További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Fujitsu "Az év ServiceNow szolgáltatója"
- Az Infosys segítségével digitalizálja szolgáltatásait a GEFCO
- A Bosch és a Daimler megvalósítja a vezető nélküli, automatizált parkolást
- A Fujitsu növeli a ServiceNow ügyfeleknek kínált értéket
- Ricoh berendezés támogatja az additív gyártástechnológiával kapcsolatos innovációs törekvéseket a Daimlerben
- Felhőalapú, automatizált szolgáltatásmenedzsment rendszert vezet be a T-Systems Magyarország
- Az indiai Infosys profitja tovább nő a válságos időkben
- Az indiai Infosys profitja gyorsabban nő a válságos időkben
- Infosys: 30,2 százalékkal nőtt a profit
- Indiai cégek érdeklődnek magyarországi üzleti lehetőségek iránt
- Az Infosys üzleti éve: 53 százalékkal nőtt a profit
- Távozik az indiai informatikai guru
- Az Infosys első negyedéve: 50,4 százalékkal nőtt a profit
- Az Infosys mellett döntött a világbajnok Szentkirályi Ásványvíz forgalmazója is
- Az ugrásszerűen növekvő tranzakciószámokat is zökkenőmentesen kezeli az Infosys
- Megatrend: 200 millió forintos tőkeemelés a román leányvállalatnál
- Európai uniós csomag az Infosys Vállalatirányítási Rendszerhez
- Az Infosys beindította Progeon nevű vállalkozását
- Infosys pénzügyi rendszer a divatcikk-kereskedelmi hálózatban
- A Northwestern Mutual és az Infosys közös tranzakciós webhelye
- Jól szerepelnek az indiai IT cégek
- Controlling Infosys-módra
- Az Infosys 2.1 Controlling modulja (I. rész)
- Az Infosys v2.1 újdonságai