Amerikában már a nők interneteznek többet

Zsigó József, 2000. augusztus 9. 21:48
A Media Metrix és a Jupiter Communications amerikai piackutató cégek által készített legfrissebb vizsgálatból kiderült, hogy a női internetezők aránya 50,4 százalék: első ízben lépi túl a férfiakét.
Ami még meglepőbb, hogy a 18-24 éveseket kivéve minden korcsoportban több nő internetezett, mint férfi, és a növekedés dinamikája igen erőteljes. Habár az olyan, nőknek szánt webhelyek, mint a ClubMom.com, Women.com és Oxygen.com nagy látogatottságúak - még férfiak is megfordulnak itt 30 százalékos arányban -, a legtöbb nő azokat a helyeket keresi fel legszívesebben, amelyeket férfi társa is megnéz - állítja a Dailynews. A felmérésben az USA 55 000 polgára vett részt.
Kulcsszavak: piackutatás trend

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59