eMag Magyarországon is
Kelet-Közép-Európa legnagyobb online kereskedőlánca megérkezett
Hazánkban is megkezdte működését Európa egyik legjelentősebb online kereskedelmi vállalkozása. Az egyszerűségéről elhíresült eMag célja, hogy a magyar piac első számú B2C online kereskedelmi vállalatává váljon.
Magyarországra is megérkezett az eMag online kiskereskedelmi vállalat, amely 13 árukategória több mint 10 000 termékét kínálja a vásárlóknak, mindezt a legegyszerűbb keretek között. Az eMagnál a kiszállítás gyors és precíz, és a vevő számára előnyös utánvéttel fizethet. Így az árut helyben kibonthatja, és még akkor is elállhat a vásárlási szándékától, de ha akkor még minden jónak tűnik, 15 napig még mindig visszaküldheti a terméket. Későbbiekben pedig megbízható és gyors szervizelésre számíthat. Persze, a már megszokott kártyás fizetésre is van lehetőség.
Itt tehát minden olyan igényt igyekeztek egybegyúrni, amely fontos az online vásárlók számára, vagyis az eMag méltó versenytársa lehet már most a hazai online kiskereskedelmi vállalatoknak.
Az eMAG Kelet-Közép-Európa vezető e-kereskedelmi csoportjának, az Allegro Group Europe-nak tagja, melyhez az alábbi online kereskedelmi oldalai tartoznak: a vatera.hu, az aprod.hu, a grando.hu és az arukereso.hu.
Kapcsolódó cikkek
- A webáruházak térhódításának következménye
- Karácsonyi roham a neten
- Több százezer kötet a Magyar Telekom új e-könyv áruházában
- A KockaÁruház idén az Ország Boltja
- Az online vásárlás európai trendje
- A neten is pláza-láz tombol
- Országos roadshow indul az internetes értékesítés népszerűsítésére
- A neten női táskát vásárlók egyhatoda férfi
- Jövőre nyit Google Glass alkalmazás áruháza
- A vásárlási láz kezdetét vette
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.