A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
A Whatsup, a Facebook és a Twitter a legkedveltebb közösségi oldalak a hűtlen társak számára, legtöbbször ugyanis itt lépnek kapcsolatba kedvesükkel. Európában és az USA-ban legtöbben a mobilon keresztül érintkeznek.
A házasságban vagy kapcsolatban élőknek szóló házasságon kívüli randioldal, a Victoria Milan ma nyílvánosságra hozta a legutóbbi tanulmányt, melyet 12 500 női és férfi hűtlenkedő körében végeztek az USA-ban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban arra vonatkozóan, hogy hogyan lépnek kapcsolatba szerelmükkel. Az eredmények azt mutatják, hogy a hűtlenkedők legtöbbje – 83% - mobiltelefonon keresztül lép kapcsolatba szerelmével.
Azok közül, akik mobilon tartják a kapcsolatot, 51% olyan alkalmazásokat használ mint a Whatsup, Facebook vagy Twitter, 15% küld SMS-t, 13,6% telefonál, 9,8% küld emailt, 8,6% használja a Victoria Milan mobil verzióját, és 2% küld hangüzeneteket.
A megkérdezett hűtlenkedők küzül a legtöbben a szokásos telefonszámukat használják, de 15% rendelkezik egy másik „titkos SIM kártyával" annak érdekében, hogy a mindennapos telefonszámukat titokban tartsák. 74% használ előfizetéses kártyát a feltöltőkártya helyett, még akkor is, ha az sokkal kockázatosabb, hiszen a havi számlájuk minden hívott számot vagy SMS-t tartalmaz.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Napenergiás technológiát fejlesztettek az internetezéshez skót kutatók
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Valentin-napi szokások a netről
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra az Euronics. November közepéig két új áruház nyílt Dunaharasztiban és Kecskeméten, de jelentősen bővül az átvevőpontok száma is. A műszaki cikkeket, szórakoztatóelektronikai termékeket forgalmazó vállalatnak így összesen 67 üzlete és 5400 átvevő helye van, utóbbiak száma ráadásul jövőre már 8500-ra rúghat a Foxpost és a Packeta egyesülésének eredményeként.
Elindult a Google 2024. novemberi Core, alap-algoritmus frissítése
A Google elindította a legújabb algoritmus frissítését. A „2024. novemberi Core-frissítés” körülbelül két hétig fog tartani, amíg teljesen érvénybe lép. Szuhi Attila, az ITE.hu alapítója és főszerkesztője mutatja a részleteket.
Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi és gazdasági hatásai révén is alapjaiban formálja át mindennapi életünket, az emberi döntéshozataltól kezdve, az iparágak hatékonyságán át egészen a közvélemény (át)formálásáig. A Neuron Solutions által szervezett AI Night rendezvény célja az volt, hogy elismert szakértőkkel és a különböző iparágak képviselőivel egy kötetlen beszélgetés keretében tárja fel azokat a kihívásokat és lehetőségeket, amelyekkel az AI használata során a vállalatok, a munkavállalók és a társadalom egésze szembesül.
Rangos szabadalmi díjat nyert az LG innovatív megoldása
Valószínűleg minden autóvezető találkozott már azzal a szituációval, amikor egy komplex csomópontban, bonyolult kereszteződésnél, ismeretlen útvonalon a megszokottnál nagyobb kihívást jelent a tájékozódás, a továbbhaladáshoz szükséges távolságok vagy az irányok azonosítása. Az LG Electronics (LG) által kifejlesztett kiterjesztettvalóság-technológia (AR) éppen erre kínál megoldást, mégpedig úgy, hogy az autóba épített kijelzőn egyértelmű, az irányokat mutató, könnyen értelmezhető utasításokat, illetve különböző vezetési forgatókönyveket jelenít meg 3D-s grafikák generálásával.
A KPMG a Corvinus stratégiai partnere lett
Stratégia megállapodást kötött Magyarország első számú üzleti, gazdaság- és társadalomtudományi egyeteme, a Budapesti Corvinus Egyetem és a KPMG, hazánk egyik vezető könyvvizsgáló, adó- és üzleti tanácsadó cége. Az egyetem és a tanácsadó cég közötti együttműködés három alappilléren nyugszik; ezek az oktatás, a kölcsönös tudásátadás, valamint a tehetséggondozás-, tehetségek utánpótlása.