További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- 25 másodperc alatt rakja ki a Rubik-kockát egy Android szoftveres Lego robot
- Kisebb az igény felnőtt tartalmakra és online játékokra
- Mindent az internetező nőkről
- Minden tizedik fiatal játékos függő
- Mégsem immúnis a válsággal szemben a játékipar
- Fütyül a válságra a játékipar
- Enyhül az idő, fagyos a NetHangulat
- Soha nem látott mélyrepülés
- A játékpiac immúnis a válságra
- Óriás növekedés a konzolpiacon
- Az otthoni gépek 93 százalékán van vírusirtó
- A videojátékokat játszók negyede munka közben is játszik Amerikában
- Franciaország adókedvezményt ad a videojáték-fejlesztőknek
- A rendszeres játék nem mossa össze a valós és a virtuális világ határait
- Dinamikusan nő az internet- és a videojátékok piaca
- A nők jobban kedvelik a számítógépes játékokat
- A magyar internetezők vásárlási szokásai
- Szerelmet a férfiak fogadtak
- Vizsgáztak az internetezők
- Duplázódik a mobiljátékok forgalma idén
- IBM webkonferencia: robbanás előtt az online játékipar
- A férfiak gyógyíthatatlan játékszenvedélye
- Kevesebbet néznek tv-t a videojátékosok Amerikában
- Öt év alatt hatszoros növekedésre számítanak a mobiljátékpiacon
- Csökkent az EU-csatlakozási kedv a gyakori internetezők körében
- Fellendülőben a számítógépes játékipar
- A felhasználók 80%-a hasznosnak tartja otthoni internetét
- Ami átmegy, és ami visszapattan
- Egyre többen akarják lemondani vezetékes szolgáltatásukat
- Egyre nő a pénzügyi szakadék a játékkiadók között
- Jelentés az erőszakos játékok ellen
- Alig fejlődött idén a hazai internetes piac
- Egységes korhatár-megjelölés az európai játékokon
- A reklámipar a számítógépes játékok felé terjeszkedik
- NRC NetPanel: újabb kutatás a netezési szokásainkról
- A játékipar visszalő: a videojátékok igenis hasznosak
- A játékprogramok gyermekekre kifejtett káros hatásai
- Fellendülés előtt áll a játékszoftver-ipar
- A játékkészítők biztosra mennek
- Microsoft - hódítás a szórakoztató elektronikában is
- Mégsem nőttek a játékprogram eladások 2000-ben
- High-tech idősotthon - robotháziállatokkal
- 200 millió mobil játék
- Önkorlátozással él a Kmart a videojáték-piacon
- Egyre többen játszanak mobilon
- A PC identitásválsága
- A jövő játékélménye
- Játékcég + chipgyártó = Computer Microscope