További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Nem bíznak a külső szolgáltatókban a vállalkozások
- Ötből négy rosszindulatú támadás komoly problémát jelent a felhasználóknak
- Uber: több mint 600 ezer utazás a mobilalkalmazás segítségével Budapesten
- A felhasználók harmada nem foglakozik pénzügyi tranzakciója védelmével
- A kamaszok nagyobb problémának tartják az internetes zaklatást, mint a kábítószerrel való visszaélést
- A Gartner ismét a legjobbak közé választotta a Xeroxot
- UberENGLISH: már angolul beszélő autós partnert is lehet rendelni
- Zenei szolgáltatással újít az LG
- Ötből egy DDoS támadás napokig, illetve hetekig is eltarthat
- Az Uber folytatja működését a taxirendelet életbe lépése után is
- A netezők több mint egyharmada használ időjárás- és híralkalmazásokat
- Vezetés közben is a telefont nyomkodjuk
- A netezők szeretnek nyerni
- A neten tájékozódunk
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
- Nálunk is tör előre a tablet
- Te ki szoktad kapcsolni a mobilod?
- A felhasználók a kicsire és mobilisra szavaznak
- Hogy zajlik nálunk a mobilköltés?
- Mi ösztönzi az online követőket?
- Mivel lehet levenni a lábukról a fogyasztókat?
- Nemzetközi siker a műszeres rádiós közönségmérésben