További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A Microsoft küldöttségét fogadták a román informatikai tárca vezetői
- Úgy tűnik, végül a Microsoft ajánlatát fogadja el a Facebook
- Nagy az érdeklődés a térítésmentes informatikus-képzésre
- Családi Xbox-szal szorítaná vissza a riválisokat a Microsoft
- 20 éves az ACT! - a számítógépes vevőkapcsolat-kezelés klasszikusa
- A Microsoft elfogadta az EU feltételeit
- IDC: a Microsoft és partnerei 53 000 embert foglalkoztatnak Magyarországon
- Évi húsz céget akar felvásárolni a Microsoft
- Bill Gates levele az "egységes kommunikációról"
- Integrált megoldás a gépjárműgyártóknak
- Jasper: új Xbox 360 architektúra 2008-ban
- Értékes üzleti lehetőségek a Microsoft partnereinek
- Következő generációs CRM a felsőoktatásnak
- e-Synergy a Flag Zrt.-nél
- Dinamikusan nő az ügyfélkapcsolat-menedzsment piac
- SxP: új CRM megoldás az SAP-tól
- Microsoft online CRM szoftver
- Cisco és Microsoft integrált ügyfélkapcsolat-kezelő megoldás KKV-knak
- Microsoft CRM 3.0: ügyfélkapcsolat-kezelés magyarul
- Microsoft Dynamics CRM 3.0: új ügyfélkapcsolat-kezelési megoldás
- CEBC: CRM konferencia - másodszor
- Microsoft Navision a projektműködésű vállalatok számára
- A Microsoftnak fejleszt az XAPT Hungary
- Microsoft Dynamics lett a Business Solutions üzletág termékcsaládjának új neve
- Már a Siebel ügyfelei is kihasználhatják a Linux platform előnyeit
- Microsoft CRM a személyzeti tanácsadásban
- A Microsoft a hét végén mutatja be ügyfélkapcsolat-kezelési rendszerének következő verzióját
- Integrált Microsoft CRM - Navision megoldás a magyar piacon
- Microsoft CRM alapú oktatási rendszert vezettek be az IQSOFT-John Bryce-nál
- Új weblapot nyit a Microsoft kisvállalkozásoknak
- iScala CRM
- A CRM piac Magyarországon 2003-ban
- A XAPT Hungary Kft. a legeredményesebb Microsoft Business Solutions partner
- A Scala ERP-termékpalettája bővül a Microsoft Business Solutions CRM megoldásával
- SAP integrált CRM-megoldás a Samsungnál
- Kultúraváltásra várva
- Ügyfélkapcsolati megoldások: SAP-KFKI Isys együttműködés
- Fornax: mobil alapú CRM rendszer
- Euronet-IBM együttműködés a FrontLine CRM területén
- A recesszióban is sikeres az Avaya
- Ügyfélért ügyfélként
- A bőség zavara
- Középpontban az ügyfélérték
- Vállalati portálmegoldás a Microsofttól
- Mindent az ügyfelekért
- Legfőbb kincsünk