A hűtlenkedők fele a közösségi oldalakon lép kapcsolatba kedvesével
A Whatsup, a Facebook és a Twitter a legkedveltebb közösségi oldalak a hűtlen társak számára, legtöbbször ugyanis itt lépnek kapcsolatba kedvesükkel. Európában és az USA-ban legtöbben a mobilon keresztül érintkeznek.
A házasságban vagy kapcsolatban élőknek szóló házasságon kívüli randioldal, a Victoria Milan ma nyílvánosságra hozta a legutóbbi tanulmányt, melyet 12 500 női és férfi hűtlenkedő körében végeztek az USA-ban, Nagy-Britanniában, Németországban, Franciaországban és Spanyolországban arra vonatkozóan, hogy hogyan lépnek kapcsolatba szerelmükkel. Az eredmények azt mutatják, hogy a hűtlenkedők legtöbbje – 83% - mobiltelefonon keresztül lép kapcsolatba szerelmével.
Azok közül, akik mobilon tartják a kapcsolatot, 51% olyan alkalmazásokat használ mint a Whatsup, Facebook vagy Twitter, 15% küld SMS-t, 13,6% telefonál, 9,8% küld emailt, 8,6% használja a Victoria Milan mobil verzióját, és 2% küld hangüzeneteket.
A megkérdezett hűtlenkedők küzül a legtöbben a szokásos telefonszámukat használják, de 15% rendelkezik egy másik „titkos SIM kártyával" annak érdekében, hogy a mindennapos telefonszámukat titokban tartsák. 74% használ előfizetéses kártyát a feltöltőkártya helyett, még akkor is, ha az sokkal kockázatosabb, hiszen a havi számlájuk minden hívott számot vagy SMS-t tartalmaz.
Kapcsolódó cikkek
- A közösségi média hálójában
- Napenergiás technológiát fejlesztettek az internetezéshez skót kutatók
- 20 éves a Nokia csengőhangja
- A magyarok többsége szerint a kütyük és a közösségi média ártalmas lehet a párkapcsolatra
- Valentin-napi szokások a netről
- Netkapcsolat nélkül is elérhető lesz a Twitter mobilon
- USA: a legtöbben mobilon lógnak a közösségi oldalakon
- Jó fogyasztószer a közösségi média
- A Facebook hatása a nyaralásra
- Olcsóbb a vasúti menetjegy, ha neten vagy mobillal vásároljuk
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Izgalmas versenyek a T-esport Bajnokságon
Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2, League of Legends, Brawl Stars és EA Sports FC 24 játékosok mérték össze a tudásukat, köztük két magyar versenyző is.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.
Térképen is kereshető kultúrprogramokat kínál a megújult Port
Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a kultúra iránt érdeklődők igényeit.