A neten tájékozódunk
Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni.
Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák. Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is. Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy termék kapcsán különböző információknak, általában könnyebben hozzáférhető helyeken értesülünk az újdonságokról.
Marketingesek figyelem! A három legnépszerűbb tájékozódási forrás az internet (68%), a tévé (61%), valamint a baráti-családi közösség (53%). Érdekes, hogy a magyarok e téren még erősebben támaszkodnak az internetre (76%) és a televízióra (67%), s valamivel kevésbé a családra, barátokra (48%).
Nemzetközi szinten a különböző áruházakban, üzletekben tájékozódik a válaszadók közel fele (43%, ez igaz a magyarokra is), 36%-uk pedig az újsághirdetéseket és a közösségi oldalakat is említi. Magyarországon a közösségi oldalak hasonlóképpen népszerűek, mint az e-mailes hírlevelek (37-36%), míg az újsághirdetésekből való tájékozódást 24%-nyian említik.
Tény, bármerre nézünk, mindenhol új termékek hirdetéseivel találkozunk.
Kapcsolódó cikkek
- Kik használnak mobilinternetet hazánkban?
- A felhő és a közösségi alkalmazások jövője vállalati környezetben
- Egyre jobban teljesít a Samsung
- Nőtt az átlagos internetsebesség világszerte
- A Google nagyobb az USA-ban, mint a Facebook, Twitter és a Netflix együttvéve
- A magyarok egyharmada találkozott online hirdetéssel
- Fogyasztói hűség az okostelefonok világában – a hang- és adatminőség számít
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
- Trükkök az online apróhirdetésekhez
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
Sikeres tesztet teljesített a Siemens: töltési rendszere 1 MW teljesítményt adott le.
A német cég prototípusát egy nagy hatótávolságú e-kamionnal tesztelték. Az új készülék több Siemens SICHARGE UC150 töltőberendezésből, ezek kimeneti teljesítményét összefogó kapcsolási kialakításból (switching matrix) és a megawatt-töltésre speciálisan kialakított diszpenzerből állt.
Szemben a sztereotípiákkal: a nők, a tudomány jövőjének alakítói
Április negyedik csütörtökén az infokommunikációs szektor női szereplői előtt tisztelgünk. Az immár 15. éve ünnepelt Lányok az információ- és kommunikációtechnológiában (Girls in ICT) nemzetközi napja arra biztatja a fiatal lányokat, hogy merjenek nagyot álmodni és bátran helyezkedjenek el STEM* vagy IKT** szakmában. Idén a női vezetők és elengedhetetlen mentori szerepük kerül középpontba a világnapon, amely a Megoldások a holnapért résztvevőit is megihlette.
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.