Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
A budapesti 24. Marketing Konferenciát Digital Hack névre keresztelték, ugyanis ezen az eseményen a digitális világ újításai állnak a középpontban. Olyan megoldásokat, technológiákat ismerhetnek meg a résztvevők, amik bizonyítottan hatékonyak, ám elterjedésüket tekintve még nem használatosak széles körben, így jelentős versenyelőnyre tehetnek szert a korai adoptálók.
Az előadók között Nemes András, az Antavo színeiben az intelligens szoftverek szekcióban a következő kérdésekekkel és témákkal foglalkozik majd: „Unod, hogy egyre kevesebben látják facebook posztjaidat? Rengeteg időd megy el posztolásra, kommentelésre, de a like-ok gyűjtésén kívül kevés az érdemi eredmény? Használd a Facebookot arra, hogy építsd az e-mail listádat. Az e-mail a legrövidebb út közted és a vásárlód között.” Bemutatja, hogyan lehet pár perc alatt hatékony és virális promóciós alkalmazásokat összerakni, amivel több ezer e-mail feliratkozót, és ezzel potenciális vásárlót szerezhet bárki saját cégének. Az Antavo magyar tulajdonú, nemzetközi cég eszközeit több mint 10 000 marketinges használja a világ 150 országában.
Az egész napos rendezvény reggel 9 órától este fél 7-ig tart, főleg gyakorlati oldalról közelíti meg az egyes témaköröket, amik felölelik a többi közt az orvoslás jövéjét és a 3D nyomtatást is. A helyszín szintén az új dolgokhoz való ragaszkodást tükrözi, hiszen az újonnan épített Boscolo Budapest Conference Centert választották a szervezők, amit az a formatervezői csapat álmodott meg, amelynek tagjai a legendásan egyedi Ferrari bemutatótermek dizájnjait készítették.
A jelenlegi és jövőbeni virtuális világról átfogó módon informáló esemény a nagy mennyiségű adatáramoltatáson kívül kiváló alkalom új üzleti lehetőségek felfedezésére, továbbá gyümölcsöző piaci kapcsolatok kialakítására is alkalmas.
A konferencia időpontja: 2013. november 5. A programokról részletes információ a www.marketingkonferencia.hu internetes oldalon olvasható.
Kapcsolódó cikkek
- Google vízió: ingyen Wi-Fi 7 milliárd embernek
- Elérhető a Budapest BI Fórum részletes programja
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Internet Hungary – A hatalmas adathalmazok segítik, de nehezíthetik is a döntéshozatalt
- Internet Hungary konferencia Siófokon
- Csapdák növekedés nélkül?
- Mobil megoldások a HVG Mobile Day keretében
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.