Kibertámadás érte az Adobe-ot
Az Adobe tegnap közölte, hogy hackertámadás áldozata, melynek során mintegy 2,9 millió felhasználó adatait lopták el.
A támadás során ellopták a vállalat egyes ügyfeleinek a felhasználónevét és a jelszavát, valamint a bankkártyájának kódját is. Emellett a számítógépes hackerek a vállalat néhány népszerű számítógépes termékének a forráskódjait is ellopták.
Az Adobe úgy próbál védekezni, hogy felhasználóinak jelszavát letiltotta, így a belépésnél újat kell választaniuk – erről e-mailben kapnak értesítést. Azt is javasolják a felhasználóknak, hogy más oldalakon is, ahol hasonló azonosítót használtak, változtassák meg belépéshez használt jelszavukat. Emellett a károsult felhasználók számára egy éves ingyenes hitelkártya figyelést kínál, hogy biztosítsa őket afelől, a jövőben rosszindulatú vásárlások nem történnek majd.
Az ellopott forráskódok között ott szerepelt az Acrobat, a ColdFusion és a ColdFusion Builder is, ám ez a része a dolognak nem érinti a károsult felhasználókat. Inkább az aggasztó, hogy nem tudni, összesen hány programról van szó.
Az első és alapvető lépés ebben az esetben is, hogy megváltoztassák a jelszavakat, de ez ennnél sokkal bonyolultabb feladat, hiszen a hackerek a forráskódok segítségével további résekre bukkanhatnak.
A szoftver.hu oldalán olvashatjuk, hogy az USA törvényhozása, valamint a Fortune 100-as listáján szereplő cégek közül 75 a ColdFusion programot használja.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Távoli zárolás funkció az Android Eszközkezelőben
- Magyarországot is egyre több és egyre súlyosabb kibertámadások érik
- Az online csalások áldozatainak 41 százaléka sosem látja viszont pénzét
- Kortárs dizájn a HP konvergens infrastruktúrájára szabva
- Termékbejelentések a G Datától
- Ha van pénzed és infrastruktúrád, uralod a kiberteret
- Taroltak a kártevővel fertőzött weboldalak
- Kiberkémkedési kampányt azonosított a Kaspersky Lab
- Legmagasabb szintű biztonsági tanúsítványt kapott a Cyberoam
- Új HP termékek, hogy megzavarjuk támadóinkat
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.