További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Szavazzon az irodalomra!
- Megújul a Bookline oldala
- Figyelemfelhívó Huawei kampány
- A hirdetők négyötöde hű a csatornához
- A digitális reklámköltés alakulása
- Első mondatokkal népszerűsíti az olvasást a Bookline
- A világon kétféle ember létezik – Vagy mégsem?
- Kimagasló sikert ért el a Cewe chatbot kampánya!
- Újabb kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Internet Hotline: 2011 óta több mint négyezer online bejelentés nyomán intézkedtek
- Elindult a Telenor vállalkozóknak szóló kampánya
- Netes zaklatás elleni programot indít az UNICEF Magyarország
- Nagy adóterhekre és már kilátásba helyezett büntetésekre számíthat a Facebook hazánkban
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Több hónapos kampány a bántalmazás ellen és a tudatosabb internethasználatért
- Eddig 190 ezren követték nyomon Saiid útját a Facebookon
- Közösségi média realityt indít a Pepsi
- Megérzések és hiteles arcok alapján dönt jövőjéről a magyar Snapchat generáció
- A 2016-os digitális reklámköltés összvolumene 68 milliárd
- Amikor az ember nagyritkán csodát lát, akkor azt becsülje meg
- A Telekom reagált a GVH döntésére
- „Csodatévő pap” a Xerox visszatérő sztárja
- Presser-Novák szerzeménye, a „Dobj egy papírrepülőt” a Telekom téli kampányában debütált
- A Telekom karácsonyi kampánya az emberi kapcsolatok megerősítését helyezi fókuszba
- Lewis összetintázva
- 4000 darab glitterrel töltött lufi a Sony BRAVIA varázslatos reklámjában
- Tegnap még szórakozás, holnap már termék
- Az LG első Super Bowl reklámfilmjének fókuszában az OLED technológia áll
- A GE egy gyermek szemével
- Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok