További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- A magyarok közel kétharmada már a felhőben tárolja az adatait
- „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu
- Az Oracle ARM processzor alapú felhőszolgáltatást kínál nagyon kedvező áron
- A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta
- A BME Oracle felhőszolgáltatásokkal gyorsítja fel kutatásait
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- Az Oracle bejelentette új adatbázis-verzióját, az Oracle Database 21c-t
- Biztos digitális stratégiák bizonytalan időkben
- A Dell Technologies kibővíti as-a-Service stratégiáját
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- A felhőre való átállás évente 60 millió tonnával csökkentheti a szén-dioxid-kibocsátást globálisan
- Az Oracle automatizált biztonsági eszközöket nyújt felhős ügyfeleinek
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Milliós kárt okozhatnak az irodába visszatérő munkavállalók
- Digitalizáció felsőfokon: itt a Microsoft Dynamics 365 Business Central
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- A Zyxel SecuReporter Felhő Analitika egyéves ingyen licencként érhető el az USG tűzfalak mellé
- A Fujitsu többfelhős internetes biztonsági csomaggal lép piacra
- 5G-s technológiákat mutat be az Ericsson a Kutatók Éjszakáján
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- A Barracuda Networks felhő-alapú biztonsági megoldásai a Tech Data hazai kínálatában
- Átfogó felhőtechnológiai együttműködést jelentett be a Telekom és a Microsoft
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- A NET’54-gyel központosít a K&H