További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Ki jár előrébb a digitális világban, a fogyasztó vagy a döntéshozó?
- Nem elég a technológiai beruházás, 7 dolog szükséges még az üzleti sikerességhez a jövőben
- Kevesen tudnak az adatból értéket kovácsolni
- Még nem áll készen a pénzügyi szektor az AI alkalmazására
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- Védelem és túlélés: a vállalatok mindennél előbbre tartják az IT biztonságot
- Az emberek 93%-a elfogadná a robotoktól kapott utasításokat a munkahelyén
- A gyártók Ipar 4.0 projektjeinek még egy nagy lépéssel kell fejlődniük
- A vállalatok 70 százaléka nem tudja, mi kell a zöld működéshez
- “Felhő mesterek” uralhatják a piaci versenyt 2018-tól
- Felhő infrastruktúra nélkül nehéz lesz versenyben maradni az Oracle tanulmánya szerint
- A közép-kelet-európai régió vállalatai a digitális átalakulás útjára lépnek
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Dübörög az online szektor
- Vodafone IoT barométer: A „dolgok internete” nélkülözhetetlen a sikerhez
- Többet költünk online játékokra
- Hogyan viselkednek a magyar facebookozók?
- A fiatalok nem a szóból, hanem a képből értenek
- Mire használjuk az okostelefont?
- Utazás mint hasznos időtöltés
- UNICEF és a Telenor folytatja Ébresztő-óra gyermekjogi programját
- Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
- Minden ötödik netező táblagépezik
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- A technológiai vívmányok 4-ből 3 embert közelebb hoztak családjukhoz
- Milyenek vagyunk munkánk során mi, magyarok?
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- ABI Research: a D-Link a világ vezető Wireless AC gyártója
- Az online kiskereskedelem növekedési dinamikája
- Valentin-napi szokások a netről
- Az egészségügyi problémáknak is a neten nézünk utána
- Fejlődünk – egyre jobbak vagyunk az online bankolásban
- Mely online hirdetések a legidegesítőbbek?