Magyar győzelem az IronFX versenyén
Magyar Balázs nyerte azt a versenyt, amelyet az IronFX szervezett. A FOREX világ egyik vezető vállalata tavaly hirdette meg először „Kereskedelmi Legendák” elnevezésű megmérettetését, amelynek fődíja egy Lamborghini vagy pénzjutalom volt.
Ma a sajtó képviselői is részesei lehettek annak a pillanatnak, amikor Magyar Balázs, a verseny győztese eldöntötte, a luxusautó vagy a 150 ezer dollár mellett tesz le voksát.
Balázs bevallotta, IronFX ügyfélként már a kezdetektől figyelte a Trading Legends Competition (Kereskedemi Legendák versenye) versenykiírását (október), ám csak novemberben szállt be a küzdelembe, amikor látta, hogy az első helyezett kicsit „visszaesett”. A férfi szakmáját tekintve gépészmérnök, de hobbiszinten érdeklődik a tőzsde iránt. Ez meg is látszik, hiszen a megmérettetésen ő bizonyult a legjobbnak.
A nyeremény, a Lamborghini valóban elképesztő látvány volt, a kiállított autót személyesen is megcsodálva dönthette el Balázs, ezt vagy a pénznyereményt választja. Nos, két gyermekes apukaként nem volt nehéz a pénznyereményt választani.
Magyar Balázs, 36 éves győri gépészmérnök, két gyermek édesapja
A versenyre több mint 40 országból több tízezer pályázó indult, és végül több százan versenyeztek az FX eddigi legnagyobb díjáért, a 150 ezer dollárért. Magyar Balázs teljesítménye nem csupán azért elismerésre méltó, mert megnyerte a főnyereményt, hanem azért is, mert eddig még nem volt példa arra, hogy magyar versenyző a TOP50-be jusson.
Kapcsolódó cikkek
- Innováció a Business Telecomtól
- Challenge24 – idén is lesz 24 órás programozóverseny
- Véget ért a Bakonyi Bitfaragó Bajnokság
- A Panasonic kihirdette a világversenyek győzteseit
- Programozó verseny középiskolásoknak a Pannon Egyetemen
- GE tervezőversenyén hatodik lett a magyar induló
- Véget ért az NNG programozói versenye
- Hazai vállalat nyerte az SAP régiós versenyét
- Megvannak az év legjobb honlapjai
- Megvan a Lenovo Motivátor Nagydíjának legjobb ötlete
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.