Több mint 600 millió internetező van már Kínában
Már a 600 milliót is meghaladja az internetezők száma Kínában, ahol a teljes lakosság csaknem fele kapcsolódik már a világhálóra.
A kelet-ázsiai ország összes városa rendelkezik internetkapcsolattal, a vidéki településeknek 99 százaléka részese a virtuális világfalunak - derül ki a részletes statisztikákból. Jellemző sajátosság, hogy a netezők túlnyomó többsége, mintegy 77 százalék, nem számítógépét, hanem elsősorban mobilját használja a böngészésre. Ennek hátterében a megfizethető árú okostelefonok térnyerése és a netezést mindenhol lehetővé tevő 3G-s mobilkommunikációs rendszer kiépítettsége áll. A kínai lakosok mindenekelőtt vásárlásra, információgyűjtésre és csevegésre használják a netet.
Az internet használatának terjedése az elmúlt években robbanásszerű növekedést mutatott. Kínában öt évvel ezelőtt még csupán a jelenlegi fele, 300 millió fő netezett, számuk az 500 milliós határt 2011-ben lépte át. A dinamikus növekedés a szakemberek szerint a következő években is biztosan fennmarad: a Boston Consulting Group nemzetközi tanácsadó cég becslései szerint például 2015-re a világhálóra több mint 700 millió kínai lakos kapcsolódik.
Kapcsolódó cikkek
- Havonta átlagosan több mint egymillióval nő a mobilhasználók száma Kínában
- Google-vezér: a szólásszabadság és a szabad internet segítené a kínai reformokat
- Aktívak online feljelentésben az elhagyott kínai szeretők
- Kína a pornográfia és az erőszak írtásába kezd a világhálón
- A sanghaji övezetben elérhetők lesznek a Kína-szerte blokkolt honlapok
- Kína százmilliárdokat költ szélessávfejlesztésre
- Rájár a rúd a rémhírterjesztő kínai bloggerekre
- Pekingben online platformot hoztak létre az internetes rémhírek ellen
- Törölték egy kritikus író és blogger mikroblogfiókjait a kínai hatóságok
- Rendkívül lassú az internet Kínában
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.