő eseményeként. A MagyarBrands program keretében immáron kilencedik éve jutalmazzák a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.

2019. március 21. 11:06

Hogyan netezzünk biztonságosan?!

Az internet a modern kor egyik legizgalmasabb vívmánya, hiszen használata révén milliók élete fejlődik. Bármit is kell keresnünk, legyen szó speciális orvosokról vagy a legközelebbi kávéboltról, megfelelő internet hozzáférés képes arra, hogy egy olyan úton vezessen, ami az egész jövőnket meghatározhatja.

2019. március 7. 12:31
cloudappsportal.com