További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők
- A brit férfiak fele fél évig kibírná szex nélkül egy nagy képernyős plazmatévéért
- A magyar nethasználók főként e-maileznek és híreket olvasnak a világhálón
- Az amerikai háztartások felében már digitális TV van
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- Gyerekek a tévé előtt: a magyar szülők a legengedékenyebbek
- Direkt marketing - etikus adatkezelést várnak el az emberek
- Szonda: mentálisan már átálltunk a digitális tévézésre, de nemigen tudjuk, mi az
- 5 éven belül megháromszorozódik a HDTV-s háztartások száma
- Megöli a tévét az online video?
- Tíz közül két európai háztartásban található nagy képernyős tévékészülék
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Technológiai cégek: magas iparág iránti bizalom, lassuló növekedés
- Megugrott a csúcstechnológiás televíziók iránti kereslet
- Felmérés készül az infokommunikációs szállítói piacról
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Az új trend: Televíziózás mobilon
- Mennyit számít a TV-nézők életkora?
- "Technology Fast 50": A leggyorsabban növekvő közép-európai technológiai vállalkozások
- Vizsgáztak az internetezők
- Az árcsökkenés miatt megduplázódott az LCD-tévék forgalma
- Öt éven belül 125 millió mobil tv-néző
- USA: A vállalatok nagy része átáll a 32/64 bites hibrid rendszerekre
- Nincs Karácsony tévé nélkül Kelet-Európában
- Nyilvános ipari elemzések az Industry Week oldalain
- A gazdasági helyzetre is utalnak az online trendek
- Erős fogyasztói elektronikai, gyenge PC-eladások
- Felmérés a magyarországi internetezésről - World Internet Project
- Tanulmány a PC-k szerepéről
- Miért hajlandóak fizetni az európai felhasználók?
- Felmérés az internet-penetrációról a költségvetési szférában
- A mobiltelefonok megváltoztatják a tizenévesek viselkedését
- Láthatáron az összehajtogatható televíziók
- Világháló-prognózis
- Olcsóbb szolgáltatások kellenek, nem otthoni hálózat
- Jelentés az internetgazdaságról: fókuszban a kereskedelem
- A mobiltelefónia fejlődése Kelet-Európában - bécsi tanulmány
- Az amerikai felnőttek harmada használja a kormány weboldalait
- ElőmeNETel
- Ne tévézz, NeTVzz?!