A lastminute.com megveszi a Degriftourt
A lastminute.com eddig is piacvezető volt a maga műfajában Nagy-Britanniában, és most Franciaországban is az lesz, méghozzá ilyen módon három évvel korábban, mint ahogy a cég eredeti stratégiai terve valószínűsítette - tették hozzá. A Degriftour a legnagyobb francia elektronikus utazási szolgáltató, övé a piacnak körülbelül a fele. 1991-ben alapították és évente 250 ezer ügyfelet szolgál ki. A lastminute.com és a Degriftour honlapját egyesítik.
Elemzők eddig azt jósolták, hogy a lastminute.com csak 2003-ra lesz jövedelmező, de a hétfőn bejelentett ügylet után ezt akár egy évvel korábban is lehetségesnek tartják. A lastminute.com-ot márciusban vitték a londoni értéktőzsdére (LSE), meglovagolva az "újgazdasági" cégek iránti nagy befektetői keresletet. A kibocsátási ár 3,80 font volt részvényenként - hétfőn 1,615 fonton jegyezték a lastminute.com-ot. A cég a második negyedévről 9,3 millió font veszteséget jelentett - a tavalyi második negyedévi 1,1 millió font veszteség után -, cash flow-ban azonban 117 millió font többlete volt június végén.
Kapcsolódó cikkek
- Az IBM megvásárolta a Think Dynamics társaságot
- Axelero-bevásárlóközpont az [origo]-n
- Kevesebb volt a fúzió az európai IT szektorban
- Áramkereskedelem az interneten - eddig heten csatlakoztak
- IT-BUSINESS: b2b heti háttérmagazin indul
- A BKIK új szolgáltatása: Elektronikus Külkereskedelmi Portál
- Már 1,6 millió dollárt fizetnének az eBay-en Bridgeville városkáért
- A Krogernél már ujjlenyomattal is lehet fizetni
- A Yahoo kereső-technológiát vált
- Európai szintű mobiltelefonos, internetes fizetési szolgáltatási projekt