További kapcsolód cikkek
Ehhez a támához kapcsolódó cikkek:
- Smartmobil 2011: előre tör az Android
- Vidéken egyre többet szól a rádió
- Hogyan látja a világgazdaságot a lakosság a nemzeti teljesítmények minősítésének tükrében
- A közösségi oldalak a legnépszerűbbek az okostelefonokon
- A nők otthonosabban mozognak az iWiW-en és a Facebookon
- Élénk az érdeklődés a mobiltelefonos fizetés iránt a legaktívabb mobilhasználók körében
- Kutatás indul az üzleti intelligencia hazai gyakorlatáról
- GfK: a digitális eszközöket használók fogyasztói szokásai eltérőek
- A jól teljesítő informatikai részlegek titkai
- A világnak könyv, nekünk tévé kell a netről
- Meglátszik, ha szeretjük a mobilunkat
- Napi 20 percet interneteznek a mobilosok
- Nielsen-felmérés az internetes vásárlási szokásokról
- Oracle-felmérés: európai pénzintézetek informatikai hiányosságokkal
- A netezők kétharmada kevesebb időt tölt tévézéssel, mint a világháló böngészésével
- GKIeNET-T-Mobile: online szerepjátékok térhódítása
- A digitális nyomtatás mentette meg a nyomdákat a csődtől?
- A netezők ötöde naponta bejelentkezik egy közösségi oldalra
- A közepes méretű vállalatok az adatközpontok éllovasai
- Ötéves az Informatikai Biztonság Napja - IT-biztonság a gyakorlatban
- Szentendre a leginkább e-aktív magyarországi település
- Személyes adatok egy dobozos kóla áráért
- Személyre szabott orvosi konzultáció tévékészüléken keresztül?
- 2008-as toplisták Business Online módra: Felmérések, előrejelzések
- Tavaly hatévi növekedés után először csökkentek a lakosság távközlési kiadásai
- Karácsonyi családi viták a távirányító körül
- A fehérnemű kiszorította a mobiltelefont
- Norton 2009: erőforrás-kímélő, leggyorsabb, legtöbbször frissít
- "Meggugulás": bevilághálózott britek
- A keresés a második legnépszerűbb netes tevékenység Amerikában
- Nemzetközivé szélesítik az internetes pszichológiai óriástesztet
- Elégedetlenek a fogyasztók a hagyományos televíziós szolgáltatásokkal
- A mobiltelefon lesz a negyedik értékesítési csatorna
- Egyre egoistábbak az internetezők
- Web 2.0 a vállalatoknál
- A legtudatosabb vásárlók a 30 év feletti, világhálón tájékozódó városi nők