Ozone Zöld-díj 2013
Az OzoneNetwork tévé idén is keresi a legjobb, legérdekesebb vagy legapróbb olyan ötleteket, amelyek már megvalósultak és hozzájárulnak a környezetünk megóvásához. A kis-, közép-, és nagyvállalatok mellett civilek és újságírók is pályázhatnak a díjra.
Az OzoneNetwork már 1,9 millió háztartásban nézhető. A csatorna tematikájában fontos szerepet kap a klíma,- és környezetvédelem. Az OzoneNetwork azonban nem csak környezetbarátnak akar látszani, hanem az is. A televízió munkatársai közül ugyanis sokan rendkívül tudatos, környezetbarát életet élnek – mondja Pálmai L. Ákos az Origo Zrt. programigazgatója.
A kiváló nézettségi adatokat elérő napi vélemény-, és vitaműsoruk az „Egyenlítő” műsorvezetője, Rideg Richárd és a stáb nagy része például bringával jár dolgozni. A kerekezés nem csak egészséges, de környezetbarát közlekedési megoldás is. A csatorna székhelyét olyan irodaházban alakították ki, ahol a fűtést-hűtést alternatív megoldásokkal tették környezetkímélővé. A műsorgyártás folyamatából pedig szinte teljesen száműzték a papír felhasználását, ezzel is csökkentik a papírgyártás során keletkező környezetterhelést.
Az Ozone Zöld-díjat idén 4. alkalommal adják át a novemberi Fenntarthatósági Csúcson. A díj odaítéléséről ebben az évben is a Magyar Klímatanács tagjai döntenek. Jelentkezési határidő: 2013. november 11. Az Ozone Zöld-díj célja a környezettudatos megoldások népszerűsítése és a fenntartható fejlődés fontosságának tudatosítása.
Kik pályázhatnak?
1. kis-, közép- és nagyvállalatok
2. civilek
3. civil szervezetek
4. újságírók
Bővebb információ a hivatalos oldalon található.
Kapcsolódó cikkek
- Környezetbarát járművek versenye – MVM Energia Futam
- LG Tervezői Ösztönző Program indul épületgépészeti szakemberek számára
- Másfélmillió tonna terméket hasznosítana újra 2015-ig a HP
- A Föld napja - Az e-hulladékok biztonságos kezelésére bíztatnak a környezetvédők
- Okos zármegoldás Budapest legzöldebb irodaházában
- Fesd a várost zöldre! Új városépítő játék
- A Fujitsu Eco Track segíti a környezeti szempontból optimális működést
- E-számlával startol a Papírmentes Nap
- A zöld termékek eladása már a teljes értékesítés fele a Philipsnél
- Zöld Informatika a BGF képzésein
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.