További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Az álláskeresők Facebookjainak ellenőrzése adatkezelést valósít meg
- A fiataloknak a net már alapszükséglet
- A magyar fiatalok 30%-a közösségi média függő
- Álhírek és kiberpropaganda: így használják (ki) a közösségi médiát
- Akik helyett a pénz dolgozik
- 5G: tízből hét netező használná
- Akár ön is felelhet cége bezárásáért, ha jön a GDPR
- Instagram-workshopot rendeztek középiskolásoknak
- Önvezető autót fejlesztenének legszívesebben mérnökeink
- Új szolgáltatással bővül a Facebook
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Így szurkoltunk a vizes vb alatt
- Még mindig vonzó Amerika a fiataloknak
- #Varosipezsges: Kampány indul a Z generáció digitális edukációjáért
- Miben különböznek az európai online vásárlók?
- Kitekintés 2030-ra: partnerség az emberek és gépek között
- Szabad-e felhasználni Instagram képet, videót a honlapomon, blogomon vagy cikkemben?
- Az emberi tényező szerepe a vállalati támadások során
- 2019-re az épületek kétharmada okos lesz
- Huawei kutatás az okostelefonnal kapcsolatos nyaralási szokásainkról
- Ipar 4.0, mesterséges intelligencia és IoT
- Az e-kereskedelem felborítja az ipari disztribúció megszokott rendszerét
- A kisebb brandek figyelmesebbek vásárlóikkal
- A túlbuzgóságot fogadják el legnehezebben az Y generációtól a tapasztaltabb kollégák
- Az internetbiztonságra figyelmeztet a szünidő kezdetén a Telekom
- A fogyasztók digitális DNS-ének megértésén múlik az online kiskereskedelem jövője
- Vége a klasszikus tévézésnek
- Így gyűjtöget a magyar
- A magyarok evés közben beszélgetnek és mobiloznak