A Cisco nemzetközi versenyt hirdet startup vállalkozásoknak
A Cisco Internet of Things Innovation Grand Challenge néven nemzetközi versenyt hirdet startup vállalkozások számára. A megmérettetés célja, hogy katalizálja és felgyorsítsa az olyan technológiák és termékek fejlesztését, amelyek hozzájárulnak az Internet of Things, azaz a hálózatba kapcsolódó eszközök piacának növekedéséhez és fejlődéséhez. Az Internet of Things Innovation Grand Challenge révén a Cisco ösztönözni és támogatni szeretné a vállalkozások következő generációját. A versenyre magyar cégek jelentkezését is várja a Cisco, elsősorban az alkalmazásfejlesztés, analitika, hálózati kapcsolatok és hálózatmenedzsment témákhoz kapcsolódó fejlesztési ötletekkel.
A pénznyeremény mellett a Cisco saját munkatársai és más támogató szervezetek részvételével mentorálja, képzi és üzleti szakértelemmel is segíteni fogja a verseny nyerteseit. A győztesek lehetőséget kapnak új technológiák fejlesztésére, tesztelésére és kipróbálására, valamint potenciális befektetői és partneri lehetőségekkel is számolhatnak a jövőben.
Az Internet of Things trend további támogatása érdekében a Cisco Investments az elkövetkezendő 2-3 év során 150 millió dollárt fordít innovatív induló vállalkozások és a nemzetközi startup közösség támogatására, meghatározott technológiai témákban. A fókuszban a Big Data, az analitika, az Internet of Things, a mobilitás, az adattárolás, és a tartalom-menedzsmenthez kapcsolódó technológiák állnak.
A Cisco Investments közel 20 éves stratégiai befektetői múlttal és mintegy 2 milliárd dolláros portfólióval rendelkezik.
Kapcsolódó cikkek
- Üzleti startup verseny a Magyar Innovációs Techshow-n
- Nemzetközivé nőtte ki magát a Hackathon-in-a-Box
- Plüssmackóba épített szenzor győzött a női startup versenyen
- Meghosszabbították a startup verseny jelentkezési határidejét
- Hackathon-in-a-Box: kreatív ötletgyár a startup utánpótlásért
- Magyar startupokat oktat a Microsoft
- Nem veszíthetjük el a jó ötleteket
- 15 éves a Cisco Hálózati Akadémia
- Rekordszámú jelentkező a BB startup versenyére
- Popkulturális játék lett a legjobb magyar diák startup vállalkozás!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!
Az ABB ismét várja az egyetemi és főiskolai képzésben részt vevő női hallgatókat mentorprogramjára
A Női Mentorprogram célja, hogy erősítse a nők részvételét és növelje a munkavállalási kedvüket műszaki területeken, és lehetőséget adjon, hogy a női hallgatók már tanulmányaik során megismerkedhessenek egy nemzetközi cég termékeivel, szolgáltatásaival, működésével.