Digital Hack - Trendek és tanulságok
Ezúttal Digital Hack néven, s immár 24. alkalommal került megrendezésre az Országos Marketing Konferencia, amely azt a színvonalat hozta, amit a korábbi tapasztalatok alapján elvárhattunk tőle. Meg még annál is egy kicsit többet.
A szervezők már reggeltől a helyszínen készültek arra, hogy a budapesti Boscolo Palace, Róma rendezvénytermében tökéletes környezetet teremtsenek a vendégeknek és a meghívott előadóknak. A hotel és rendezvényhelyszín adottságainak köszönhetően ez könnyen ment, így minden készen állt a szakma képviselőinek fogadására.
Több kiállító tette tiszteletét az előcsarnokban, egyebek között a Mastercard, InfoArtnet - SeoSeeker, Intel, Five Senses – Hello kampány, Extremenet, Akadémiai Könyvkiadó, Cleverboard, Origo, Sanoma, Ringier, Present Store, Ferling Webline, Bisnode és a Mendax Informatika települt ki különleges ajánlatával. A sorok között foglalt helyet a Magyar Marketing Szövetség elnöke, Hinora Ferenc is.
A rendezvény házigazdái a Magyar Marketing Szövetség elnökségéből Bonyhádi Gábor (Lamirez.com) és Varga István (Manta Marketing) voltak. 10+5 perces előadások, és számos inspiráló, érdekes kérdéskör és megoldási javaslat várta a jelenlévőket. Az Infokommunikációs Államtitkárság képviseletében Dr. Kelemen Csaba vezette fel az eseményt, röviden ismertette a hazai online szolgáltatások technikai hátterét. Elmondta, hogy Magyarországon ma még mintegy 3,5 millió ember nélkülözi a számítógépes ismereteket, de a vezetékes szélessáv kiépítése már európai viszonylatban is elég jónak számít hazánkban.
Ezt erősítették meg Szelei Szabolcs, a Google magyarországi marketingvezetőjének szavai, aki a világ egyéb tájairól is biztató híreket hozott a szakmabelieknek: Ázsiából forradalom érkezése várható, méghozzá a digitális fajtából; robbanásszerű lesz az Indiából és Kínából érkező felhasználók számának növekedése, ezáltal a piac összetétele is jelentősen változik majd. Érdemes a következő szavakat ízlelgetni egy kicsit; az elmúlt két esztendő során annyi információ keletkezett, mint a világtörténelemben azelőtt összesen.
Sok szó esett startup témában is, több fiatal, innovatív vállalat ért el jelentős nemzetközi sikereket az utóbbi időben. Érdekes prezentációval készült Dr. Meskó Bertalan, az orvosi jövőkutató a nem is olyan messzi jövő káprázatos technológiai megoldásait mutatta be. Egész nap érdemes volt jegyzetelni, mert a szerteágazó témákban rengeteg olyan információ hangzott el, melyek ismeretében a cégek továbbléphetnek a fejlődés által kikövezett útjukon. Gyakorlati és jövőbe mutató megoldások váltották egymást az előadások során, továbbá számos nemzetközi áttörésről és újdonságról esett szó.
A vendégek sikeres kampányok, technikai innovációk, és szuper szolgáltatások történetét és működését ismerhették meg mind a magyarországi, mind a külföldi piacról. A mostanában egyre divatosabb 3D nyomtatás sem maradt ki Simó György (FreeDee) tolmácsolásában, ahogy az érdeklődők Éles Lászlótól (SeoSeeker) megtudhatták azt, miért, hogyan, és mennyiért érdemes a saját honlapjukról minél többet megtudni. A pörgős prezentációkban forradalmi YouTube-megoldások, tablet optimalizálás, reszponzív weboldalak, kollektív gondolkodás, mobil applikációk, és a QR-kódok jelenlegi és hamarosan valóra váló felhasználása is terítékre került.
Számos üzleti területen létezik kisebb anyagi ráfordítással járó megoldás, ezekből is elhangzott egy szép csokorra való, melyek segíthetik a marketingesek munkáját. A rendkívül tartalmas és pörgős napot a főtámogató MasterCard képviseletében Mondovics Péter újszerű fizetési technológiákról szóló előadása zárta, majd a szervezők nevében Varga István egy előremutató gondolattal engedte útjukra az egybegyűlteket: „Mindannyian vigyünk haza egy-egy olyan gondolatot, amely akár egy nagy világcég megalapításához vezethet.”
A következő konferenciára 2014. tavaszán kerül sor, melyre a www.digitalhack.hu honlapon már most lehet jelentkezni, 2013. november 30-ig extra kedvezményes early-bird áron 29.900 Ft + Áfa összegért.
Kapcsolódó cikkek
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Google vízió: ingyen Wi-Fi 7 milliárd embernek
- Change the game! – itt a Digital Hack Konferencia!
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Egyre több lehet a webáruház - és a csaló is
- Alábecsülik az informatikai csalások veszélyét a magyar cégek
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- Symantec: rohamosan terjed a kiberbűnözés
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.