Az Adverticum hirdetéskiszolgáló és kereskedelmi Zrt. „rugalmas munkahelyek" projektje
Az Adverticum Zrt.-nél sikeresen megvalósult az Új Széchenyi Terv keretében meghirdetett „A munka és a magánélet összehangolását segítő munkahelyi kezdeményezések támogatása az Adverticum Zrt.-nél” című projekt. A cég az Európai Szociális Alapból 9 958 897 forint vissza nem térítendő támogatást nyert a projekt megvalósítására.
Az Adverticum Zrt. Magyarország piacvezető online hirdetéskiszolgáló rendszerének, az Adverticum AdServernek üzemeltetője és fejlesztője. A magyar és angol nyelven elérhető rendszert a hazai tartalomszolgáltatók többsége mellett szlovák, szerb és horvát ügyfelek is használják.
A rendszert a legnagyobb hazai site-ok (CEMP, Index, ingatlan.com, iwiw, origo, Ringier, Sanoma, Startlap, Vatera) mellett számos kis- és középvállalkozás is használja. Az Adverticum AdServer széles körben elismert alkalmazás, amely a legkorszerűbb technológiával és sokrétű funkcionalitással rendelkezik.
Az elnyert pályázatban szereplő „rugalmas munkahely” kialakításának legfőbb célja a nem hagyományos foglalkoztatási formák bevezetése, a változásokhoz való gyors alkalmazkodás elősegítése, valamint a munkaerőpiaci rugalmasság és biztonság együttes erősítése. Emellett a cég szervezeti kultúra fejlesztés részeként az irányítási, munkaszervezési, humánerőforrás-gazdálkodási szemlélet erősítésére és az ezt támogató rendszerek fejlesztésére helyezett hangsúlyt.
A projekt során a vállalatnál távmunkát, rugalmas munkaidőt illetve egyéb rugalmasságot növelő eszközöket vezettek be, úgy, mint esélyegyenlőségi felelős munkakör kialakítása, környezetvédelmi és fenntarthatósági megbízott kinevezése, élethelyzet és életvitel érzékeny személyügyi politika kialakítása.
A projekt eredményeként rugalmasabbá vált a vállalat, megkönnyítve ezzel a munkavállalók munka és magánéletének összehangolását.
Kapcsolódó cikkek
- 3 éves projekt a városi adatközpontok energiahatékonyságának növelésére
- A Telekom az idén is meghirdeti nemzetközi innovációs pályázatát
- Linuxra válthatnak az ATM-ek
- Átadták a Fogyatékosság-barát Munkahely elismeréseket
- Az MVM NET nyerte az NMHH 450 MHz-es frekvenciapályázatát
- Keresik a legjobb hazai felhő-szolgáltatókat
- Új mérőeszközzel bővült az Adverticum AdServere
- Lezárult a miskolci Digitális Közösség Program második szakasza
- Megszűnik a Facebook Messenger Windows támogatottsága
- Keresik a közép-kelet európai régió legjobb női startupjait
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.
Megalakult az ITMP Patrónus Konzorcium az informatikai képzés jövőjéért
Megalakult az ITMP Patrónus konzorcium, egy új, példaértékű és az egész országra kiterjedő együttműködés az informatikaoktatás fejlesztése és modernizálása érdekében. Ingyenes képzést és mentorálást kapnak azok a pedagógusok, akik részt vesznek a konzorcium által támogatott képzési programban. A kezdeményezés közel háromezer informatika szakos tanárnak segít felkészülni a technológiai változásokra, amelyek gyökeresen és gyors ütemben alakítják át a munkavégzést és az oktatást.
Egyre több vállalat válik kibertámadások célpontjává
Október az Európai Kiberbiztonsági Hónap (ECSM), amelyet 2012 óta az Európai Unió Hálózatbiztonsági Ügynöksége (ENISA) szervez, és 2016-tól Magyarország is részt vesz benne. A kampány célja, hogy egy hónapon át fokozza a cégek kiberbiztonsági tudatosságát, és felhívja a figyelmet az online térben leselkedő veszélyekre.
Novák Pétert választották meg az MRSZ elnökének
A Magyar Reklámszövetség tisztújító közgyűlése Novák Pétert szavazta meg az egyesület elnökének az elkövetkezendő hároméves ciklusra. Novák Péter 6 év után váltja az elnöki székben Gulyás Jánost, a Wavemaker Hungary vezérigazgatóját. A Premier Kultcaféban tartott közgyűlésen a Reklámszövetség tagsága megválasztotta a 24 tagú Elnökségének tagjait, valamint a Felügyelő Bizottság 3 tagját is. Az MRSZ három alelnöki* székét a hirdetők delegáltjaként Mérő Ádám, a média szektor képviseletében Vidus Gabriella és a szolgáltató szektorban Gulyás János foglalhatja el a következő időszakban. A közgyűlés kezdetekor a Reklámszövetségben való tisztségviselői munkáktól közel 20 év után búcsúzó Hivatal Pétert a Reklámszövetség korábbi elnöksége a MRSZ Tiszteletbeli Örökös Tag kitüntetéssel jutalmazta.
Új elnököt választott az Ecommerce Hungary
Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének, Dr. Bőgel Györgynek, elnöki mandátuma 2024. szeptember 30-án lejárt, ezért az egyesület küldöttgyűlésének új elnököt kellett választania.