Szutor Ferenc az IAB Hungary elnökségében
Szutor Ferencet, az Adverticum vezérigazgató-helyettesét az IAB Hungary elnökségének tagjává választották. A 2013. november 17-én lezajlott választásokra az elnökség két tagjának távozása miatt volt szükség.
Titkos szavazáson az IAB Hungary tagszervezeteinek képviselői Szutor Ferencet - és személyében ismét az Adverticumot – találták érdemesnek arra, hogy a digitális iparág szakmai szervezetének elnökségében képviselje a szolgáltatói piac érdekeit.
"Megtiszteltetés számomra, hogy bizalmat kaptam a magyarországi IAB szervezet tagjainak körétől. Szakmai tapasztalatommal azon leszek, hogy támogassam az IAB mint Magyarország legjelentősebb digitális marketing szövetségének munkáját." - mondta Szutor Ferenc, az Adverticum vezérigazgató-helyettese.
Szutor Ferenc 1997-2000 között az Argo Rt.-nél, illetve az Option Kft.-nél dolgozott mint webfejlesztő és projektvezető. 2000-2004 között a Netrix Internet Kft. társtulajdonosa, illetve projektmenedzsere, 2005-2010 között az Orgament Rendezvényszervező Kft. társtulajdonosa és ügyvezetője volt. 2000 óta tagja a Prím, majd az Adverticum csapatának, ahol kezdetben designerként és projektmenedzserként, később pedig az online üzletág igazgatójaként dolgozott. 2005-től kereskedelmi és ügyfélkapcsolati igazgatóként vett részt a cég életében, majd 2013-tól az Adverticum Zrt vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Budapesti Műszaki Főiskolán, illetve a Budapesti Kommunikációs Főiskolán végezte.
Kapcsolódó cikkek
- Digitális Mesterkuzus az online marketing rejtelmeiről
- Együttműködésben állapodott meg az Önszabályozó Reklám Testület és az IAB Hungary
- Több mint 4 százalékos növekedést mutat a NORI
- Új tagokkal bővült az IAB és az MRSZ
- Szervezetfejlesztés az Adverticumnál
- Új elnökséget választott az IAB Europe
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- Új mobil hirdetési sablonok az Adverticum AdServerében
- Mező László az IAB Hungary elnökségében
- Újdonságok az IAB Hungary életében
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.