Megújul a kínálat a Vaterán
Nagy fordulathoz érkezik a Vatera. Április elsején véget ér a több mint féléves tesztüzem, és egy megújult platform várja majd a vásárlóközönséget. Az oldalon a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér kínálata is megtalálható majd.
Mozgalmasan indul az év a Vatera számára: az Allegro Group által üzemeltetett hazai online aukciós oldal októberben elindított béta verziójának tesztüzeme hamarosan véget ér, így a több mint kétmillió regisztrált felhasználója április elejétől már a kívül-belül megújult platformon vaterázhat. Ráadásul az átállással egy időben további több száz webáruház és hagyományos bolthálózat új, garanciális termékével bővül a Vatera jelenleg is 4-5 milliós termékkínálata.
Visszaszámlálás indul!
A felhasználói visszajelzések alapján a fejlesztők október óta folyamatosan dolgoztak a beta.vatera.hu tökéletesítésén. Ennek eredményeképp a megújult Vatera április elején véglegesen átveszi a régi oldal helyét, vagyis ezt követően már mind a régi, mind pedig a béta oldalon regisztrált felhasználók számára a megújult Vatera lesz elérhető a Vatera.hu oldalon. A változás kiterjed a Vatera mobilos felületeire és applikációjára is. A mobilra optimalizált oldal már most is elérhető az m.beta.vatera.hu címen, valamint a mobil applikáció fejlesztése jelenleg is folyik. A tervek szerint március második felében az applikáció már letölthető lesz a különböző platformokra.
Népszerű a megújult felület
Magyarország leglátogatottabb online piactere a megújulás kapcsán a felhasználók véleményére is kíváncsi volt. A több mint kétezer válaszadó többsége már vásárolt, illetve adott el az új felületen. A megkérdezett felhasználók tehát nyitottan fogadták a megújult oldalt: úgy vélik, a megújult Vatera letisztultabb és áttekinthetőbb lett, valamint gyorsabb adásvételt tesz lehetővé. Az eladók számára a legfontosabb előnyök az egyszerűség és a gyorsaság, emellett szintén nagyra értékelték a modern és letisztult megjelenést.
„Az utóbbi években a felhasználók körében a fix áras ajánlatok olyannyira népszerűvé váltak, hogy 2013-ban a felhasználók vásárlásainak már közel 70 százalékát tették ki az online piactéren. A webáruházak bevonásával pedig jelentősen meg fog nőni az új és garanciás termékek száma, így a jövőben még a jelenleginél is jobban és szélesebb termékkínálattal tudjuk kiszolgálni a Vatera közönségét” – mondta Szanitter Áron, az Allegro Group HU Kft. piacterek üzletág vezetője.
Minden eddiginél szélesebb kínálat
A megújulással egy időben a kínálat is jelentősen kibővül, mégpedig a Grando online pláza és a TeszVesz online piactér termékeivel. Ezzel egyidőben a TeszVesz és a Grando önálló működése megszűnik, és az átállást követően áprilistól a Grando.hu és a TeszVesz.hu oldalakra látogatókat átirányítják a megújult Vaterára. Március végéig a Grandós és TeszVeszes termékek áttöltése a Vatera új felületére folyamatosan történik.
A 2011 őszén elindult Grando online pláza palettájának egy jelentős része a Vaterán kezdettől fogva elérhető volt, de a tényleges vásárlás a Grando felületén történt. A felhasználók előszeretettel éltek a kedvező ajánlatokkal. A Grando vásárlói a jövőben is azonos feltételek mellett, még kényelmesebben vásárolhatnak a megújult Vatera modern és letisztult felületén.
A 2005 óta működő TeszVesz felhasználói a Vaterával történt összeolvadása óta tapasztalhatták, hogy a két oldal termékkínálatában és funkcionalitásában is mára gyakorlatilag eggyé vált. Így számukra csupán annyi változást jelent a teljes összeolvadás, hogy a jövőben még gyorsabban és egyszerűbben köthetnek jó üzletet a nagyobb termékkínálattal rendelkező megújult Vaterán.
A Vatera a megújulást követően számos olyan újítást kíván bevezetni, amelyek a felhasználók igényeinek egyre magasabb szintű kiszolgálásával segítik a biztonságosabb és hatékonyabb vásárlást, illetve eladást.
Kapcsolódó cikkek
- Magyar oldallal készül a világ egyik legnagyobb fotóügynöksége
- Technológiai újítás a Jófogáson
- Elindult a világ első internetes közösségi kereskedési portálja
- Yahoo a látogatottsági lista élén
- Online hormonhatározó adatbázist nyitott a Házipatika
- Kétszámjegyű növekedés az online játékforgalmazásban
- Hackertámadás? - Órákra lebénult az internet Kínában
- Idén is lesz Biztonságosabb Internet Nap
- A traktor és a Simson motor a legmenőbb a Jófogáson
- 13 éves a Wikipédia
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.
Újabb újítás az eMAG-nál: mostantól még egyszerűbb és gyorsabb részletre vásárolni
Jelentős fejlesztést aktivált a napokban az eMAG, amely révén még kényelmesebb és egyszerűbb lesz az online rendelések áruhitel általi, részletekben történő fizetése. Az OTP Bank csatlakozásával mostantól az eMAG összes pénzügyi szolgáltató partnerének (így a Magyar Cetelem és a Cofidis) áruhitel-konstrukciói elérhetők az eMAG által forgalmazott termékek mellett több ezer magyar Marketplace partner termékeihez is.
A gyermekeket is megszólította az Internet Hotline őszi kampánya
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az intenzív médiajelenlétnek köszönhetően októberben jelentősen megnövekedett a hotline-hoz fordulók száma, minden jel szerint célba ért tehát a kampány fő üzenete: merj segítséget kérni, van hová fordulni online bántalmazás esetén.