A GE egy gyermek szemével
Aligha van hatalmasabb erő a gyermeki képzeletnél. A GE új reklámkampánya most ennek hatol a mélyére. A televíziós reklám játékosan otthoni fantáziálássá alakítja a GE már védjegynek számító „alkotó képzelet” szlogenjét.
A reklámban egy 6 éves kislányt láthatunk, aki arról ábrándozik, hogy mit csinálnak a szülei a munkahelyükön. „Az elképzelés az volt, hogy egyetlen történetbe sűrítsük bele mindazt, amit a GE csinál" – mondja Michael Aimette, a reklámot készítő kreatív ügynökség, a BBDO kreatív igazgatója. „Sok minden a fantázia szüleményének, szinte gyerekesnek tűnt benne. És mégis nagyon valóságos volt.”
A GE kutatólaboratóriumait régebben a Mágia házának hívták, és a Dante Ariola által rendezett reklámot minden ízében áthatja e csoda érzete. Olyan korszerű technológiákat mutat be, amelyek jobbá teszik a világ működését, például víz alatti turbinákat, amelyek az árapályt hasznosítják megújuló energia termeléséhez; sugárhajtóműveket, amelyek az ipari interneten keresztül beszélnek egymással a légi közlekedés tökéletesítése érdekében; valamint a tervezést forradalmasító 3D nyomtatást. „A reklámban a termékeket körülvevő tárgyak, mint a repülőgép madárszárnyai és a sétáló fák csak kitaláltak, de a többi a valóságban is létezik” – mondja Aimette.
Egy gyermeket, mint narrátort bemutatva Ariola a gyermek szüleire helyezi a hangsúlyt, akik a GE-nél dolgoznak. „Egy olyan történetet akartunk elmondani az emberekről, amelynek nemzetközi visszhangja lehet” – teszi hozzá Aimette.
A GE globális kreatív igazgatója, Andy Goldberg szerint a reklám segítségével a cég mélyebb kötődést alakíthat ki 300 000 dolgozójában világszerte. Ő például olyan gyermekrajzokat fog gyűjteni, amelyek azt ábrázolják, hogy mit csinálnak a gyerekek szülei a GE-nél. A rajzok profi művészek alkotásaival együtt, sorozatként kelnek életre a Medium online kiadói platformon. „Ezek mind világosan megmutatják, hogy kik is vagyunk valójában” – mondja Goldberg. „A GE a legjobb napunkon.”
Kapcsolódó cikkek
- Az óceán mélyén tesztelik az orvosi képalkotó technológiát
- YouTube videók a Google kiemelt találatai között
- UHD megjelenítőkkel készült az ISE kiállításra az LG
- MIXELEK – a Cartoon Network és A LEGO közös terméke
- 10 éves a Facebook
- A Toshiba bemutatta videófalakban használhatő kijelző egységeit
- Hírek 15 másodpercben a BBC Instagram csatornáján
- Halkabb, hosszabb üzemidejű táblagépek, PC-k készülhetnek
- Kreatív filmfelvétel és lenyűgöző hang találkozása – új LEGRIA mini X
- Új Canon LEGRIA HF R videókamerák a mobilos rögzítés helyett
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Minden 5. gyereket érintheti az online bántalmazás
Bár a honfitársaink szerint a közösségi média veszélyesebb a gyerekekre nézve, mint a tömegközlekedés, a 6-14 évesek harmada mégis rendszeresen használja a social mediát – derült ki egy friss, országos kutatásból. Az egyik leggyakoribb probléma az online térben a bántalmazás, ami akár minden 5. gyereket érinthet. A kitöltők harmada nem szokott a családjával beszélni az internetes tér veszélyeiről, pedig a tudatosítással a legtöbb ilyen helyzet megelőzhető vagy kezelhető lenne.
A Zyxel Networks fokozza a kiberbiztonságot, hogy megfeleljen a NIS2 irányelvnek
Tekintettel a kiberfenyegetések növekvő gyakoriságára és összetettségére, az EU 2016 óta hatályos NIS-irányelve ma már nem felel meg mindezeknek. Az új iteráció, amely 2024. október 18-án lép életbe, lehetőséget kínál a kiberbiztonsági erőfeszítések fokozására. A Zyxel Networks, a biztonságos, mesterséges intelligencia és felhőalapú hálózati megoldások egyik vezető szolgáltatója olyan termékeket kínál, amelyek megfelelnek az NIS2 irányelv követelményeinek, és hatékony védelmet nyújtanak a fejlett támadásokkal szemben.
Az AI és a fenntarthatóság területén nő az igény leginkább a munkavállalókra
A gyors technológiai fejlődés, a fenntarthatóság iránti fokozódó igény korszakában bizonyos munkaterületek jóval keresettebbé válnak. Az ezekkel a szakismeretekkel rendelkező munkavállalók iránti kereslet a magyar munkaerőpiacon is egyre növekszik. A Munkahelyeink.hu összegyűjtötte a kapcsolódó pozíciókat, illetve azt, hogy mire van szüksége a munkavállalóknak, hogy megszerezhessenek egy ilyen állást.
Egyedülálló elektromos kerékpárral erősít a Decathlon
A mikromobilitási trendek átformálják a városi közlekedést, az infrastruktúra fejlesztésével folyamatosan nő a kerékpározók száma, emellett pedig egyre inkább előtérbe kerülnek az elektromos kerékpárok.
Sportfogadásban lett sikeres a profi ladbarúgó, aki saját platformot hozott létre
17 évig volt profi labdarúgó Csépányi Gábor, aki ma már a sportfogadás területén működik sikeresen. Saját fejlesztésű platformjaimmár milliárdot képviselő üzlet, amellyel most nemzetközi vizeken is bizonyít.