További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Egy gombnyomással fordítanak a Xerox új multifunkciós berendezései
- Még fejlettebb elemzések a Dell Statistica szoftver legújabb kiadásával
- A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
- A kiberbűnözők a mindennapi életünk részévé váltak
- Mi történik az interneten egy perc alatt?
- Napelemes nyomtatási rendszer létrehozásán dolgozik a Xerox
- Háromból egy vállalkozás nincs tisztában a virtuális környezetek speciálizált biztonsági megoldásaival
- Az ABB rendszere irányítja és látja el villamos energiával Velence innovatív védőgátrendszerét
- Nagy a várakozás itthon az elektromos autózással kapcsolatban
- Összeomlik a hazai IT szektor, ha nem kapcsolunk időben
- Többet költünk online játékokra
- Ismét a világ legetikusabb vállalatai közt a Xerox
- A jó biztonsági hírnévvel rendelkező bankokat előnyben részesítik a cégek
- Szinglik és a csillagok
- Új felhőszolgáltatások, fejlesztői, hatékonyság növelő megoldások a Microsofttól
- Rengeteg a levélszemét Európában
- Új kihívások előtt a magyar dokumentumkezelési piac
- A jó vállalkozásnak is kell az online cégér!
- A szerelmes vers nem megy ki a divatból
- A BME MIT FTSRG csapat 3. helyezést ért el az IoT fejlesztői versenyen
- A hat legfontosabb technológia trend 2016-ban
- Gyorsabb a növekedés a digitális technológiát alkalmazó KKV-k esetében
- Az egész világ kíváncsi a strandlopás elleni magyar ötletre
- CeBIT 2016: d!conomy, avagy a boldogság digitális vagy analóg?
- Gartner: a Xerox ügyfélszolgálata a legjobbak között
- A VCC innovatív telefonos szolgáltatása nemzetközi pénzügyi tanúsítványt szerzett
- A UPC nyerte el az Élményvezérek díjat
- A Gartner ismét a legjobbak közé választotta a Xeroxot
- Az IoT biztosításra gyakorolt hatásai
- Magyar fejlesztés: ügyfélkiszolgálás emberi közreműködés nélkül
- Felmérés készül a magyarországi telefonos ügyfélszolgálati piacról
- Videós ügyfélszolgálat a Magyar Telekomnál
- Modernizálja ügyfélszolgálati és számlázási rendszerét a Magyar Telekom
- Szoftverrel vizsgálják érzelmeinket ügyintézés közben
- Érkezik a 3D-s virtuális ügyfélszolgálat
- Gép ésszel az ügyfélszolgálatokon
- Intelligens ügyfélszolgálati rendszert vezet be a Vodafone
- Ügyfélelemzés mesterséges intelligenciával
- Az ügyfél és az ügyintéző közötti érzelmi kommunikációt is elemzi a Nextent rendszere
- Egységes kommunikációs megoldás az Avaya-tól
- TeleKampány visszaszólhat a választó
- A Montana-Bross Holding együttműködésének eredménye: digitális titkárnő