További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Hétvégén tervezett karbantartást végez ügyfélkiszolgáló rendszerein a Telenor
- Tervezett karbantartás a Telenornál
- Új trendek a contact centerek világában
- Készüljön fel időben a kibertámadásokra
- Csökkentse a kockázatokat gyorsan és módszeresen az OTRS megoldásával
- Az ügyfélszolgálati technológia fejlesztése a kkv-kat is versenyhelyzetbe hozhatja
- Hagyományos ügyfélszolgálatot és átláthatóbb ajánlatokat igényelnek a vásárlók
- 10 éven belül eltűnhet a klasszikus ügyfélszolgálati irodák többsége
- Digitális Call Center - Digitális ügyfélkiszolgálási trendek
- Az Oracle a Sprinklr-rel és a Zoom-mal integrálja felhőalkalmazásait
- Cassandra mesterséges intelligenciával racionalizálja a call centerek működését
- Öt tévhit az otthonról végzett munkával kapcsolatban
- Az OTRS Group bemutatja szolgáltatásmenedzsment szoftverének 8-as verzióját
- Kibővített ügyfélszolgálatot indít a Samsung
- Ingyenessé teszi webes ügyfélszolgálati szoftverét a segítő szervezetek számára a Comnica
- Az OTRS Group információbiztonsági díjat nyert az RSA 2020 konferencián
- Az OTRS Group biztonsági tippjei az utazás közbeni munkához
- A digitális transzformáció késedelmes megvalósulásának fő oka a forráshiány
- Megnyugodhatnak a call centeresek: munkájukat egyelőre nem veszélyeztetik a robotok
- Éjjel-nappal elérhető ügyfélszolgálattal erősít a Samsung
- Az irodai dolgozók 82%-a naponta fél órát tölt információkereséssel
- Az OTRS megszerezte a „FrontRunner for IT Help Desk software” címet
- Min bukhat el egy ügyfélszolgálat megtérülése?
- Az online vásárlások negyede hiúsul meg értékesítési hibák miatt
- Tizedannyiba kerül az önkiszolgáló call center, mint a hagyományos
- Az online ügyfélélmény határozza meg a jövő kereskedelmét
- Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál
- Bevételük negyedét veszíthetik el azok a cégek, melyeknek nincs digitális ügyfélszolgálata
- A KLM-nél a DigitalGenius mesterséges intelligenciája válaszol
- Megnyílt a világ első drive-through szervizpontja Magyarországon
- Generációs szempontok: a fiatalabb ügyfelek lojalitásához több kell egy márkától
- Mesterséges intelligencia a Fujitsu ügyfélszolgálati megoldásában
- 1414 – új szám, új hang a Telekom telefonos ügyfélszolgálatán
- Oracle: az ügyintézés is egyre inkább a virtuális valóságban történik
- Változik a MÁVDIREKT hívószáma
- 24 órás ügyfélszolgálatot kínál új mobilapplikációjával a DMRV Zrt.
- Trendváltás előtt az ügyfélszolgálati rendszerek