Online árverésen értékesíti használt berendezéseit a Tesco
Ismét internetes aukción értékesíti elfekvő vagyontárgyait a Tesco. A fővárosi és a vidéki raktárakból ezúttal a kisebb értékű eszközök kerülnek kikiáltásra. Az összesen 168 tételre szeptember 20-ig lehet licitálni.
Ismét online árverésen értékesíti használt berendezéseit a Tesco. A fővárosi raktárakból elsősorban vitrinek, pultok, sütőipari berendezések, dagasztógépek, grillsütők, kemencék kerülnek kalapács alá. A vidéki egységekből több őrbódé, de papírhulladékot bálázó gépek és csomagolóeszközök is elvihetők. Várható, hogy a 168 tételből álló eszközök kis- és középvállalkozások vezetőit érdeklik majd leginkább.
Már lehet licitálni a tételekre, de az érdeklődők szeptember 18-án személyesen is megtekinthetik a kiszemelt termékeket. Az aukciószervező weboldalán (www.intergavel.hu) pontos információk találhatók arról, melyik berendezés hol látható.
Fontos megjegyezni, hogy a személyes bejárás alkalmával – balesetvédelmi okok miatt – nem lesz arra lehetőség, hogy a licitálók kipróbálják a gépeket, csak megtekintésre adnak alkalmat. A nyerteseknek a zárás után három nappal kell kifizetniük a szerzemények árát, a szállítás a vevők feladata.
Kapcsolódó cikkek
- Változnak a Vatera szolgáltatásai
- Újabb Apple 1 számítógép talált gazdára
- A legfurcsább dolgok, amiket a neten eladtak
- Vatera változások - Kevésbé bízhatunk a partnerminősítésben
- Internetes csalót fogtak el a tatai rendőrök
- Új Polaroid kamerák – csak a Tescóban
- Vállalati közösséget épít az Office 365-tel a Tesco
- Mobil Sommelier segít bort választani a Tescóban
- Több mint 1 millióan használták már az ingyenes wifit a Tesco áruházakban
- Márciusban indul a Tesco Mobile
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.