kutatás kulcsszót tartalmazó cikkek

Találatok a következő kulcsszóra: kutatás

Teret nyert az online média az országgyűlési választásokkal kapcsolatos tájékozódásban

Leginkább az M1-en, az online térben az Indexen követték az országgyűlési választások eredményeit a választópolgárok – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legújabb kutatásából. 

2018. május 20. 09:49

Felbolydult az álláspiac, mindenki jobb munkát szeretne

Az aktív álláskeresők túlnyomó többségének jelenleg is van munkája, de folyamatosan figyelik a kínálatot és nem restek jelentkezni, ha vonzó lehetőséget találnak. A Profession.hu legújabb kutatása*  ezúttal a munkakeresési trendet mérte fel. Nemcsak arra voltak kíváncsiak, hogy mi motiválja a jelentkezőket, hanem arra is, hogy milyen csatornákat és technikákat vesznek igénybe az ideális munkahely megtaláláshoz.

Kulcsszavak: Profession.hu kutatás
2018. május 20. 08:55

Hosszú távon komoly reputációs és pénzügyi károkat okoz a felelőtlenség

A Kaspersky Lab legfrissebb kutatása*  szerint azok a vállalatok, amelyek másra bízzák DDoS támadások elleni védelmüket, hátrányban lehetnek azokkal szemben, akik maguk végzik ezt. 

2018. május 18. 19:30

Példaképek terelik a lányokat a természettudományok felé

Elsősorban a nemi sztereotípiák, a hibás társadalmi beidegződések gátolják, hogy több nő építsen karriert az informatika világában – derül ki a Microsoft friss kutatásából. Az áttörést a pozitív minták, a példaképek és a technológiai szakmák élményszerű, gyakorlati kipróbálási lehetőségei segíthetik. Az idei DigiGirlz napot is ennek szellemében rendezte meg a Microsoft.

2018. május 14. 18:06

Te gondoskodsz idősebb rokonaid online védelméről?

Azt évek óta tudjuk és dokumentáljuk, hogy a fiatalok életük jelentős részét online töltik, de természetesen nem ők az egyedüliek. Az idősebb (55 évnél idősebb) felhasználók is egyre többen vannak jelen digitális platformokon, és ezzel párhuzamosan a családtagjaik amiatt aggódnak, hogy nem elég körültekintőek az informatikai biztonság kapcsán. Ugyanakkor az emberek egyharmada nem tesz semmit, hogy megvédjék idősebb rokonaikat az online veszélyektől, így potenciálisan sokan lehetnek nagyobb kockázatnak kitéve. 

2018. május 14. 12:26

Microsoft kutatás: a felhő áttörte az IT határait a hazai vállalatoknál

Jogi megfelelőség, tervezhető költségek, könnyű integrálhatóság a meglévő IT-rendszerekbe – ezt várják a magyar cégvezetők a vállalati felhőszolgáltatásoktól a Microsoft és az IVSZ harmadik felhőkutatásának tanúsága szerint. A felmérés áttörést mutat a digitális átállás folyamatában: a többség stratégiai célnak tekinti a digitalizációt, amelynek elérésében a felhőszolgáltatások egyre inkább kulcsszereplővé válnak.

2018. május 11. 12:26

Az okos konyhai megoldások jelentősen növelik egy ház értékét

Az európaiak közel fele (42 százaléka) akár 50 000 euróval is hajnaldó lenne többet fizetni egy házért, ha az okos konyhával van felszerelve - derült ki a Samsung és a YouGo közös kutatásából.

2018. április 24. 15:52

Külföldön is online a legtöbb magyar fiatal

A hazai egyetemisták és főiskolások többsége már külföldi utazásai során is internetezik mobiltelefonján. Az okos mobileszközök nem csupán a nyaralás tervezésében töltenek be egyre fontosabb szerepet, hanem annak lebonyolításában is – derül ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU), a Pécsi Tudományegyetem (PTE) és a tajvani I-Shou University közös kutatásából, amely során közel 200 magyar egyetemi hallgatót kérdeztek meg.

2018. április 22. 08:42

A Nagy Digitális Transzformációs kutatás

Magyarországon elsőként készített felmérést vállalati döntéshozók körében a digitalizációs stratégiákról a Spark Institute at IBS. 

2018. április 10. 14:45

eNET kutatás a videojátékokról

2017-ben 3,7 millió ember játszik valamilyen típusú videojátékkal hazánkban, ez a 18 és 65 év közötti népesség 58%-a. A piac mérete – beleszámítva a videojáték vásárlást, a hardvervásárlást és az in-game költést - pedig meghaladta az évi 28 milliárd forintos forgalmat. Az utánpótlás is biztosítva van: a gyerekek több mint fele már most is játszik valamilyen típusú videojátékkal – derül ki az eNET Internetkutató videojáték-kutatásából.

2018. április 5. 16:53

A magyarok több mint fele nem használja párjával közösen az internetre csatlakoztatott eszközöket

Ha párkapcsolatban élünk, sokaknak ismerős lehet, hogy az egyik fél jobban ért az internethez, a számítógéphez és a különböző okos készülékekhez, ők a Kaspersky Lab legfrissebb kutatása szerint jobban is értenek kiberbiztonsághoz, mint partnerük. 

2018. március 24. 09:32

A munkáltatók nem támogatják a sportolást

A Profession.hu aktuális kutatásában annak járt utána, hogy mennyi stressz ér minket a munkahelyünkön. A válaszokat egy négy évvel ezelőtti, hasonló felmérés eredményeivel összevetve kiderül, hogy csak kissé csökkent a ránk nehezedő nyomás. A legszembetűnőbb, hogy a munkáltatók és a munkavállalók szemléletében sem történt lényegi változás. Ez jól látszik azon, hogy továbbra is keveset sportolva, sokat kávézva és cigarettázva próbáljuk túlélni a munkanapokat.

2018. március 15. 10:16

Hazánkban is egyre népszerűbb az eSport

A PayPal és a SuperData legújabb kutatása szerint az európai eSport piac bevétele 2018-ban elérheti a 325 millió dollárt, a teljes magyar piac értéke elérheti a 665.000 dollárt.

2018. március 14. 08:23

Megérkeztek a UPC nagy wifi kutatásának eredményei

Hol áll a wifi a létszükségleteink listáján? Mi alapján választunk routert? Mennyire figyelünk oda a hálózati biztonságra? A UPC többezres mintán készült, a hazai wifihasználati-szokások felderítésére szolgáló felméréséből ezekre is választ kapunk. A teljes elemzés a UPC edukációs portálján, a Wifipedia.hu oldalon érhető el.

2018. március 12. 13:05

eTrends Monitor: Hatalmas potenciált rejt a hazai online fizetési piac

Az elmúlt években dinamikus növekedés jellemezte a hazai online fizetési piacot: alig hat év alatt megtízszereződött a volumene. A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint 2016-ban 375 milliárd forint értékben fizettek az interneten belföldön a hazai kibocsátású bankkártyákkal. Bár ezzel a forgalommal egyáltalán nem vagyunk elmaradva a világ élvonalától, azonban még van hová bővülnie a területnek, amihez szükség van a tudatosság növelésére. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a bankkártyás fizetés biztonságosabb a készpénznél is – derül ki az eNET Internetkutató friss eTrends Monitor kutatásából, amely az OTP Mobil megbízásából online fizetési szakértők megkérdezésével készült. 

2018. március 12. 10:13

A Fujitsu kutatása szerint átlagosan 330 ezer euró veszteséget okoztak a kiskereskedelmi cégeknek a bukott digitalizálási projektek

A digitális átalakulás előrehaladott folyamat a kiskereskedelemben, de miközben saját bevallása szerint a kiskereskedelmi szervezetek 93%-a rendelkezik világosan meghatározott digitális stratégiával, az ágazat nem jeleskedik a tényleges eredményekkel járó projektek végrehajtásában – állapította meg a Fujitsu „A digitális átalakulás kulcstényezői” (The Digital Transformation PACT) című globális kutatása.

2018. március 11. 10:56

A nemek közötti egyenlőség megteremtéséhez megfelelő vállalati kultúrára van szükség

A nemzetközi nőnap alkalmával az Accenture közzétette „Az egyenlőség megteremtése 2018-ban” című kutatását.  Ebben bemutatja az üzleti vezetők számára javasolt leghatékonyabb intézkedéseket a nemek közötti egyenlőség megteremtése és a fizetési különbségek csökkentése érdekében. A jelentés 40 olyan munkahelyi tényezőre hívja fel a figyelmet, amely elősegíti az egyenlőség kultúrájának megteremtését – ezek közül 14 kiemelten fontos, amelyeket az Accenture három kategóriába sorol: merész vezetés, átfogó intézkedések és bátorító környezet, amely megadja a szükséges szabadságot a munkavállalóknak kreativitásuk kifejezésére.

Kulcsszavak: kutatás Accenture
2018. március 8. 15:31

A webáruházak körében az online marketing az abszolút győztes

A hazai webáruházak 93%-a használ valamilyen online marketing eszközt, szemben az offline megoldásokkal, amelyeket csak az online áruházak fele vesz igénybe. A keresőoptimalizálás és a fizetett hirdetések a favoritok az online marketing eszközök közül. Nemcsak a legnagyobb arányban használják ezeket, hanem a leghatékonyabbnak is bizonyulnak a webáruházak szerint. A közösségi médiában való megjelenés már szinte alapvető, és tízből nyolc webáruház van jelen a Facebookon. Az évben pedig továbbra is a karácsony és a Black Friday időszakában indít marketing kampányt a legtöbb webáruház – derül ki az eNET webáruházak marketingtevékenységét vizsgáló kutatásából.

2018. március 7. 10:51

A netezők digitális trendekkel kapcsolatos elképzelései

A technológia fejlődése töretlenül halad előre, megkönnyítve az emberek hétköznapjait. De vajon milyen változásokat okoz ez az életünkben? A netezők 82%-át foglalkoztatják ilyen és ehhez hasonló kérdések már most. A válaszadók az elkövetkezendő 30 évben főként az embert helyettesítő gépek, a megújuló energiaforrások, és az elektromos járművek használatának elterjedésére számítanak, míg teleportálásra vagy időutazásra többségük szerint még 100 év múlva sem leszünk képesek – derül ki az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” friss kutatásából, amely a netezők digitális trendekkel kapcsolatos elképzeléseit vizsgálta.

2018. február 26. 13:11

1,2 milliárd euró felett a hazai online kiskereskedelem

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik. - tudhatjuk meg a GKI Digital és az Árukereső.hu közös kutatásából.

2018. február 21. 18:48

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További híreink

A Magyar Telekom 2018. első negyedéves eredményei

A Magyar Telekom a mai napon közzétette 2018. első negyedévre vonatkozó Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit.

2018. május 9. 17:23


A SmugMug felvásárolja a Flickr-t

Bár nem nyilatkoztak arról, hogy mi volt az ár, tegnap bejelentették, hogy egyesül két fotómegosztó szolgáltató: a SmugMug megvásárolja a Flickr-t a Verizon digitális média leányvállalatától. 
 

2018. április 21. 16:26
cloudappsportal.com