Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
A budapesti 24. Marketing Konferenciát Digital Hack névre keresztelték, ugyanis ezen az eseményen a digitális világ újításai állnak a középpontban. Olyan megoldásokat, technológiákat ismerhetnek meg a résztvevők, amik bizonyítottan hatékonyak, ám elterjedésüket tekintve még nem használatosak széles körben, így jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a korai adoptálók.
Az előadók között Nemes András, az Antavo színeiben az intelligens szoftverek szekcióban a következő kérdésekekkel és témákkal foglalkozik majd: „Unod, hogy egyre kevesebben látják facebook posztjaidat? Rengeteg időd megy el posztolásra, kommentelésre, de a like-ok gyűjtésén kívül kevés az érdemi eredmény? Használd a Facebookot arra, hogy építsd az e-mail listádat. Az e-mail a legrövidebb út közted és a vásárlód között.” Bemutatja, hogyan lehet pár perc alatt hatékony és virális promóciós alkalmazásokat összerakni, amivel több ezer e-mail feliratkozót, és ezzel potenciális vásárlót szerezhet bárki saját cégének. Az Antavo magyar tulajdonú, nemzetközi cég eszközeit több mint 10 000 marketinges használja a világ 150 országában.
Az egész napos rendezvény reggel 9 órától este fél 7-ig tart, főleg gyakorlati oldalról közelíti meg az egyes témaköröket, amik felölelik a többi közt az orvoslás jövéjét és a 3D nyomtatást is. A helyszín szintén az új dolgokhoz való ragaszkodást tükrözi, hiszen az újonnan épített Boscolo Budapest Conference Centert választották a szervezők, amit az a formatervezői csapat álmodott meg, amelynek tagjai a legendásan egyedi Ferrari bemutatótermek dizájnjait készítették.
A jelenlegi és jövőbeni virtuális világról átfogó módon informáló esemény a nagy mennyiségű adatáramoltatáson kívül kiváló alkalom új üzleti lehetőségek felfedezésére, továbbá gyümölcsöző piaci kapcsolatok kialakítására is alkalmas.
A konferencia időpontja: 2013. november 5. A programokról részletes információ a www.marketingkonferencia.hu internetes oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Google vízió: ingyen Wi-Fi 7 milliárd embernek
- Elérhető a Budapest BI Fórum részletes programja
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Csapdák növekedés nélkül?
- Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.