Marketing eszközök arzenálja
Február 27-én rendezi meg a Menedzserképző Központ „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciáját, ahol sok érdekes, marketinggel kapcsolatos téma kerül terítékre jártas szakemberek tálalásában.
A Menedzserképző Központ „Marketingarzenál – trendek tartalomtól felületig” című konferenciáján szó lesz Facebook és AdWords hirdetésről, a responsive webdesignról, responsive tartalommarketingről, Facebook tartalommarketingről, alacsony és nagy költségvetésű integrált kampányokról, mobil megoldásokról és piackutatási adatokról.
A felszólalók közül: Berényi Konrád tanácsadó, Onlinemarketing.hu Kft. ■ Lévai Richárd közösségi marketing specialista, RG Stúdió Kft. ■ Hinora Bálint ügyvezető igazgató, Hinora Marketing Group ■ Radisics Milán alapító, Social Daily ■ Ferencz Enikő szenior marketing aktivációs menedzser, Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. ■ Kuti Géza ügyvezető igazgató, MédiaQ Kft. ■ Józsa Ferenc ügyvezető igazgató, Extreme Net Kommunikációs Ügynökség
Az esemény 2014. február 27-én (csütörtök) rendezik meg Budapesten, a Danubius Hotel Gellértben.
A rendezvényről bővebben a Menedzserképző Központ honlapján olvashat. A Prim Online olvasói és meghívottjai részére 15% engedményt biztosít a Szervező, a kedvezményes regisztrációra az alábbi hivatkozáson van lehetőség: JELENTKEZÉS
Kapcsolódó cikkek
- Médiakonferencia – vita a szabályozás kihívásairól
- Élőben közvetítik a Lean Startup Conference-t
- Így lesz ügyfél a hirdetésből
- Digital Hack - Trendek és tanulságok
- Digital Hack: Minden, ami új és digitális a marketingben
- Digital Hack néven Országos Marketing Konferenciát rendeznek
- Június 12-én lesz az Országos Marketing konferencia
- Megváltozott fogyasztói szokások a piaci résztvevők szemszögéből
- Jövő héten lesz a 18. Média Hungary
- Üzletépítés videotechnológiával
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.