A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
A Whatsup, a Facebook és a Twitter a legkedveltebb közösségi oldalak a hűtlen társak számára, legtöbbször ugyanis itt lépnek kapcsolatba kedvesükkel. Európában és az USA-ban legtöbben a mobilon keresztül érintkeznek.
A házasságban vagy kapcsolatban élőknek szóló házasságon kívüli randioldal, a Victoria Milan ma nyílvánosságra hozta a legutóbbi tanulmányt, melyet 12 500 női és férfi hűtlenkedő körében végeztek az USA-ban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban arra vonatkozóan, hogy hogyan lépnek kapcsolatba szerelmükkel. Az eredmények azt mutatják, hogy a hűtlenkedők legtöbbje – 83% - mobiltelefonon keresztül lép kapcsolatba szerelmével.
Azok közül, akik mobilon tartják a kapcsolatot, 51% olyan alkalmazásokat használ mint a Whatsup, Facebook vagy Twitter, 15% küld SMS-t, 13,6% telefonál, 9,8% küld emailt, 8,6% használja a Victoria Milan mobil verzióját, és 2% küld hangüzeneteket.
A megkérdezett hűtlenkedők küzül a legtöbben a szokásos telefonszámukat használják, de 15% rendelkezik egy másik „titkos SIM kártyával" annak érdekében, hogy a mindennapos telefonszámukat titokban tartsák. 74% használ előfizetéses kártyát a feltöltőkártya helyett, még akkor is, ha az sokkal kockázatosabb, hiszen a havi számlájuk minden hívott számot vagy SMS-t tartalmaz.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Napenergiás technológiát fejlesztettek az internetezéshez skót kutatók
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Valentin-napi szokások a netről
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Siemens Xcelerator: az Eplan és a Siemens zökkenőmentes adatátvitelt tesz lehetővé a gépgyártásban
A Siemens és az Eplan hatékonyabbá teszi a tervezési és gyártási folyamatokat a gépeket és gyártósorokat építő ügyfeleik számára.
A Z-generáció tudja milyen munkahelyet szeretne
Az önérvényesítés, a munkahelyi környezet, az anyagiak, a társas kapcsolatok, valamint a kreativitás, illetve a szellemi ösztönzők azok a legfőbb munkaértékek, amelyek a STEM pályára lépő Z-generációs fiatalok számára meghatározóak a leendő munkahelyük kiválasztásában és az ottani megmaradásukban – derül ki a Becsei Lilla pályaorientációs szakember friss, országos, reprezentatív kutatásából, amit az Együtt a Jövő Mérnökei Szövetséggel együttműködésben készített el a 12. osztályos magyar tanulók körében.
Az LG 2025-ös QNED evo termékcsaládja jelentős technológiai fejlődésen ment át
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával. A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz*-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül.