Luxusáruház SAP-n

forrás: Prím Online, 2013. december 15. 08:20

Budapest- Törzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra bízta az il Bacio. A luxusáruház a szeptemberi nyitás óta használja az SAP vállalatirányítási rendszerét.

Az informatikai megoldás a hagyományos funkciókon (például pénzügy, számvitel, logisztika) túlmenően a vevői igények magas szintű kiszolgálásában is segít. A készletinformációk azonnal lekérhetőek az eladóknál lévő tabletek segítségével. Így, ha a vevő eltérő színű, méretű, modellű luxusárut keres, mint a kitett mintadarab, az eladó megnézheti, hogy raktáron van-e, bekérheti azt, vagy hasonló modellt ajánlhat. Bekérés esetén a raktárban dolgozók online megkapják a kiszedési, mozgatási információkat, és 4-5 percen belül az eladótérbe viszik a kívánt árut. Az 50 fő felhasználóval bíró vállalatirányítási megoldás a kasszákkal is integrált, így azonnali, és pontos információval rendelkeznek a készletekről.
 



A nagy értékű áruházi cikkek biztonságos követését RFID technológia segítségével oldják meg.

 

Az il Bacio di Stile törzsvásárlói programjának informatikai támogatását szintén az SAP szoftvere biztosítja. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását.

 

A luxusáruház tervei között szerepel étterem nyitása, online értékesítés, a gyártók logisztikai rendszereivel való összekapcsolódás, a vállalatirányítási szoftver biztosította átláthatóság mellett. Az SAP Business All-in-One bevezetését az egyik partnercég, a Mind System Kft. szakértői végezték, 5 hónap alatt.

 

A szoftvergyártó termékei jól ismertek a luxus, és a divat világában. SAP-t használ például a Burberry, a Ferragamo, az Ultrafemme, illetve a világ márkázott farmereinek 63%-ának előállításában is szerepet játszanak ilyen megoldások.



 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY: csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében – derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a megtorpanás várhatóan csak ideiglenes és a gyártók hamarosan újra növelhetik a kapacitásokat – emeli ki Szűcs Tamás, az EY autóipari iparági csoportjának vezető partnere. 

2024. november 23. 17:11

Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra

Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede kínálja ezt az átvételi módot, ami 12 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest. Az egyre növekvő kereslet az egyik fő oka lehet a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg a Nagy Webáruház Felmérés.

2024. november 23. 15:34

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36